Dit topic is behekst. Ik las dit op mijn telefoon:
RusselNuwell schreef:Maar wat me vooral bang maakt zijn de onverklaarbare dingen die van tijd tot tijd gebeuren, met name op mijn slaapkamer. Mijn tv is de deur uitgegaan nadat hij midden in de nacht aanging, terwijl de afstandsbediening niet in mijn bereik lag. Idem voor mijn vorige mobiel, die 2 jaar lang zonder stroom had gelegen en toen ineens midden in de nacht de wekker af liet gaan, die ook niet meer uit wilde tot ik de accu eruit trok. Mijn laptop laat ik inmiddels ook niet meer op mijn kamer liggen terwijl er stroom op staat, nadat hij een paar keer midden in de nacht muziek af begon te spelen.
En toen viel mijn telefoon gewoon UIT! Weg! En na het opstarten opent hij altijd de laastr pagina maar Bokt was weg!
Enfin, ik woon in een oud klooster en ervaar precies hetzelfde als jij. Mijn TV gaat geregeld 's nachts aan (woon in een studio), mijn wekker staat 's ochtends opeens uit, er vallen vaak onverklaarbare dingen naar beneden 's nachts (zonder aanstoot dus, foto-albums etc.)... Ik ben er eigenlijk wel aan gewend (mij hond schrikt zich wel elke keer het apenzuur). Volgens mensen hangt er een erg positieve energie in mijn huis dus wat wil ik nog meer!