Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:23

Stybba schreef:
Wees blij dat hij niet vroeg om een McKroket :P

Dat deed mijn oom bij de Mac in Canada :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:26

xxxdonja schreef:
Stybba schreef:
Wees blij dat hij niet vroeg om een McKroket :P

Dat deed mijn oom bij de Mac in Canada :')

_O-

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:29

"That's what I said... A McCroquet." :D

Carmenxoxo

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:32

Mijn oma heeft altijd vieze moppen,
Daarnet zegt ze
' 2 billen hangen al 50 jaar lang naast elkaar vraagt de ene aan de ander waarom zijn we eigenlijk niet getrouwd? Zegt de andere omdat we bij elke scheet uit elkaar gaan.

Zo'n droge humor, eigenlijk niet grappig maar als mijn oma het vertelt is het gewoon grappig :')

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:38

Hahaha dat filmpje :D :D

Moeder van een vriendin was paar jaar terug in Engeland op vakantie maar kon geen engels. Waren ze bij een restauant en bestelde crapsalad (krabsalade). _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:40

Oh crapsalade.. :')

Ik had vanochtend ook een oepsmomentje.. Ging motorisch gezien iets mis in m'n hoofd en ik knalde erg oncharmant tegen de fietsenstalling aan. :')

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:43

Carmenxoxo schreef:
Daarnet zegt ze
' 2 billen hangen al 50 jaar lang naast elkaar vraagt de ene aan de ander waarom zijn we eigenlijk niet getrouwd? Zegt de andere omdat we bij elke scheet uit elkaar gaan.

Zo'n droge humor, eigenlijk niet grappig maar als mijn oma het vertelt is het gewoon grappig :')

Hahaha wat een ongelooflijk slechte mop, maar ik moest er zo hard om lachen :')

Ik ga weer verder in meeleesmodus, helaas geen vermakelijke verhalen om te delen, mijn moeder is niet zo'n flapuit wat dat betreft (gelukkig :+ )

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:47

xMendy ;

Kip wings !
:D

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 23:04

Carmenxoxo schreef:
Daarnet zegt ze

Raap me op...heb eerst het hele topic gelezen, kom ik dit tegen om vervolgens de slappe lach te krijgen. :')

Mijn moeder had ook eens een fraaie actie. In een weilandje stond een kudde schapen. 1 schaap was wat misvormt en ik noemde dat schaap een jostieschaap. Vervolgens komen we bij dat weiland, is de eigenaar er. Begint ons moeder doodleuk te vertellen dat ik dat ene schaap zo noemde. Dat gezicht van die boer... Ik wist ondertussen niet waar ik moest kijken.

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 23:22

ik weet nu ff niks maar ik lees mee !

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 00:22

Vorige week waren we op vakantie en kregen nieuwe mensen naast ons. Dus me ouders gaan met hun kletsen. Ze hadden een zoon van 14.
Roept me moeder kei hard: aaawh jammer te jong voor jou!!

:')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 02:01

Oke, geen van mijn moeder maar van mij, over de Mc gesproken...
Waren in Amerika, om half 5 op (pfff), ff langs de Mc voor een ontbijtje.
Dus ik met mijn slaperige kop, zie een McMuffin staan, lekker!
"Hello, may I take your order"
Ik: "yes I would like to have a McNuffin"
"What, a McNothing?
Ik, op hardere toon: "a McNuffin please!"
"Ma'am, do you mean the McMuffin..."
Omg, die mensen zullen ook wel gedacht hebben...

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:16

xSCWx schreef:
Oke, geen van mijn moeder maar van mij, over de Mc gesproken...
Waren in Amerika, om half 5 op (pfff), ff langs de Mc voor een ontbijtje.
Dus ik met mijn slaperige kop, zie een McMuffin staan, lekker!
"Hello, may I take your order"
Ik: "yes I would like to have a McNuffin"
"What, a McNothing?
Ik, op hardere toon: "a McNuffin please!"
"Ma'am, do you mean the McMuffin..."
Omg, die mensen zullen ook wel gedacht hebben...

:D :D

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:39

Haha geweldig topic dit en wat een genante dingen hihi ik kan er niet op komen nu maar dat komt nog wel met al deze inspiratie :p

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:52

Carmenxoxo schreef:
Daarnet zegt ze

_/-\o_ _O-

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:01

ik had een keertje een oud nummer van Justin bieber opstaan in de kamer en zegt mijn moeder ineens sinds wanneer luister jij naar Birdy??

ook een keertje we gingen naar het zwembad en wij hebben een kleine eastpack tas en een grote. dus ik mom aan gewandeld met de kleine eastpack tas zegt mijn moeder "zou je niet beter de grote sixpack pakken" :+

en als we in de winkel staan en ze wordt gebeld praat ze altijd keihard door de telefoon!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:44

xMendy schreef:
Ik volg dit topic al vanaf het begin, prachtige opmerkingen komen er voorbij :))
Mijn moeder is (gelukkig) niet zo, m'n vader daarentegen..

We maken al jaren geintjes naar elkaar in vernederlandst engels (is dat een woord? :') ), denk aan het boekje "I always get my sin".

We waren in New York met broertje en zusje, en we stonden in een drukke metro. Zat er een vrouw haar kindje borstvoeding te geven en m'n vader zat zonder gene gefascineerd toe te kijken hoe dat ging. Dat is al een ding op zich, en ik zei nog 'Kijk even de andere kant op ofzo'. Toen had de vrouw het door en bij de volgende halte stapte ze uit nadat ze m'n vader een boze blik toewierp. Op het moment dat ze weg was keek m'n vader een andere vrouw aan met haar zoontje, haalde z'n schouders op en zei "So goes that" (zo gaat dat). :') :') schaamde me dood.

Zo ook in dezelfde vakantie in Amerika, dit keer ergens in Arizona. We waren met de auto bij een Mcdonalds drive thru. Ik en m'n zusje wilden kipnuggets. Dus die vrouw in die praatpaal "Hello can I take your order" en m'n vader "two KIPnuggets please" waarop de vrouw antwoordde, "WHAT nuggets? >;)" en m'n vader daarop weer stug "KIPNUGGETS!!". Wij helemaal in een deuk en schreeuwden "CHICKEN NUGGETS! _O-" Haha ik schaamde me kapot maar vind het nu wel grappig :D

Zo kan ik er nog wel een van mijn moeder.

Lopen op een markt in Spanje bij de zonnebrillen waren we gestopt voor mijn zus.
Zegt die man: it's good for your eyes.
Mijn moeder: BUT I HAVE NOT ICE!
Mijn oma: Trut! Hij bedoeld je OGEN!!
Moeder: :o *ren ren ren*

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:30

Mijn moeder kan ook zulke dingen doen!
Pas waren er vrienden van mijn ouders, die hebben 3 zonen, de 2 oudste bleven slapen. Die jongens zijn goede vrienden van me en van mijn broertjes. Mijn vriendin bleef ook slapen. Super gezellig met z'n 6-en in een 3 persoonstent.
Zitten we 's avonds te bbq'en, ging het over knuffels en ik was daarom aan het lachen, komt mijn moeder: 'Ja, daar hoef je niet om te lachen want dat is hetzelfde als Tinus P. voor jou' (even uitleg, dat was een paar jaar geleden mijn knuffel, al vanaf mijn geboorte, en die heb ik dus gekregen van de moeder van die jongens en voor op die knuffel zit een plaatje met daarop, Tinus P.) Iedereen helemaal lachen en ik schaamde me dood! Want ik vond die oudste jongen best leuk... :o

Oke, het is een beetje een warrig verhaal geworden, maar ik vond het niet leuk... :\

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:40

Ohh wat een erge dingen komen hier voorbij.. :') Wat ben ik blij dat mijn moeder dat niet doet.. Die roept weleens dingen maar dan pak ik haar net zo hard weer terug haha!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:22

Wat een geweldig topic!

Hier een variant op iets wat ook op de eerste pagina's stond, alleen dan net wat minder erg:
Tijdens mijn allereerste lesdag op de middelbare school had ik een jongen in de klas. We noemen hem even Piet Jansen. De school had toen nog een omroepsysteem dat je door de hele school en op het sportveld kon horen. Vlak voor de pauze kwam er een mededeling door dat systeem:"'Wil Piet Jansen uit klas 1A in de pauze naar de congierge komen? Je bent je brood vergeten en je moeder is het af komen geven." :')

Nog eentje op school, uit datzelfde jaar. Er waren kennismakingsgesprekken tussen de ouders en de mentoren. Mijn mentor had naast mentor spelen nog een functie op school, dus had hij een echt kantoor. Het was heel klein en donker, maar hij was er enorm trots op. Loop ik met mijn ouders naar binnen, begroeten ze elkaar, zegt mijn moeder: "Zo, dus dit is uw hok?"
Hij was not amused. :')

Fendt936

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:01

mijn zus die naar het ziekenhuis moest voor haar buik. Zei de vrouwelijke dokter, ik ga je een aantal vragen stellen. Heb je liever dat je moeder even naar de gang gaat? Oh nee hoor die mag wel blijven.. Waarop de arts zei, weet je dat zeker? Ja! Oke, goed dan. Heb je wel eens gemeenschap gehad? hmm ja... waarop moeders reageerde IK WIST HET! (ze wist allang dat mn zus niet meer maagd was...) En de dokter stond met een bek vol tanden en een super rood hoofd.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:31

Och ja...

Ik was 13, mn moeder belde ik in paniek op, want ik was ongesteld geworden. Verteld ze dat midden in de klas die ze lesgeeft!!! :| Ik ben maar niet meegegaan naar haar diploma uitreiking...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 18:12

OMG wat een verhalen, ik heb dus ook zo'n mams, of erger nog zo'n paps := Ik was zwaar verliefd op een jongen en had thuis zijn naam wel eens laten vallen. Ik was een jaar of 16 en ik kwam hem tegen toen ik naar mijn paardje aan het fietsen was. Tot overmaat van ramp hadden mijn ouders ook een fietstochtje ingepland en die kwamen dus naar ons toe gefietst. Uiteraard vroeg mijn paps wie dit was en ik stelde hem dus netjes even voor met daarop de opmerking van paps: Ohhhhhhh dus jij bent die jongen waar ze al weken verliefd op is..... zucht...... ik kon wel door de grond zakken..... Het is overigens nooit wat geworden....

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 18:58

Laatst kwam er een vriend langs(hij moest iets lenen) en mijn moeder en zusje meteen: 'zozo dus dat is je nieuwe vriendje?' ik kon egt wel door de grond zakken. dus wij meteen: 'nee we zijn gewoon vrienden.' mijn zusje weer:'jaja.'

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 19:27

Jep... ken het "gewoon vrienden" kent mijn moeder ook niet. Ik heb gewoon meer vrienden dan vriendinnen njah dan spreek je dus vaker af met mannen.
ik: ik ga zaterdag weg met ****
ma: wie is dat? is dat u vriendje?
ik: nee mama gewoon EEN vriend
ma: och jha waarom zou je het je mama ook vertellen e, ik heb er natuurlijk niks mee te maken als het je vriendje is
ik; gewoon EEN vriend
ma: en wanneer breng je hem mee naar huis?
ik: weet je wat laat maar.... *moeder trots op de wending in het gesprek*