De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:52

@ElineS

Geloof het of niet maar ik heb mensen in mijn vriendenkring die wel van tierelantijnen houden...de gekregen beeldjes van mij staan te pronken in vol ornaat :D

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:55

jeetje wat een leuk topic! :D
sommige dingen zijn wel echt om te huilen..

ikzelf heb voor mijn dertiende verjaardag een roze dildo met diamantjes gekregen van 3 vriendinnen...
terwijl ik ze nog zo had gewaarschuwd het niet te doen.. toen kon ik er wel om lachen maar mn ouders vonden het achteraf niet zo heel gepast... :')

en met surprises in groep 7 had ik voor een vriend die een blindedarm ontsteking had gehad, een supermooie surprise gemaakt, een paspop waarin we fietsbanden hadden gedaan met groene zeep als 'darmen' , pop helemaal mooi gemaakt, helemaal aangekleed etc, superveel tijd aan besteed,
wat krijg ik terug van iemand anders?
een kartonnen doosje wat groen geschilderd is, waar plastic paardjes op zijn geplakt en binnen in
een doosje met oogschaduw en lipgloss... :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:56

Vlak voor mijn verjaardag, vorig jaar, heb ik mijn paard in moeten slapen en in de maand december daarvoor heb ik mijn pony in laten slapen. Afijn de meiden wouden mij een foto op canvas geven en ik was daar zo blij mee!
Helaas nu een jaar later heb ik mijn canvas nog steeds niet. Ga hem maar zelf bestellen

SienenIvo

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:57

Dat is echt flauw..

xgoldengirlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:59

mijn oma had een super lelijke bruine nep boom in huis staan met gele bloemetjes en lampjes erin, ze vroeg hoe ik haar nieuwe boompje vond.... :P ik heb uit beleefdheid maar gezegd dat ik het wel leuk vond staan bij haar in huis. een maand later was ik jarig en een paar keer heeft e gezegd dat ze een super leuk cadeautje voor me had en dat ze zeker wist dat ik het leuk vond! Ik al helemaal bij en kon niet meer wachten tot ik jarig was. :D En daar kwam mijn oma aan met een grote doos, dus vol spanning de doos open maken.............. en jahoor daar stond die lelijke boom... IN GLANZEND ZILVER. met de meest vreselijkste gele led lichtjes erin... :') :') vergeleken met deze boom is zelfs die van mijn oma nog prachtig.. maar het was lief bedoeld natuurlijk. :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:01

Hahahahahaha, dat vraagt echt om een foto! :D
(Het klinkt stiekem namelijk best leuk. O:))

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:01

Vind het vaak best lastig om cadeautjes te kopen momenteel, zeker om het dan nog even tussendoor te doen naast paard en fulltime baan. Vooral voor mannen lastig! Gelukkig lusten de meeste vrienden wel een borrel, dus meestal komt het neer op een lekker(!!) Zaans likeurtje of een pakketje van Rituals ofzo. Je hebt natuurlijk toiletartikelen en toiletartikelen. Rituals vind ik zelf ook heeeeel fijn om te krijgen dus die mag je zo aan me teruggeven :D

xgoldengirlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:02

heb geprobeerd zo'n boompje te vinden op google.. maar helaas :(
en de boom zelf ligt ergens op zolder in de verste hoek gedrukt haha :o

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:03

Mijn oma gaf me altijd spulletjes van de Yves Rocher voorraad. Inmiddels is ze hartstikke dement maar toen ze nog ' alleen maar' behoorlijk vergeetachtig was, wist ze de bestelfolder van de Yves nog prima te vinden. Tot opa's grote frustratie, omdat er om de paar weken een grote doos vol rommel werd bezorgd, want wat ze allemaal nog had liggen, dat was ze natuurlijk vergeten! *\%/*

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:03

xgoldengirlx schreef:
mijn oma had een super lelijke bruine nep boom in huis staan met gele bloemetjes en lampjes erin, ze vroeg hoe ik haar nieuwe boompje vond.... :P ik heb uit beleefdheid maar gezegd dat ik het wel leuk vond staan bij haar in huis. een maand later was ik jarig en een paar keer heeft e gezegd dat ze een super leuk cadeautje voor me had en dat ze zeker wist dat ik het leuk vond! Ik al helemaal bij en kon niet meer wachten tot ik jarig was. :D En daar kwam mijn oma aan met een grote doos, dus vol spanning de doos open maken.............. en jahoor daar stond die lelijke boom... IN GLANZEND ZILVER. met de meest vreselijkste gele led lichtjes erin... :') :') vergeleken met deze boom is zelfs die van mijn oma nog prachtig.. maar het was lief bedoeld natuurlijk. :o

Is dat niet die uit de blokker?? :o
Heb namelijk zelf een zwarte met dan wel wit-lichtgevende bloempjes en vind hem best cool eigenlijk.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:04

moelly schreef:
N0a schreef:
Mijn opa en oma deden ooit met ons mee met sinterklaas. Eerste kado wat uit de zak komt is voor mij, ik helemaal blij. (Ik was op dat moment een jaar of 11 := ) krijg ik een boekje; liedjes voor het slapen gaan.. EUHM. :') Bedankt oma, fijn dat je weet hoe oud ik ben.

En het meeste vreselijke kado wat ik ooit heb gekregen, was dat mijn vriend op mijn verjaardag kwam. Ik was erg benieuwd wat ik zou krijgen, kreeg ik een luchtje die al half leeg was :? Vervolgens eet hij de taart op, en zegt dat die weer naar huis gaat. Dus ik zei nog, maar je bent er net :( . Loop ik mee naar buiten om afscheid te nemen, zegt die: "Ja sorry, banketstaaf om dit op je verjaardag te doen. Maar ik heb geen gevoelens meer voor je, sorry het is uit. Maar wel nog een fijne dag verder, en bedankt voor de taart." Toen ik weer binnen kwam, tranen met tuiten. Wat een zak! (Ik was toen overigens 17 :+ )

Mn mond valt hier letterlijk van open..
Wat een hufter! :o

Haha, ja echt hè. Achja, ik ben er overheen gekomen. :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:04

xgoldengirlx schreef:
heb geprobeerd zo'n boompje te vinden op google.. maar helaas :(
en de boom zelf ligt ergens op zolder in de verste hoek gedrukt haha :o

Als je er ooit vanaf wilt... PB me maar een foto, ik heb een aparte smaak. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:05

_mexx_lady_ schreef:
Die zou ik voor zijn verjaardag een lekkere fles alcoholvrije wijn of bier brengen :D Lekker tegendraads of misschien hoopte hij dat die fles die avond al werd opengetrokken en hij hem naar binnen kon kappen...

Ooh dat vind ik nog best wel een goede. :j En mocht hij niet bevallen kan hij op een van onze verjaardagen gewoon terug gegeven worden. :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:06

Ben in augustus jarig. Ben benieuwd wat ik ga krijgen.

Heb alleen gevraagd om een thee pot, omdat ik die gemold heb.

Verder heb ik geen idee wat ik wil. Laten ze maar creatief zijn (A)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:07

Krijg je straks 3 theepotten... :')

Bij mij kwamen ooit een keer 3 tantes met hetzelfde cadeautje aan. Kopen ze eindelijk eens wat ik vraag, overdrijven ze meteen weer. :+

xgoldengirlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:08

xSlvna schreef:
xgoldengirlx schreef:

Is dat niet die uit de blokker?? :o
Heb namelijk zelf een zwarte met dan wel wit-lichtgevende bloempjes en vind hem best cool eigenlijk.

Ja dat zou heel goed kunnen! die zwarte is nog te doen... maar een zilveren met gele bloemetjes en led licht... nee dankje

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:11

Konstantine schreef:
Krijg je straks 3 theepotten... :')

Bij mij kwamen ooit een keer 3 tantes met hetzelfde cadeautje aan. Kopen ze eindelijk eens wat ik vraag, overdrijven ze meteen weer. :+

hahahha gaat he-le-maal strike!

Dat is ook wat....

Nouja, geeft niets (A) ik diggel van alles!
Nieuwe borden zijn ook welkom. Gewoon gebroken wit...

Maar sommigen in de kring hebben humor, dan kan je witte gebroken borden verwachten.

Liefbeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:11

XxChelsey1xX schreef:
Liefbeestje schreef:
Ik was jaren juf op de basisschool en heb in mijn tijd dat ik in Amsterdam-Noord werkte de gekste dingen gekregen op mijn verjaardag.
Wat dacht je van badslippers, 5 maten te klein ? Of een setje (oma's) ondergoed ?
Ongetwijfeld heel lief bedoeld en ik heb de gever dan ook heel hartelijk bedankt....

Op welke school was dat precies(kom zelf ook uit amsterdam noord)

Dat durf ik nu bijna niet meer te zeggen... ;) op de Rosaschool...

LauLoveTosca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:40

ik wou al superlang zo'n lopend barbiepaard toen ik 6/7 was en toen kreeg ik zo'n gameboydingetje dat je je virtuele paardje kan verzorgen.... baalde er toen heel erg van

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:16

Van de tante van mijn Ex hele tuttige\oudbollige\oma oorbellen voor mijn 18e of 19e verjaardag was dat.. Ik denk dat ze me niet aardig vond :n

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:02

maralyn schreef:
Nouja, geeft niets (A) ik diggel van alles!
Nieuwe borden zijn ook welkom. Gewoon gebroken wit...

Maar sommigen in de kring hebben humor, dan kan je witte gebroken borden verwachten.
[/quote]

haha, dat zou ik ook zeker doen _O-

Ik kreeg ooit paarse glitternagellak als onderdeel van mijn afscheidscadeau bij mijn vorige werkgever (en nee, niet als grap). Heb er wel om gelachen en mijn nichtje van 12 was er blij mee :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:03

Wat is er zo vreselijk aan paarse glitternagellak? :') :=

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:06

ElineS schreef:
Vriendin van mij kreeg van haar ouders op haar 16de verjaardag allemaal hints met dat ze een scooter zou krijgen. Zij helemaal happy en blij.. Hele speurtocht naar dat ding... Wat vind ze aan het einde van de speurtocht... Een mini scooter van Barbie.. Tranen met tuiten dat ze heeft gehuild.. Logisch ook. Vond het o zo banketstaaf van die ouders.

:') Wat moeten die ouders een lol gehad hebben. Misschien wilde ze haar een keer goed in de maling nemen als een soort wraak.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:07

ElineS schreef:
Vriendin van mij kreeg van haar ouders op haar 16de verjaardag allemaal hints met dat ze een scooter zou krijgen. Zij helemaal happy en blij.. Hele speurtocht naar dat ding... Wat vind ze aan het einde van de speurtocht... Een mini scooter van Barbie.. Tranen met tuiten dat ze heeft gehuild.. Logisch ook. Vond het o zo banketstaaf van die ouders.

Beetje flauw.. :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:14

_Micha_ schreef:
Wat is er zo vreselijk aan paarse glitternagellak? :') :=

Ik doe op mijn 34e nog gerust paarse glitternagellak op hoor, ik heb echt alle kleuren van subtiel tot knal.