Geloof het of niet maar ik heb mensen in mijn vriendenkring die wel van tierelantijnen houden...de gekregen beeldjes van mij staan te pronken in vol ornaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xgoldengirlx schreef:mijn oma had een super lelijke bruine nep boom in huis staan met gele bloemetjes en lampjes erin, ze vroeg hoe ik haar nieuwe boompje vond....ik heb uit beleefdheid maar gezegd dat ik het wel leuk vond staan bij haar in huis. een maand later was ik jarig en een paar keer heeft e gezegd dat ze een super leuk cadeautje voor me had en dat ze zeker wist dat ik het leuk vond! Ik al helemaal bij en kon niet meer wachten tot ik jarig was.
En daar kwam mijn oma aan met een grote doos, dus vol spanning de doos open maken.............. en jahoor daar stond die lelijke boom... IN GLANZEND ZILVER. met de meest vreselijkste gele led lichtjes erin...
![]()
vergeleken met deze boom is zelfs die van mijn oma nog prachtig.. maar het was lief bedoeld natuurlijk.
moelly schreef:N0a schreef:Mijn opa en oma deden ooit met ons mee met sinterklaas. Eerste kado wat uit de zak komt is voor mij, ik helemaal blij. (Ik was op dat moment een jaar of 11) krijg ik een boekje; liedjes voor het slapen gaan.. EUHM.
Bedankt oma, fijn dat je weet hoe oud ik ben.
En het meeste vreselijke kado wat ik ooit heb gekregen, was dat mijn vriend op mijn verjaardag kwam. Ik was erg benieuwd wat ik zou krijgen, kreeg ik een luchtje die al half leeg wasVervolgens eet hij de taart op, en zegt dat die weer naar huis gaat. Dus ik zei nog, maar je bent er net
. Loop ik mee naar buiten om afscheid te nemen, zegt die: "Ja sorry, banketstaaf om dit op je verjaardag te doen. Maar ik heb geen gevoelens meer voor je, sorry het is uit. Maar wel nog een fijne dag verder, en bedankt voor de taart." Toen ik weer binnen kwam, tranen met tuiten. Wat een zak! (Ik was toen overigens 17
)
Mn mond valt hier letterlijk van open..
Wat een hufter!
_mexx_lady_ schreef:Die zou ik voor zijn verjaardag een lekkere fles alcoholvrije wijn of bier brengenLekker tegendraads of misschien hoopte hij dat die fles die avond al werd opengetrokken en hij hem naar binnen kon kappen...
xSlvna schreef:xgoldengirlx schreef:mijn oma had een super lelijke bruine nep boom in huis staan met gele bloemetjes en lampjes erin, ze vroeg hoe ik haar nieuwe boompje vond....ik heb uit beleefdheid maar gezegd dat ik het wel leuk vond staan bij haar in huis. een maand later was ik jarig en een paar keer heeft e gezegd dat ze een super leuk cadeautje voor me had en dat ze zeker wist dat ik het leuk vond! Ik al helemaal bij en kon niet meer wachten tot ik jarig was.
En daar kwam mijn oma aan met een grote doos, dus vol spanning de doos open maken.............. en jahoor daar stond die lelijke boom... IN GLANZEND ZILVER. met de meest vreselijkste gele led lichtjes erin...
![]()
vergeleken met deze boom is zelfs die van mijn oma nog prachtig.. maar het was lief bedoeld natuurlijk.
Is dat niet die uit de blokker??![]()
Heb namelijk zelf een zwarte met dan wel wit-lichtgevende bloempjes en vind hem best cool eigenlijk.
Konstantine schreef:Krijg je straks 3 theepotten...
Bij mij kwamen ooit een keer 3 tantes met hetzelfde cadeautje aan. Kopen ze eindelijk eens wat ik vraag, overdrijven ze meteen weer.
XxChelsey1xX schreef:Liefbeestje schreef:Ik was jaren juf op de basisschool en heb in mijn tijd dat ik in Amsterdam-Noord werkte de gekste dingen gekregen op mijn verjaardag.
Wat dacht je van badslippers, 5 maten te klein ? Of een setje (oma's) ondergoed ?
Ongetwijfeld heel lief bedoeld en ik heb de gever dan ook heel hartelijk bedankt....
Op welke school was dat precies(kom zelf ook uit amsterdam noord)
maralyn schreef:[/quote]Nouja, geeft niets (A) ik diggel van alles!
Nieuwe borden zijn ook welkom. Gewoon gebroken wit...
Maar sommigen in de kring hebben humor, dan kan je witte gebroken borden verwachten.
ElineS schreef:Vriendin van mij kreeg van haar ouders op haar 16de verjaardag allemaal hints met dat ze een scooter zou krijgen. Zij helemaal happy en blij.. Hele speurtocht naar dat ding... Wat vind ze aan het einde van de speurtocht... Een mini scooter van Barbie.. Tranen met tuiten dat ze heeft gehuild.. Logisch ook. Vond het o zo banketstaaf van die ouders.
ElineS schreef:Vriendin van mij kreeg van haar ouders op haar 16de verjaardag allemaal hints met dat ze een scooter zou krijgen. Zij helemaal happy en blij.. Hele speurtocht naar dat ding... Wat vind ze aan het einde van de speurtocht... Een mini scooter van Barbie.. Tranen met tuiten dat ze heeft gehuild.. Logisch ook. Vond het o zo banketstaaf van die ouders.