Lisa_H schreef:Rebeccaa schreef:Ik was op vakantie met 4 vriendinnen, 3 daarvan waren net als ik; 's ochtends douchen voor we naar het strand gingen én 's avonds douchen na het strand/voor het uitgaan. Wij trokken elke dag schone shirts aan. We wisselden onze pyama shirts ook allemaal minstens 1x, nummer 4 sliep de hele week in hetzelfde. Wij roken altijd fris (ok nou ja na een dag zon/zee/strand ook niet echt maar dan gingen we douchen). vriendin nummer 4 douchte 's ochtends niet en zij stonk ook echt ontzettend.. zij ruikt zichzelf niet.
Haar hele slaapkamer van het appartement rook naar haar zweet, zij sliep dus ook alleen in een bed, niemand wilde met haar een bed delen..
in de rij van het vliegveld werd er gelachen en gewezen omdat ze zo stonk. Ik schaamde me ontzettend, was écht bang dat mensen zouden denken dat ik misschien wel die stinker was..
nu zweet ik gelukkig bijna niet maar kom op, zoiets is toch te gênant voor woorden? dat wil je toch voorkomen?Daarom douche ik elke ochtend als ik uit bed kom. Ik zweet heel erg weinig gelukkig en heb geen sterkte lichaamsgeur maar ik wil het ook gewoon echt voorkomen dat ik stinkend op school zit o.i.d.
Hadden jullie dat meisje dan niet subtiel kunnen vertellen dat ze niet zo fris rook?
Ze ruikt al minstens 4 jaar zo, als ik de rest mag geloven. Ikzelf heb vrij weinig met het meisje (ken haar ook niet echt eigenlijk, toevallig ging ik met hetzelfde groepje op vakantie) en ik vond het niet aan mij om te vertellen dat ze stonk, de andere meisjes waren al 6 jaar haar beste vriendin.. Daarnaast, hoe vertel je zoiets subtiel aan iemand?
Daarom douche ik elke ochtend als ik uit bed kom. Ik zweet heel erg weinig gelukkig en heb geen sterkte lichaamsgeur maar ik wil het ook gewoon echt voorkomen dat ik stinkend op school zit o.i.d.

)