Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Volgens de verzekering valt het niet onder opstal en ook niet onder inboedel, dus helaas.
Wat dan wel weer stom is is dat ik wel een glasverzekering heb, maar schijnbaar valt het daar ook niet onder.
Neutrale personen ken ik niet echt, dat is ook het probleem. Als het iemand is die ik inbreng zullen ze altijd denken dat die persoon op mijn hand is.
bigone schreef:Dan toch een camera ophangen waar ze het niet zien en er niet bij kunnen, ergens denk ik dat dit niet de laatste keer is. Als het even kan op een plek waarbij je raam en voordeur opgenomen word.
Liselot schreef:Heb al even gekeken naar beveiligingscamera's, maar als je er één wilt waarbij de beelden opgenomen worden ben je zo 200 euro kwijt
friendly schreef:Zou dan ook voor eentje gaan die je achter het raam (dus binnen) ophangt en naar buiten filmt. Zien ze wel dat er wat hangt maar voor ze dat afgedekt hebben, heb jij je beeld al van wie het was.
_San87_ schreef:friendly schreef:Zou dan ook voor eentje gaan die je achter het raam (dus binnen) ophangt en naar buiten filmt. Zien ze wel dat er wat hangt maar voor ze dat afgedekt hebben, heb jij je beeld al van wie het was.
Je mag niet zomaar de straat op filmen. Daar zitten wel haken en ogen aan, ik zou dat juridisch even goed controleren, TS.
Liselot schreef:![]()
Net contact gehad met een schoonmaakbedrijf, hij komt vanavond kijken en hoor dan morgen wat de kosten zullen zijn.
Bigone: daar heb je een punt