goed betaalbaar, goede locatie, service is goed geregeld Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
goed betaalbaar, goede locatie, service is goed geregeld kchristi schreef:Je kunt je ook aanmelden bij Idealis, de kamerwebsite van Wageningen! Ik hoop in de loop van volgend jaar ook op kamers te gaan in Wageningen en heb me alvast ingeschreven, zodat ik meer kans heb om een kamer te krijgen
josje4 schreef:Ik heb mij in januari al ingeschreven maar ik zal toch eerst moeten onderhuren :s
unihorses schreef:kchristi schreef:Je kunt je ook aanmelden bij Idealis, de kamerwebsite van Wageningen! Ik hoop in de loop van volgend jaar ook op kamers te gaan in Wageningen en heb me alvast ingeschreven, zodat ik meer kans heb om een kamer te krijgen
euh je kan je pas januari het jaar dat je begint inschrijven hoor? of studeer je nu al in wageningen maar gewoon nog neit op kamers?josje4 schreef:Ik heb mij in januari al ingeschreven maar ik zal toch eerst moeten onderhuren :s
waarom moet je eerst onderhuren?? staan vaak voor vast kamers op..
Ik start in september en heb me afgelopen januari ingeschreven.
op mijn gang (a3) volgens mij voorlopig even niet, maar er zijn 8 gangen dus vrij vaak hospiteeravonden. Heb je tijdens de AID al een slaap plek? Zo niet dan kan je in een studentenverenigingshuis slapen, kijk bijvoorbeeld maar op aid.ssr-w.nl
[***] schreef:Kijk even naar duivendaal, daar komen heel regelmatig kamers vrijop mijn gang (a3) volgens mij voorlopig even niet, maar er zijn 8 gangen dus vrij vaak hospiteeravonden. Heb je tijdens de AID al een slaap plek? Zo niet dan kan je in een studentenverenigingshuis slapen, kijk bijvoorbeeld maar op aid.ssr-w.nl
heb je nog tips?
niet tot het irritante toe natuurlijk, maar wij hebben de laatste tijd op hospiteeravonden vaak meiden die aan hun eerste jaar beginnen en, dit bedoel ik absoluut niet beledigend want ik was twee jaar geleden precies zo, die lijken vaak nogal op elkaar :p wij praten achteraf altijd even over iedereen voor we iemand kiezen, dus zorg dat je naam blijft hangen
bedenk van te voren vast wat leuke verhalen of dingen over jezelf die je kan vertellen. Verkoop jezelf ;p (lastig lastig, ik ben echt blij dat ik een kamer heb en niet meer hoef te hospiteren
). En leuk dat je tijdens de AID in een van de huizen van ssr-w komt slapen
heb je al zin in de AID?
ga je het volgend jaar opnieuw proberen denk je?
heb je je 'ouders' al gesproken?

wie zijn je 'ouders'? Heeel misschien ken ik ze :p
Mocht je nog vragen hebben, PB maar
ik hoor net dat er van mijn gang ook iemand vertrekt dus mocht het niks worden donderdag kan je het later bij ons nog eens proberen :p