Dan bedoel ik de synthus op het traject Oldenzaal - Zuthpen. In de 2 jaar nog maar 4 of 5 keer vertraging gehad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maaike5581 schreef:Een station missen gebeurd maar heel weinig.
Rotterdam Alexander missen? Ik heb het nog nooit meegemaakt of gehoord.

Alvaron schreef:Ess_Ramona schreef:Auto aangereden die op t spoor stond ?!
Snap er nog steeds niks van haha.
Tussen Dieren en Velp gebeurd soms?
Een jaar (of 2, of 3?) geleden is dat inderdaad bij de begraafplaats bij Ellecom gebeurd. Die ligt precies tussen spoor en bos in. Normaal wordt er voor het spoor geparkeerd, maar deze keer had iemand zijn auto op ht stukje net over het spoor geparkeerd. Dat stukje helt, en de automobilist is vergeten z'n auto op de handrem te zetten. Auto is dus (leeg!) achteruit het spoor op gereden en daar tot stilstand gekomen. Trein is er vol in gegaan.

friendly schreef:Ik zie..nou ja eigenlijk overal dat eigenlijk áltijd als de trein 5 minuten vertraging heeft dat het pas na 5 minuten gemeld word en dan aan komt rijden. Oftwel trein van 08:12, word er 08:17 omgeroepen dat ie 5 minuten vertraging heeft en komt vervolgens meteen aanrijden. Alleen in het geval dat het 5 minuten vertraging betreft. Of dat als de trein 5 minuten later is gearriveerd, ik de trein in wil wandelen en dan het bord zie veranderen naar: 5 minuten vertraging.. No oliebol.. Verder word altijd na 5 minuten pas de vertraging doorgegeven.

maaike5581 schreef:Ik voel me absoluut niet aangevallen, waarom zou ik?
Er worden alleen appels met peren vergeleken, en dingen vermeld wat gewoon niet klopt.

.
bijna te huilen van het lachen, terwijl andere mensen echt volledig uit hun plaat gingen, schelden en doen! Echt niet normaal.