Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:22

Sjaap schreef:
Ik weet dat ik "misschien net aan kleine kans maar wie weet misschien toch net aan" een biertje te veel op heb en even kalm aan moet doen als ik met mezelf ga filosoferen op het toilet tijdens het uitgaan, een naar mijn mening ontzettend sexy dansje doe tijdens het naar beneden doen van mn broek of pas na 2 minuten tot de ontdekking kom dat ik al de hele tijd met mn voorhoofd tegen de deur geplakt zit.

Overigens plas ik gewoon daar waar ik ben als ik moet (en ik moet vaak). Regelmatig in steegjes of parkjes met de broek op mn enkels, gewoon even vriendelijk zwaaien als er iemand langskomt, als t meisjes zijn vraag ik soms ook nog wel eens om een zakdoekje als ik die vergeten ben.

Herkenbaar! :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 01:10

Ik zit nu in Curacao, en toen ik een x rustig op mn gemakje 's ochtends op de wc zat, kwam dr een enorme kakkerlak achter het douchegordijn vandaan :o ik moest gillen (wel ingehouden want derest van het huis sliep nog), en rende met mn broek nog op mn knieën van de wc weg, trok badkamerdeur snel dicht en rende naar de andere wc in het huis :') (gelukkig hadden we er 2, die andere wc was eigenlijk van de andere bewoners maargoed) sindsdien kijk ik echt altijd eerst als ik naar de wc ga, of er geen ongewenste diertjes in de badkamer/wc zijn :o (toen k terug kwam zat de kakkerlak in mijn slaapkamer, die aan de badkamer grensde)
was overigens blij dat derest nog sliep en mij niet zo hysterisch door het huis zag rennen :+

En ik heb me vroeger ook wel eens na een watergevecht opgesloten in een wc bij ons thuis :') slot ging niet meer open met mn natte handjes en nat slot.... :') sindsdien noooit meer naar die wc geweest en check altijd ff of het slot goed open en dicht gaat voor ik het echt op slot doe :P Had dat slot trouwens na 10 minuten ofzo, wel open gekregen.

Ohja en bij een openbaar toilet vergeten deur op slot te doen en dan ineens een vrouw voor je neus te hebben.

En in Thailand viel bij mn broertje het eten niet zo goed, ging behoorlijk aan de schijterij, en toen stopte de toilet ermee met doortrekken doordat de afvoer verstopt zat :o wcpapier mocht niet in de wc gegooid worden, maar hadden ze wel gedaan. Meurde als een gek, dus hebben maar de wcdeksel dicht gedaan, en briefje erop voor de schoonmakers, die kwamen toch iedere dag :') Gelukkig op een moment dat we niet thuis waren.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-06-13 01:42, in het totaal 3 keer bewerkt

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 01:37

hmm.. ik ben in Spanje op vakantie geweest maar had daar iets verkeerds gegeten waardoor ik aan de dunne was. Ik moest toen s'avonds naar de wc maar het was best ver lopen. Toen ik op weg was naar een wc kon ik het echt niet meer ophouden dus ging ik achter een lege tent zitten.
(tenminste dat dacht ik ) toen ik zeg maar bezig was, kwam er iemand uit die tent :') omg dat was zo beschamend :o

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 02:09

Wat een grappig topic dit!!!!

Ik vond het vroeger als kind heel erg leuk om de toilet binnen te stormen en dan gauw door te trekken zodat degene die op de pot zat dan lekker een natte kont kreeg *\%/*

Hij bleef grappig :')

DaniqueHorse

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 10:11

Bij ons op school zijn de toiletten ook best heel gehorig. Een keer zat ik met een vriendinnetje, die ook moest plassen, naast elkaar, waarna we de slappe lach kregen om het geluid van onze straaltjes (die toen overigens ook nog begon te haperen door het lachen, waardoor onze lachspieren nog meer geprikkeld werden) :') _O-

Verder ga ik er eens even over nadenken...! Wel gaan op de een of andere manier bij ons in de familie de gesprekken altijd over poepen scheiten kakken zegmaar :+

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 14:03

Donderdag in de kroeg, was t wc papier op. Had k niet door. Gelukkig was m vriendinnetje zo lief om ff wc-papier aan te gecen ^^

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:57

Ik was woensdagavond uiteten met een vriend van me, afijn, ik moest naar 't toilet toe dus ik loop de toiletten binnen en allebei de deuren stonden op 'n kiertje. Dus ik zag door de ene kier 'wat' en wou eigenlijk niet echt kijken, maar ja, eh, moet je net mij hebben nieuwsgierig aagje :') Dus ik keek wel, zat er een vrouw die heeeeel verschrikt keek 'Sorry!' en trok toen de deur dicht.

Ik dacht echt ... Wat. Hahahahaha :')

En met de begrafenis van m'n opa .. Kreeg ik de deur van het toilet niet meer open. En ik was de enigste die naar die kant van 't gebouw was gelopen, dus m'n oom is er toen aan te pas gekomen mij te bevrijden. Echt heel erg genant.

Ik heb zelf 3 jaar bij de HEMA gewerkt, en daar had de winkel ploeg altijd toilet dienst. Afijn, ik en een collega luid pratend richting de toiletten, ik zou 1 eerst doen en zij pakte aan de andere kant eerst eentje. En ineens was het heel erg stil :') Dus ik: 'Ehm, Lor, ben je erdoor gezakt ofzo?' Dus ik hoorde een vage 'Thirs .. kom eens' Dus ik loop haar kant op. Hele toilet, de deur, de muur, alles. Zat onder de schijt :') Nou, wij hebben toen aan 't eind van onze shift een chocolade letter gekregen van de leiding, maar dat werd ook niet erg meer gewaardeerd hahahaha. Damn, wat was dat smerig.

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:08

op de basischool heb je een toilet voor de kleuters en voor de grotere kinderen vanaf groep 3 ik moest dus heel nodig plassen en ging naar het grootte toilet viel ik dus in de pot :o

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:15

Ik ging naar de wc met bosrit in het bos, en dat was zo'n raar slot kreeg hem eerst niet dicht en toen zat ie half dicht. Maar daarna kreeg ik hem niet meer open, ik op die deur rammen joh was echt bang. Na heel even begon meisje tegen me te praten en die zei dat ik 'm omhoog moest doen, en toen ging ie ineens wel heul makkelijk open

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:27

:') :') Nou ik heb er nog wel een.

Laatst was ik met een vriendin naar de kroeg. Was een leuke jongen tegen gekomen en gingen met die vriendengroep mee naar de volgende kroeg. Daar waren we hem heeel even uit het oog verloren, maar we moesten hééél nodig naar de wc. Er was maar 1 damestoilet en die was bezet.

We stonden lekker giegelig en bezopen te zijn daar, en uitgebreid over die jongen te praten, zegmaar in het stukje bij de wasbak, voor de wcdeur.
en het duurde maar en duurde maar voordat er iemand uit kwam.... wij al keertje bonken :') :') maar geen reactie.

We deden het bijna in onze broek toen de deur dan eindelijk open ging... bleek die leuke jongen al die tijd op de wc gezeten te hebben. Heeeeeel genant....... _O- _O-

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:20

Wisten jullie trouwens dat als je de wc doortrekt in de trein, alles dan terechtkomt op het spoor? :oo
Mijn ouders vertelden me dat afgelopen week en ik geloofde het echt niet maar het schijnt dus echt zo te zijn dat als je doortrekt je het spoor ook kunt zien _O-

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:24

Dominique_96 schreef:
Wisten jullie trouwens dat als je de wc doortrekt in de trein, alles dan terechtkomt op het spoor? :oo
Mijn ouders vertelden me dat afgelopen week en ik geloofde het echt niet maar het schijnt dus echt zo te zijn dat als je doortrekt je het spoor ook kunt zien _O-

In mijn herinnering hoefde ik niet door te trekken, maar zie je direct het spoor

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:26

badass schreef:
Dominique_96 schreef:

In mijn herinnering hoefde ik niet door te trekken, maar zie je direct het spoor

Oh, dat kan ook ja idd, ben nog nooit naar de wc gegaan in de trein. :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:27

Dominique_96 schreef:

Das toch algemeen bekend? Waar denk je anders dat het terecht komt als je in de trein zit :') dat is ook waarom je het toilet niet mag gebruiken als de trein stilstaat. :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:28

verootjoo schreef:
Dominique_96 schreef:

Das toch algemeen bekend? Waar denk je anders dat het terecht komt als je in de trein zit :') dat is ook waarom je het toilet niet mag gebruiken als de trein stilstaat. :P

Wist ik echt niet :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:42

Moet je eens goed op grote stations kijken..
Op Utrecht Centraal ligt het ook vol met stront! :r

We hadden een keer een feestje bij ons achter de boerderij.. En de buurjongen (ondertussen man)
moest plassen. Hij zoekt een boom op en gaat de "geit verzetten".

Toen hij klaar was vertrok mijn hond met een spurt naar diezelfde boom en heeft er flink overheen lopen zeiken.. Hij was de hele avond overstuur en bleef maar rond die boom lopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:43

Ik zou echt niet kunnen scheiten in de trein :') , dat gehobbel en dat lawaai...

Ik ga altijd geluid maken als ik zit en ik hoor iemand aankomen :P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:44

takkie_muis schreef:
Ik zou echt niet kunnen scheiten in de trein :') , dat gehobbel en dat lawaai...

Wat voor geluiden?!

Ik ben een beetje een beelddenker.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:49

Nou ja ik snap wel dat sommige mensen dat doen hoor :P Zelf vind ik het ontzettend goor, maar als je echt een treinreis van 2.5 uur hebt en je moet heeeeel nodig...

Toen mijn zusje voor het eerst ongesteld was dacht ze haar gebruikte maandverband wel door de wc te kunnen spoelen, zonder een papiertje er omheen. Niet dus. Heeft ze niet meer op gelet en is dus blijven plakken. Dat is echt wel één van mijn grootste horror verhalen wat betreft de WC. Ging bijna over m'n nek toen ik het zag :')

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:57

ik kan al niet eens plassen in de trein laat staan een grote boodschap :oo :r meestal is het er zoo smerig, dat het mij verbaasd dat mensen zich er kunnen ontlasten :wow:

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:57

Je hoort de trein heel goed rijden in de WC, echt heel vervelend.
En ik denk dat mensen die in de trein een grote boodschap doen dit ook niet voor hun lol doen :Y)
Een darmaandoening kan heel vervelend zijn.
Trein wc's zijn wel echt vreselijk, ik vind echt dat die wel wat beter onderhouden moeten worden.

Zelf heb ik helaas geen grappige WC verhalen behalve natuurlijk opgesloten zitten in een wc.
Oh en toen we op vakantie gingen heb ik mijn telefoon in de wc laten vallen terwijl ik aan het doorspoelen was, deze heb ik er uit reflex zo snel mogelijk uit gevist :\
Werkte daarna nog wel :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:58

Ik herinner mij er ineens nog eentje! :')

Ik was met mijn familie op vakantie in België, daar was ook een zwembad..
Op dat moment was ik een jaar of 8.
We waren wezen zwemmen en vervolgens gingen wij ons omkleden..

Toen hing daar aan het haakje in het kleedhokje een "bedorven spekkie aan een touwtje" _O-
Ik vond het toch wel erg vies en heb het toen onder de rand van het hokje doorgegooid bij andere mensen.. Die hoorde je meteen
van "gedverdemme, wie gooit nou zijn tampon bij een ander in het kleedhokje?? :=

Een paar minuten later kreeg ik ook wat terug mijn hokje in.. Namelijk een briefje van 20 euro (of gulden, was net rond de wisseling).
Ik heb snel mijn handdoek eroverheen gegooid en de handdoek naar mij teruggetrokken.. Kon ik lekker snoepjes kopen! <<)

Ook heb ik direct aan mijn moeder gevraagd wat nou eigenlijk een tampon was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:05

EliseBrouwer schreef:
takkie_muis schreef:

Wat voor geluiden?!

Ik ben een beetje een beelddenker.. _O-

Oh man , meestal fluiten of met mijn voeten schuiven of spontaan zingen :')

Mijn ma legde bij mijn eerste periode alles duidelijk uit , dus nooit doorgespoeld

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:08

In de trein vond ik het al eng om naar de wc te gaan (1x gedaan)
Maar de tunnel onder zee van Frankrijk naar Engeland, dan ga je met de bus in de trein en kon je de bus uit, ik vond de deuren al eng (waren superzwaar). Maar de wc daar, heel eng

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:34

Mijn meest beschamende moment... ik zou het niet weten.
Een van de momenten die mij echt goed bij isbegleven was in 2008, in thailand.
Wij hadden een huisje op palen (2,5-3 meter hoog schat ik). Wanneer het waaide ging het huisje heen en weer. Ook als vriendje er doorheen liep ging het huisje heen en weer.
Voor mij onmogelijk om een grote boodschap te doen. Na 2 nachten gingen we daar weg.
Daarna kwamen we ergens waar de ontlasting tot bril hoogte in de pot lag. Ook geen succes dus :x Daar hebben we 1 overnachting gehad (1 toilet met 15 kamers, waarvan de meeste kamers 2 persoons kamers waren).
Vervolgens een halve dag op een boot gezeten. Ik hoef waarschijnlijk niet te vertellen hoe het toilet er daar uitzag.

Toen we op het eiland aankwamen moesten we ruim 20 minuten op de koffers wachten en nog een half uur met een pick-up. Onderweg riep ik tegen mijn vriend al "dat de prairy hond al om de hoek kwam kijken". Goddank kon ik het ophouden tot we bij het eerde appartementje/huisje gingen kijken.
Meteeen eerste huisje genomen natuurlijk. Ik kon het niet meer ophouden.

In het hutje op het strand dus direct "gebruik gemaakt van het toilet". Helaas werkte het doortrekken niet en heb ik halverwege 2 emmers water in de pot moeten gooien.
Toen ik klaar was vertelde vriendje dat hij ook ernstig nodig moest, maar mij voor had laten gaan.
Voor hij de badkamer in kon (geurtechnisch) heeft hij eerst een kwartier met de ventilator voor de deur van de badkamer gestaan _O-