horseyfries schreef:Ben het wel met je eens Lusitana, men praat er hier over alsof het altijd per definitie iets heel ergs is, terwijl ik me ook best gevallen voor kan stellen waarbij het meisje er ouder uitziet dan ze is, de jongen leert kennen, ze een relatie krijgen, en er dan pas achter komen wat hun leeftijdsverschil is. Is het dan opeens "vies" en pervers omdat er opeens een cijfer op geplakt wordt?
Zolang er niets tegen de wil van het jonge meisje gebeurt is het in mijn ogen niet anders dan de ontdekkingreis die we allemaal maken, de één wat jonger dan de ander. Waarom zou het anders zijn als het bijv. een jongen was van dezelfde leeftijd? Zou het dan wel goed zijn? Of vinden jullie helemaal dat meisjes voor hun achttiende niet aan sex mogen beginnen ofzo?
Leuk joh, 'Hey wil je wat me' 'Prima' *6 weken later* 'Schat ik ben morgen jarig, ik word 14'
Sorry, de eerste 3 vragen die mij ALTIJD gesteld worden door jongens die ik niet ken (als ik zonder jongen ben) zijn 'Hoe heet je', 'Hoe oud ben je' en 'Heb je een vriend'.
Alsof je maar eens in je leven verliefd wordt.