Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lieveli schreef:Maar zijn het wel echte uit China? Je moet natuurlijk zelf weten wat je draagt in je haar, maar als je per sé echte wil en nog goedkoop ook, zou ik gewoon naar de dierenboerderij gaan. Ethisch toch wat verantwoordelijker.
Astrid, ik let goed op met dierlijke producten waar ze vandaan komen. Bovendien heb ik alleen leren producten voor mijn paard.
En ik vind het suf dat je wijst op andere dingen. Er is niks mis met een kritische noot. Veertjes zijn hip en leuk, maar daar hoeven dieren niet voor te lijden toch?
Roosje01 schreef:je mag het best zeggen maar voor zo ver ik weet zijn de veren bij producten de hanen worden geslacht om hun vlees. Dus ik heb daar geen problemen mee. Ik zag op mp zelfs een verkoper voorbij komen die dier vriendelijke veren aanbied.
en verder sluit ik me aan bij het bericht hier boven.
Roosje01 schreef:niet elke kapper heeft ze.
dat ziet er wel netjes uit die foto dat haar zo.
Wat betreft de veren ieder zijn eigen ding ik vind het leuk dus ik heb wel de echte in me haar. Geen idee waar ze vandaan komen ja van iemand op marktplaats verder zou ik het niet weten hoef het niet te weten. Iedereen moet het zelf weten wat die doet met veren, bont of leer.

Wat dat betreft dus bedankt dat dit topic er is en het verschil hier zo aangehaald word!
Ladyloe schreef:Ik heb ook nog hier besteld
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... ousPage=lr
Ze komen als het goed is morgen binnen, en ik ben erg benieuwd. Word de eerste keer van die veren voor mij!