Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:20

Lieveli; nee hoor want ik hoef niks goed te praten ;), nee dit is hoe ik het om me heen zie/hoor zowel van man als vrouw ;)

mbt mijn scharrel, denk niet dat hij haar zou verlaten, kan ik in mijn geval niet zeggen. Wel dat hij nooit genoegen zal nemen met alleen haar (in zin van tekortkomingen in relatie), hij weet niet od hij in een evt nieuwe relatie (met sex) trouw zou blijven... Ene moment zegt hij wel andere moment zegt hij heb liefde voor 2 ;)

Anoniem

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:44

Ik zou nou echt geen scharrel van een getrouwde kerel willen zijn. Weet zijn vrouw er van of is het stiekum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:46

Ashley5760 schreef:
Lieveli; nee hoor want ik hoef niks goed te praten ;), nee dit is hoe ik het om me heen zie/hoor zowel van man als vrouw ;)

mbt mijn scharrel, denk niet dat hij haar zou verlaten, kan ik in mijn geval niet zeggen. Wel dat hij nooit genoegen zal nemen met alleen haar (in zin van tekortkomingen in relatie), hij weet niet od hij in een evt nieuwe relatie (met sex) trouw zou blijven... Ene moment zegt hij wel andere moment zegt hij heb liefde voor 2 ;)

Wat ik me wel afvraag, heb je je standpunt in dit topic nu, omdat je iemands minnares bent en het je dus goed uit komt. Of heb jij in een relatie met een eigen partner ook totaal geen moeite dat hij zijn leuter ergens anders ook gebruikt?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:47

Ashley5760 schreef:
Wel dat hij nooit genoegen zal nemen met alleen haar (in zin van tekortkomingen in relatie)

Laat me raden: ze hebben nooit meer sex en hij blijft bij haar vanwege de kinderen ;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:48

Weet zij ervan?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:01

Ashley5760 schreef:

Inderdaad, ik zie het ook om mij heen maar veel mensen willen het niet zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:11

Nou applaus dan voor de minnaressen die de huwelijken in stand houden :') Als mijn kerel zo zijn huwelijk in stand wil houden, kan ie een schop onder zijn kont krijgen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:11

MamboBeach schreef:
Ashley5760 schreef:

Inderdaad, ik zie het ook om mij heen maar veel mensen willen het niet zien.
Midimi; nee hoor het veranderd voor mij toch niks? We hebbne het leuk in en buiten bed ene keer sex andere keer alleen wat eten oid als vrienden. Weten beide dat het nooit meer wordt. Ik ben ondertussen aan het date en hij weet dat als ik iemand leuk vindt en verder zou willen date mrt die persoon dat hij bedankt is ;). En ik weet dat er mss wel een dag komt dat hij niet meer wil.

Nikka; nee geen kids, ken hem nu jaar en laatste halfjaar doe ik nogal kruisverhoren wat zijn motieven zijn om mij te hebben(hij moet 2u rijden om hier te komen en hij komt 9vd10x naar mij) maar ook waarom hij in die relatie blijft. Financieel is hij niet afhankelijk van haar, ze wonen samen niet getrouwd geen kinderen. Vroeg hem pas nog wat vind je dan leuk aan haar (hij omschrijft relatie als broer zus en beste maatjes, prima maar ik zou niet zon relatie willen zeker niet als ik nog zo jong ben vandaar mijn vraag) hij kon niks zeggen dus ging ik; hou je van dr/kan ze goed koken/is het makkelijk/of heeft ze goede tieten, ja ja ze had wel mooie tieten was het antwoord :+. Tja zijn keus maar zoals ik et van hem hoor was ik allang weg en vrienden gebleven als dat kon, maargoed zijn leven snap wel meer dingen aan hem niet.
Edit; heb hem zelf gezegd datie op moet schieten als hij nu nog 10j zo blijft zitten is hij halverwegen 40 en is z'n leven en evt kinderwens of wat dan ook normaal gesproken voorbij, toch voelt hij (wat ik merk) niks om de situatie te veranderen

Authentic: op dit moment voor zover ik weet niet (al heeft ze het een andere keer/met iemand anders wel geweten) maar daar bemoei ik me niet mee verder weet alleen dat hij wel open relatie zou willen maar verder geen id

Mambobeach; ik ben ook zo geweest als lieveli (niet rot bedoeld maar qua mening dan) maar door ervaring(niet met 1) weet ik inmiddels wel beter, echter zou ik nooit (zeg ik nu) vreemdgaan als ik in relatie zit en zou mijn vent ook meteen buiten liggen als hij het zou doen. Veel mensen snappen dat niet vinden dat ik met 2 maten meet maar er zijn 2 mannen de eeuwige jagers en de ik krijg thuis al jaren niks dus zoek het maar ergens anders. Ik kan me niet voorstellen dat mijn man ooit sex tekort gaat krijgen haha (A)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:20

En ik blijf het mooi vinden hoe er meerdere mensen via pb steunbetuigingen sturen of hun situatie vertellen... Maar het hier niet durven, ben dus niet de enige dames ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:24

Ik vind het wel sneu en jammer dat mensen niet eerlijk durven te zijn, dan wordt het echt wel heeeeeel stiekem :')
Jammer dat er blijkbaar nog zo'n taboe op rust.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:33

Ashley5760 schreef:
En ik blijf het mooi vinden hoe er meerdere mensen via pb steunbetuigingen sturen of hun situatie vertellen... Maar het hier niet durven, ben dus niet de enige dames ;)

Ja dat is waar je continue op terugvalt. Maar om heel eerlijk te zijn... Ik geloof er geen klap van :)

Edit: En zo geweest als ik? Je bedoelt, met normen en waarden en kennis van mijn en dijn? Ik hoop het toch niet, als jij mijn voorland bent schiet ik mezelf nog liever in mijn linkervoet.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 22-04-13 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:33

vuurneon schreef:
Ik vind het wel sneu en jammer dat mensen niet eerlijk durven te zijn, dan wordt het echt wel heeeeeel stiekem :')

Nou dat bedoel ik.
Goede sex bij de minnares en verder de vrouw. Waarom daar niet met de vrouw over praten en zeggen, "lieverd. ik vind de sex niet meer je van het". Ik snap niet dat daar niet over gesproken wordt, als mijn kerel niet tevreden zou zijn over mijn prestaties in bed, dan heb ik maar graag dat hij dat zegt, dan kan ik er iets mee. Andersom geldt het zelfde. Goede communicatie, ook op sex gebied. Hoeveel vrouwen faken hun orgasme wel niet, waarom niet gewoon aan de kerel vertellen wat ie wel moet doen, ook al duurt dat wat langer. Ik snap dat taboe niet.

De man in het voorbeeld van Ashley, gaat dus vaker met andere vrouwen mee naar huis. Waarom kijkt ie niet eens in de spiegel en gaat ie eens bij zich zelf na wat er aan zijn vriendin schort. En als daar niets aan schort, waarom dan niet eerlijk wezen. Ik vind dit gewoon zielig. En liefde voor 2, wie weet wel voor 3 of 4.

Meerdere partners met instemming van beiden, prima. Maar dat schuinmarcheren vind ik echt not done.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:35

lieveli schreef:
Ashley5760 schreef:

Ja dat is waar je continue op terugvalt. Maar om heel eerlijk te zijn... Ik geloof er geen klap van :)

Edit: En zo geweest als ik? Je bedoelt, met normen en waarden en kennis van mijn en dijn? Ik hoop het toch niet, als jij mijn voorland bent schiet ik mezelf nog liever in mijn linkervoet.

Ik geloof wel dat dat zo is, maar veel mensen er niet voor uit durven komen...

Mindim schreef:
vuurneon schreef:

Nou dat bedoel ik.
Goede sex bij de minnares en verder de vrouw. Waarom daar niet met de vrouw over praten en zeggen, "lieverd. ik vind de sex niet meer je van het". Ik snap niet dat daar niet over gesproken wordt, als mijn kerel niet tevreden zou zijn over mijn prestaties in bed, dan heb ik maar graag dat hij dat zegt, dan kan ik er iets mee. Andersom geldt het zelfde. Goede communicatie, ook op sex gebied. Hoeveel vrouwen faken hun orgasme wel niet, waarom niet gewoon aan de kerel vertellen wat ie wel moet doen, ook al duurt dat wat langer. Ik snap dat taboe niet.

De man in het voorbeeld van Ashley, gaat dus vaker met andere vrouwen mee naar huis. Waarom kijkt ie niet eens in de spiegel en gaat ie eens bij zich zelf na wat er aan zijn vriendin schort. En als daar niets aan schort, waarom dan niet eerlijk wezen. Ik vind dit gewoon zielig. En liefde voor 2, wie weet wel voor 3 of 4.

Meerdere partners met instemming van beiden, prima. Maar dat schuinmarcheren vind ik echt not done.

Maar Mindim, wat zou jij doen als hij daar met je over zou praten?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:37

Mindimi; hij heeft er maar 1 tegelijk hoor zijn relatie duurt nu jaar of 5 en hij heeft 1x iemand voor mij gehad , ook voor langere periode snap wat je zegt dat probeer ik dus ook aan zn verstand te brengen maja dat kan hij alleen inzien ;)
Mbt praten heeft hij geprobeerd maarja wat ik van haar weet is zij ook weer net zo'n meisje dat er toch al heel moeilijk(preuts?) over is en hij is niet de meest romantische/subtiele/prater daarin. Geen excuus helemeaal mee eens wel een (slechte) verklaring

Lieveli; geloof wat je wil geloven ;)
Laatst bijgewerkt door Ashley5760 op 22-04-13 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:38

Nee sorry, ik geloof het niet. Ik geloof wel dat ze er zijn en ook op bokt, ik geloof alleen niet dat ze gepb't is.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:39

En waarom geloof je dat niet?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:40

Lieveli; wat je wil ;) ga geen boktnamen noemen. In ieder geval ook mensen die hier gereageerd hebben. Wie weeet dat ze na dit alles en alle beschuldigimgen ineens denken jaaa laaat ik me ook melden! :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:43

Na alle beschuldigingen? Waar ben je dan van beschuldigd?

Als je iets doet, moet je je kunnen verantwoorden toch? Hoewel jij het natuurlijk ook niet uit jezelf zei in dit topic. Misschien toch schaamte of een schuldgevoel?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:44

lieveli schreef:
Na alle beschuldigingen? Waar ben je dan van beschuldigd?

Als je iets doet, moet je je kunnen verantwoorden toch? Hoewel jij het natuurlijk ook niet uit jezelf zei in dit topic. Misschien toch schaamte of een schuldgevoel?

Misschien omdat iedereen er altijd over valt en het een taboe is maar toch wel degelijk gebeurt?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:45

MamboBeach schreef:

In een ander topic was lieveli het ook al niet met me eens/zelfde soortt reacties en toen heb ik 2 mensen pb gehad 1 over dat ze zelf ook wel eens gedaan had en een over datk het me niet aan moet trekken en dat ze het knap vond hoe rustig ik eronder bleef (ging miet al te zachtaardig ;)).
Nu heb ik ook al 3 pbs (van andere). Met soortgelijke dingen en over hypocriet enz haha

Lieveli; beschuldigd is niet goede woord misschien maar was heel vies, heb geen normen en waarden (rest zou ik terug moeten zoeken)
Haha ja ik schaam me ervoor en vertel ineens heel het verhaal, schuldgevoel voor? Ik ga niet vreemd ;)
De discussie was namelijk anders dan of ik wel of niet met een bezette man naar bed mag ;)
Laatst bijgewerkt door Ashley5760 op 22-04-13 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:46

Ik zou zeggen: dames, wees dapper en zeg het gewoon :j

Je kiest er wel bewust voor, dus waarom er ook niet voor uitkomen? Beetje ballen hebben :P taboe moet ook durven doorbroken te worden denk ik dan. Door zelf ook te zwijgen, blijft het taboe...

(Als mijn vriend vreemd zou gaan, dan zou ik het hem kwalijk nemen. Niet zozeer die dame (of wie weet heer); het is ook een leuke kerel :D ). ). Zou niets voor mij zijn om de tweede viool te spelen, niet zozeer om het stiekeme gedoe maar meer omdat ik echt vastigheid nodig heb in de relatie.

(Even een noot: het is natuurlijk geheel eigen keuze of men wat wil zeggen of niet :) )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:49

Ja maar is het niet meer dan logisch dat mensen erover vallen? En is dat niet part of the deal?

Ashley5760 schreef:
MamboBeach schreef:

In een ander topic was lieveli het ook al niet met me eens/zelfde soortt reacties en toen heb ik 2 mensen pb gehad 1 over dat ze zelf ook wel eens gedaan had en een over datk het me niet aan moet trekken en dat ze het knap vond hoe rustig ik eronder bleef (ging miet al te zachtaardig ;)).
Nu heb ik ook al 3 pbs (van andere). Met soortgelijke dingen en over hypocriet enz haha

Lieveli; beschuldigd is niet goede woord misschien maar was heel vies, heb geen normen en waarden (rest zou ik terug moeten zoeken)

Niet al te zachtaardig? Ik heb je eerlijk verteld hoe ik erover denk, ik vind het ook gewoon vies en respectloos. Je kunt die reacties verwachten als je er vol trots over vertelt.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:50

Lieveli; ik vertel er niet "vol trots" over zo is het en niet anders en dat ik het leuk met hem heb waarom mag dat niet verteld worden omdat het jou niet aantstaat?

Edit; het ene moment durf ik het niet :') het andere moment praat ik er vol trots over beetje tegenstrijdig ;)
Laatst bijgewerkt door Ashley5760 op 22-04-13 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:52

Ik vond dat je er best wel trots en lacherig over deed. En je mag het wel vertellen, maar dan mag ik dat toch ook bekritiseren?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:52

Lieveli; is ook niet bekritiseren kritisch kijken dus niet al je gal en frustratie over iemand uitspuwen ;)