Wat leuk om te lezen dat je nu ook een glimlach van dichtbij kan zien in plaats van alleen maar horen als iemand lacht

Top ook dat je nu zelf ook tv's hebt

En zoals ik al las van andere: Ga vooral door met het schrijven van je ervaringen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annaaube schreef:Wat geweldig voor je dat je nu beter kan zien! begin kleine dingen in het dagelijks leven door dit verhaal steeds meer te waarderen eigenlijk...
Ik vraag me toch een ding af, hoop niet dat je het erg vind dat ik het vraag, maar hoe zit je eigenlijk op bokt ivm het lezen enzo?
Maflinger_S schreef:Haha, ik moet zo om je lachen. Je hebt zo´n leuke enthousiaste schrijfstijl. Zelfs het motiefje in de gordijnen is het vermelden waard.
Zo leuk om op deze manier je ontdekkingstocht te kunnen delen en mijn eigen bewustzijn te kunnen vergroten.
furyke schreef:Hier nog een trouwe volger.
Ik blijf genieten van je topic! Dus ga vooral door met het beschrijven van je nieuwe indrukken.
Ik heb je verhaal aan mn vriend verteld (omdat ik er zo van onder de indruk was/ben) en ook hij was onder de indruk.
We zijn beide brildrager en zeuren af en toe als we die bril niet op hebben en weer eens wat slechter zien.
Maar dan moet ik telkens aan jouw verhaal denken...
Dat longeren ziet er netjes uit!
furyke schreef:Nee, geloof niet dat t erger is.
Immers: bril op en we zijn geholpen.
Madeira_ schreef:furyke schreef:Nee, geloof niet dat t erger is.
Immers: bril op en we zijn geholpen.
Ja daar heb je een punt!![]()
Vandaag toch nog gemerkt dat ik niet alles zie. Kwam terug lopen van fysio met mijn hond, hij deed het overigens superkomt er iemand voorbij fietsen, en roept vrolijk 'hai!' en omdat ik dacht dat het mijn moeders stem was (kon het niet super goed horen want was een stukje van mij af) riep ik heel vrolijk 'heeeyy!!' en diegene fietste mij zo voorbij
![]()
Owh.. geen mama dus..