Van 3% naar 10%.. mijn verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DesireeK

Re: Van 3% naar 10%.. mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:14

Ik lees ook nog steeds mee hoor. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe jij geniet wat voor ons eigenlijk normaal is. Wij zouden er eigenlijk meer bij na moeten denken.

Wat leuk om te lezen dat je nu ook een glimlach van dichtbij kan zien in plaats van alleen maar horen als iemand lacht :)
Top ook dat je nu zelf ook tv's hebt :j je vergroot je wereld steeds meer op die manier..

En zoals ik al las van andere: Ga vooral door met het schrijven van je ervaringen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:48

Heerlijk bijgelezen , jij bent zo blij met die kleine dingen. Dat is zo heerlijk , je schrijft het ook super leuk op! Topper ben je..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 19:41

Hihi er lezen meer mensen mee dan ik dacht :D. Nee echt super leuk!! Bedankt voor jullie super leuke reacties! :D

Morgen ga ik ook weer proberen te longeren, met mijn vriendin die mij even helpt. Ik heb veel gezien vorige keer van haar lichaamstaal, blijft bijzonder, maar soms weet ik zelf niet zo goed hoe ik moet reageren, want wat ik voel 'uit' mijn lichaam misschien heel anders. Maar het blijft zo interessant! :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:57

Tuurlijk je hebt heel veel meelezers.. en iedereen wacht elke keer in spanning jou nieuwe belevenissen af ;)

Oh weer spannend... nu alweer benieuwd naar het verslag over hoe het gegaan is en hoe jij het ervaren hebt :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 20:01

Ik heb natuurlijk vorige week al gelongeerd, zag voor het eerst dat ze (omdat ze redelijk dichtbij was) dat ze in de verkeerde galop zat bijvoorbeeld, heel apart om dat te zien! :) Maar morgen kan ik natuurlijk beter reageren omdat ik het nu allemaal wat meer begrijp.. :)

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:18

Wat geweldig voor je dat je nu beter kan zien! begin kleine dingen in het dagelijks leven door dit verhaal steeds meer te waarderen eigenlijk...

Ik vraag me toch een ding af, hoop niet dat je het erg vind dat ik het vraag, maar hoe zit je eigenlijk op bokt ivm het lezen enzo?

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:23

ik volg uiteraard ook nog steeds paulien! <3 ben zo blij voor je! en geniet echt van je 'nieuwe ontdekkingen' :) over 2 weekjes zie ik je weeeerrr!! :D <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:27

Ik heb ook weer bijgelezen. Je manier van schrijven is heel enthousiast en het laat je wel beseffen hoe veel er eigenlijk te zien is!
Ga vooral door met updaten! :)

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:43

Ik volg ook nog steeds hoor! :j Vind het elke keer nog bijzonder hoe jij geniet van de kleine dingen <3

Veel plezier morgen bij het longeren! :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:54

Ik volg ook nog steeds maar ik reageer heel weinig omdat ik dan toch telkens hetzelfde zeg haha :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:01

Ik vind het zo mooi om te lezen, hoeveel energie je uit een glimlach haalt.
Of hoe je verteld hoe je je paard nu ziet bewegen etc.

Paulien, je bent een hele lieve meid, en ik ben enorm blij voor je!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:25

Uiteraard lees ik ook nog steeds mee :) Prachtig om te zien welke ontdekkingen jij elke dag weer doet, heel gaaf hoor :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:39

annaaube schreef:
Wat geweldig voor je dat je nu beter kan zien! begin kleine dingen in het dagelijks leven door dit verhaal steeds meer te waarderen eigenlijk...

Ik vraag me toch een ding af, hoop niet dat je het erg vind dat ik het vraag, maar hoe zit je eigenlijk op bokt ivm het lezen enzo?

Nee hoor iedereen mag alles vragen :D

Ik heb een speciaal vergrotingsprogramma voor op mijn laptop waardoor ik alles zie. Maar nu zie ik het ook (als ik het beeldscherm naar mij toehaal, 5 - 10 cm afstand van mijn ogen) met mijn leesbril op (6+) gaat goed :D.

Bedankt allemaal <3

Cassandra, heb ook zin om jou weer te zien <3!

EngeltjeS, super lief, dankje! <3

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:26

Maflinger_S schreef:
Haha, ik moet zo om je lachen. Je hebt zo´n leuke enthousiaste schrijfstijl. Zelfs het motiefje in de gordijnen is het vermelden waard.
Zo leuk om op deze manier je ontdekkingstocht te kunnen delen en mijn eigen bewustzijn te kunnen vergroten.

Ja! dat viel mij ook op! zo bijzonder! :D terwijl wij juist gordijnen uitzoeken omdat er een motiefje op zit. :=

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 18:42

Vandaag gelongeerd, blijf het zo boeiend vinden, lichaamstaal van een dier! Ik begreep haar gelukkig wel meer dan de vorige keer. Maar jeetje, ik ben zo'n prutser, omdat ik toch natuurlijk nog steeds behoorlijk slecht zie duurt het veel langer voordat ik touwtjes heb losgemaakt ect jeetje wat ben ik traaaaaaag :') haha. Wat een geduld heeft mijn lieve pony toch!! Super lief/fijn/leuk!!

Mam had een foto'tje gemaakt, hier was ze nog lekker aan het warm draven (daarvoor natuurlijk stappen).

Afbeelding

Gelukkig heeft mijn vriendin, maar ook mijn paard veel geduld met mij. Heb soms dat ik per ongeluk te dicht achter haar sta (en voordat ik dat 'zie' ben ik eigenlijk al veel te dichtbij enz.) heel fijn dat mijn vriendin mij alles uitlegt :)!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:51

Wauw Paulien wat zien jullie er allebei goed uit!! _/-\o_

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:17

Hier nog een trouwe volger.

Ik blijf genieten van je topic! Dus ga vooral door met het beschrijven van je nieuwe indrukken.
Ik heb je verhaal aan mn vriend verteld (omdat ik er zo van onder de indruk was/ben) en ook hij was onder de indruk.
We zijn beide brildrager en zeuren af en toe als we die bril niet op hebben en weer eens wat slechter zien.
Maar dan moet ik telkens aan jouw verhaal denken...

Dat longeren ziet er netjes uit!

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:49

Wauw wat super! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 00:36

Dankje Cyn! :D

furyke schreef:
Hier nog een trouwe volger.

Ik blijf genieten van je topic! Dus ga vooral door met het beschrijven van je nieuwe indrukken.
Ik heb je verhaal aan mn vriend verteld (omdat ik er zo van onder de indruk was/ben) en ook hij was onder de indruk.
We zijn beide brildrager en zeuren af en toe als we die bril niet op hebben en weer eens wat slechter zien.
Maar dan moet ik telkens aan jouw verhaal denken...

Dat longeren ziet er netjes uit!

ihi leuk om te lezen :). Ik kan wel begrijpen dat het voor jullie erger is om wat minder te zien; ik weet immers niet beter.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 13:01

Nee, geloof niet dat t erger is.
Immers: bril op en we zijn geholpen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 15:19

furyke schreef:

Ja daar heb je een punt! :)

Vandaag toch nog gemerkt dat ik niet alles zie. Kwam terug lopen van fysio met mijn hond, hij deed het overigens super <3 komt er iemand voorbij fietsen, en roept vrolijk 'hai!' en omdat ik dacht dat het mijn moeders stem was (kon het niet super goed horen want was een stukje van mij af) riep ik heel vrolijk 'heeeyy!!' en diegene fietste mij zo voorbij -O- :') Owh.. geen mama dus..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 15:44

Hier nogsteeds een trouwe meelezer. Wauw zo mooi om te zien hoe leuk en mooi je alles beleeft en dat longeren komt zo te zien wel helemaal goed. :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 15:51

Madeira_ schreef:
furyke schreef:

Ja daar heb je een punt! :)

Vandaag toch nog gemerkt dat ik niet alles zie. Kwam terug lopen van fysio met mijn hond, hij deed het overigens super <3 komt er iemand voorbij fietsen, en roept vrolijk 'hai!' en omdat ik dacht dat het mijn moeders stem was (kon het niet super goed horen want was een stukje van mij af) riep ik heel vrolijk 'heeeyy!!' en diegene fietste mij zo voorbij -O- :') Owh.. geen mama dus..

Haha, nou dat overkomt ook mensen die meer zien dan jij hoor!! Ik heb ook wel eens heel blij hooooooi geroepen tegen iemand die ik helemaal niet kende :+ en ik ben vast niet de enige...

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 16:07

hahaha paulien! dat heb ik ook zo vaak gehad! :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 16:33

Wat een geweldig topic om te lezen!
Wat moet dat wennen zijn zeg.. Maar wauw wat fijn!
Gefeliciteerd met de verbetering van je zicht!