Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daNiielle_ schreef:Wat een verhaal zeg, ik lees alles nu pas! Wat heb je veel moeite gedaan met alle onderzoeken, vind het knap waar je allemaal achter bent gekomen. Ook al wat het helaas niet wat je gehoopt had. Heel bijzonder, je ziet het zo vaak, je leest het..Totdat het je zelf overkomt!
Sta er ook van te kijken wat "Ethan" allemaal voor elkaar gekregen heeft, hoe hij dit allemaal opgezet heeft. Dat vind ik trouwens van veel afleveringen op MTV ook. Je moet behoorlijk ziek zijn om er zoveel energie in te steken.
Ben benieuwd of dit een vervolg krijgt! Ik vraag mij af wat de mensen van MTV nog willen onderzoeken, aangezien je zelf al behoorlijk wat hebt ondernomen om overal achter te komen!
Beter dat je het nu naast je neer kan leggen, het word gewoon tijd voor een leuke NL'er.

Ik vind het goed voor je dat Catfish je gecontacteerd heeft en dat je enorm sterk bent of een straffe madam zoals wij dat hier zeggen! (wauw lange post
)
Ik ben volgens mij vrij om hier te melden dat ik na al die maanden een reactie heb gekregen op mijn mail die ik destijds verstuurd heb en dat ik vanochtend ineens zo'n mailtje kreeg. Energie steek ik er al heel lang niet meer in Cayenne.
?
IMO is het gewoon verloren energie. Cayenne schreef:Ik lees anders hierboven dat je weer contact op neemt met mensen. Begrijp me niet verkeerd. Je moet het allemaal natuurlijk zelf weten, jammer ook dat je het meteen zo verkeerd opvat, maar je bereikt er uiteindelijk niets mee. Ik snap best dat je het misschien niet helemaal los kunt laten, zoals ik al eerder schreef heb ik zelf ook het een en ander meegemaakt, maar soms is het gewoon het beste om dat soort mailtjes niet eens meer te openen. Nogmaals, die keus ligt bij jouIMO is het gewoon verloren energie.
Succes. Traiectum schreef:Misschien een hele rare gedachte hoor, maar zou het kunnen dat Ethan hier meeleest? Via een online vertaalmachine? 't is wel heel toevallig dat je hier vertelt dat je door Catfish benaderd bent, en een paar dagen later zo'n mailtje krijgt. Ik zou die persoon iig geen details vertellen, laat hem/haar maar met informatie komen (als je überhaupt nog gaat antwoorden).