Ik vind het juist een goed excuus om al die jurkjes aan te doen die anders zo nutteloos in de kast hangen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
@francis; dat half maatje kleiner is goed te doen, ze zitten strak, maar ik heb er geen last van. Ze zitten nu gewoon super fijn, geen gewiebel, lekker stevig.
Er zit altijd wel een addertje onder 't gras. Nog steeds goedkope schoenen maar dus niet zo goedkoop als lijkt. joyce2 schreef:Dat vind ik nog best een hoop geld voor 2 paar schoenen die (zonder al die extra kosten) maar 18 euro per stuk zijn!
joyce2 schreef:Oh, ik dacht dat het de schoenen uit de link waren die je plaatste en die waren 18 euro. Tuurlijk zijn ze alsnog aardig goedkoop voor 2 paar dansschoenen, maar er komt nog flink wat geld bovenop. En met een beetje pech krijg je ook nog de invoerrechten (of hoe dat ook heet) er overheen! Dan wordt het voor een gokje, want je kan ze pas passen als je ze in huis hebt, toch best wel weer "duur".

).. Zijn vriendin heeft het gedaan en mij aangestoken en hij moet het natuurlijk ook kunnen (en wil het ook zeker wel).

(let wel, ik ben een expert, dit is wat ik weet en me grotendeels ook maar heb laten vertellen
) en nu rap douchen en omkleden en hopen dat er wat mannen blijven hangen in Apeldoorn voor het vrijdansen!
Ik leer me dus inmiddels ook aan te passen aan de dansstijl, heb een tijdje terug met een echte cubaanse meneer gedanst die echt totaal anders danste dan wat we hier gewend zijn, veel meer 'inproviserend' ook. Was even schakelen voor mij maar toen ik me met de muziek mee liet gaan en echt zijn lead een beetje volgde was dat echt geweldig. Maar daar zit dus wel een heel groot verschil in, écht LA en écht Cubaans. Meestal is't in Nederland óf LA (in het westen) of een mengelmoesje. Écht Cubaans kom je, behalve de Rueda, die wordt op party's nog wel es gedaan door een groepje dansers wat elkaar kent bijv. , niet heel veel tegen. In Duitsland schijnt het meer gedanst te worden.
De tip die ik van de desbetreffende heer kreeg was om te starten met passen op de plaats te zetten en verder gewoon te volgen. Dat heeft mij ontzettend geholpen, geen grote passen naar voor of achter betekend dat je niet botst
Wachten tot donderdag (en vrijdag!)