Maare mijn scharrel zou wel met andere moge rommele het is mijn vriendje niet
... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doemaar schreef:Open relatie no way... persoonlijk vind ik dat ook niet gezond.
Maare mijn scharrel zou wel met andere moge rommele het is mijn vriendje niet...

Geryon schreef:_Naomii_ schreef:Denk alleen maar dat ik er een beetje jaloers van zal gaan worden haha..
Ik zou het in elk geval niet zo waarderen denk ik als je met iemand scharrelt en hij ook nog elk weekend een ander pakt..
Ik ook niet. Zou ook jaloers en onzeker worden (hangt samen). Althans, maar even, want zo iemand hoef ik echt niet
Ben dan ook erg benieuwd waarom jij (reneee) er juist niet onzeker van wordt!
Ik geef toe dat ik het wel lekker vind dat hij geen vrouwelijke vrienden heeft (terwijl al mijn vrienden voornamelijk mannen zijn).
Knoffer schreef:Geryon schreef:
Ik ook niet. Zou ook jaloers en onzeker worden (hangt samen). Althans, maar even, want zo iemand hoef ik echt niet
Ben dan ook erg benieuwd waarom jij (reneee) er juist niet onzeker van wordt!
Ik denk dat het wat dit betreft ook heel erg afhankelijk is van of je zelf erg monogaam bent. Als je zelf je aangetrokken kan voelen tot meerdere mensen tegelijk en erg gesteld bent op je vrijheid en onafhankelijkheid, dan waardeer je dat ook in een ander. Als een ander zich dus ook vrij voelt en doet wat hij wil, krijg je de bevestiging dat je wat dat betreft om een lijn zit. Dat kan juist erg prettig zijn. (Dan heb je natuurlijk ook een hoop hypocrieten ertussen zitten, maar dan weet je dat ook weer.)

En ik zou dat ook absoluut niet leuk vinden als hij dat zou doen met een meisje. Maar goed, dat zijn gewoon onze regels. En dat heeft niets te maken dat we elkaar dat niet gunnen, maar dat we gewoon genoeg aan elkaars aandacht hebben. doemaar schreef:Sjongeee weer een heer in ons diepgaande gesprekken :p... hahaaa pieter ik snap wel dat je niet op een onzekere tutholaa zit te wachte... maar als je eenmaal verliefd wordt op een onzekere die dat aan debuitenkant niet laat zien...? je kom er pas in de relatie achter als je elkaar beter leer kennen... dump je haar dan?
Meestal het 1 of het ander
want kids lagen te slapen....
..
..