Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Susyb schreef:Ik snap het niet.. als ik in je profiel spiek dan zie ik een hartstikke leuke meid.. KOM VOOR JEZELF OP!
En inderdaad gewoon zeggen tegen de docent hoor! Anders ga je er straks misschien zelf ten onder! Vreselijk dat er nog steeds mensen zijn die dit doen (pesten) gadverdamme! En dat ze het met zijn 15en doen.. stelletje schapen!

Aleeneh schreef:Nayo, ik ben echt heel trots op je nu!Wat goed dat je dat gedaan hebt!
![]()
Gaat helemaal goedkomen met jou, zo sterk als je hiermee omgaat. Wat een stappen heb je al gezet zeg

luuntje schreef:*stille meelezer*
Wat ontzettend knap dat je het op school hebt verteld.
Hopelijk gaat school er iets mee doen.
Super dat je het je ouders laat weten.
Meid wat een innerlijke groei maak je door.
)

Elspelsz88 schreef:Lieve meid laat je leven niet ''verpesten''! AJB niet! Het is het niet waard!
Ik heb het ook meegemaakt en wil je vooral op je hart drukken om er over te praten, anders kom je in een sociaal isolement.
De pesters komen er vroeg of laat wel achter waar ze in godsnaam mee bezig zijn en krijgen zeker spijt!! Zij moeten er mee leven. Bedenk dat het meerendeel van de pesters alleen maar meelopers zijn en vat het niet persoonlijk op! Ga er niet teveel op in, zeg gewoon niks tegen ze dan is de lol er snel af.
Geef het ook aan bij de docenten( weet niet of je dat al gedaan hebt?) Ik weet dat t moeilijk is maar doe het wel! Desnoods doe je het via de mail. Ik neem toch hopelijk wel aan dat ze dit sirieus nemen door de verschillende verschrikkelijk ervaringen van de laatste tijd oa in de media.(tim)
Good luck and keep your head up!
En daarna hebben we hierover afgelopen vrijdag gepraat
coulash schreef:Wow wat heb je al veel gedaan: Mail gemaakt voor school, mail verstuurd, gesprek gehad op school, briefje voor je moeder neergelegd...
Allemaal grensverleggende dingen: dapper hoor
Aan jou inzet zal het niet liggen!
En dat je hier schrijft: perfect hoe iedereen je steunt!
Hou ons op de hoogte want we zitten intussen allemaal in je verhaal en willen zo graag dat het de goede kant op gaat!
Compliment voor jezelf!!!!!!!