en ik weet wat -copic markers (nog 200 te gaan) -professionele pose pop -reis naar japan -reis naar amerika -professionele grijstinten en kleurpotloden set -compositie beugels met beugel blokjes -setjes -acryl verf set -veeg krijt -kwasten -nog heel veel teken spullen
dennisje
Geplaatst: 15-05-13 21:44
nu voor 2 geweldige tinkers merries, menwagen en tuig.
Ik heb lang gespaard voor een auto en dat heb ik nu eindelijk bij elkaar!
Nu spaar ik gewoon verder voor als ik uit huis wil en dan mijn huisje in kan richten En om wat achter de hand te houden mocht er iets met mijn auto gebeuren.
Badeendje
Geplaatst: 16-05-13 11:11
- Paard en toebehoren. (Later, na studie... ). - Zomerjas van Jack Wolfskin - Camelbag - Rij-jasje, liefst met paarse accentjes. - Witte paardrijbroek. - Afritsbare outdoorbroek
Verder wil ik heel graag een atelier, maar een geschikte en betaalbare ruimte vinden is helaas best lastig in de regio Rotterdam. En in de toekomst wil ik heel graag een tweede paardje erbij en dan het liefst nog een Spanjaard (Andalusier)
Het grootste deel van mijn inkomsten gaat uit naar benzine voor mijn scooter.
Vandaag zijn de plannen gemaakt om Piep te gaan beleren voor de kar, dus dan zal er uiteindelijk ook een tuig en wagentje moeten gaan komen, daar moet ik dan maar vast voor gaan sparen.
Verder staat het in de planning binnenkort weer even naar de County Mill te gaan, dus ik moet heel hard gaan sparen nu.
Zoiezo voor de verbouwing in huis en daarlangs voor onze autohobby! gaan niet gauw op stap en vriend en ik drinken geen alcohol, gaan liever op zondag nasr het circuit en dat kost helaas veel geld! Haha