De kringloopwinkel, wie ook??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:51

Ik ben er vanmiddag nog even binnen gelopen, ik heb een kastje en een dressoir-achtig iets nodig. Maar wat jammer, op 2/3 van alle meubelen zat een "verkauft" sticker, er was nog maar heel weinig wat nog niet verkocht was. Beetje jammer, dat is niet leuk rondkijken. Ben gelijk weer weggegaan. Misschien open geweest op zondag ofzo en de meubelen zijn nog niet opgehaald. Ik hoop dat ze snel de winkel weer vol hebben staan met verkoopbare meubels.

tamaramt

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:58

ik ben er nog nooit geweest om iets te kopen maar ga er al wel jaren heen om spullen te doneren.
Altijd nieuwe/zgan spullen van dure merken en veel verschillende artikelen.
Echter doe ik nu een inzameling voor het asiel en vroeg hun om dekens van fleece en wol en daarvoor ipv wilde ik hun veel nieuwe (meeste in verpakking) keukenartikelen en woonkameraccessoires en kleding geven.
Hier willen ze echter niet op in gaan..
Ik ben dus klaar met de kringloop. Al mijn spullen die ik niet meer gebruik gaan voortaan op mp of via weggeeftopic hier op bokt weg.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:41

hier heb ik dat een beetje met de kringloop hier op het dorp , die zijn niet echt prettig in de omgang en fair met de prijzen van een aantal zaken.
ik breng het nu bij een andere kringloop :+
maar kom ook meer bij andere kringlopen dan die hier op het dorp,.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:43

Leuk dat dit topic weer actief is. Ik was vorige week bij de kringloop in Eemnes en daar kwam ik met een goed gevoel vandaan. Netjes, overzichtelijk en ook heel aardig personeel. :j

De laatste tijd ben ik ook een aantal keren bij de kringloop in Lochem geweest en ook daar kom ik graag.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:14

ik ga bij de kringloop hier in de buurt werken :D

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:38

Hier de kringloop is echt leuk .
Je krijgt altijd een bakkie koffie met een koekje .
Het assortiment wisselt regelmatig.
De winkel is in trek , met name bij de Nederlanders .

Jammer dat je niets hebt kunnen vinden GC .
Bij ons staat op het moment een ech jaren 50 kastje .....loop er stee vast aan voorbij . :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:28

NathalietjeB schreef:
ik ga bij de kringloop hier in de buurt werken :D

Leuk. Wie weet staat binnekort wel je hele huis vol met spulletjes uit de kringloop, omdat je er nu steeds tegenaan loopt. _O-

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:37

Oh leuk dit!
Alleen vind ik de prijzen hier in het topic wel aan de hoge kant. Merkspijkerbroeken zijn hier bijvoorbeeld 4 euro en dat is dan 'hoog'. Laatst ook een Levi's en een Replay spijkerbroek zo goed als nieuw voor 4 euro. Hoppa in de wasmachine en weer 2 nieuwe broeken erbij.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:45

ik heb er pas nog twee voor 2,50 gekocht, maar dat was tweede artikel gratis ;)
in waalwijk is de kleding heel erg betaalbaar, hier op het dorp ook wel redelijk, maar daar hebben ze niet zo heel erg veel.
in breda zijn er ook twee hele betaalbare kringlopen en die in gorinchem is ook netjes kwa prijzen
(totdat je iets als retro of vintage kunt bestempelen natuurlijk, dan zie ik de prijzen in het algemeen echt omhoog schieten)

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 19:24

Ik heb vandaag nog een gloednieuw G-Star vest gescoord voor 6 euro! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:36

voor wie nog een prachtige trouwjurk zoekt er hangt echt een waanzinnig mooie trouwjurk bij kringloop tol in egmond aan de hoef....ik doe de afdeling kleding bij de kringloop waar ik nu werk en t is echt zo leuk....hoop mooie merkkleding wat zo goed als nieuw is voor amper 4 euro enzo.. :j

iemand trouwens een idee hoe je een wax jas herkent?? er hangen er namelijk volgens mij 2 bij de kringloop dus zat er aan te denken om 1 van de 2 te kopen voor op de sulky en bij de paarden

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:33

Kringloop <3

Maand geleden ben ik op kamers gegaan, en al kreeg ik een gemeubileerde studio, toch staat er flink wat spul uit de kringloop! Veel tierelantijntjes, zoals vazen, dienblaadjes, fruitschaal etc. Ook m'n borden en mokken zijn van de kringloop! We hebben ook onze gedeelde woonkamer (ik woon op campus in een studentenflat) ingericht met banken/tafels/tv/etc uit de kringloop, per persoon koste dat maar 7,70!

Bij de meeste kringlopen kom ik kwa kleding niet zoveel tegen, maar toevallig laatst goed gescoord bij een kringloop hier in de buurt! Een SUUUUUPERGAVE winterjas, een blousje en nog wat andere dingetjes voor paar centen gescoord :D

Meest aparte kringloop aankoop: Cactus van zeker 50cm hoog :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:44

Een echte of een neppe? :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:00

De kringloop in Zwolle is echt een leuke winkel *\o/* laatst weer een boek gekocht, mijn moeder had bordjes gekocht om te mozaïeken.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:42

De laatste tijd niet veel meer naar de kringloopwinkel geweest, nu het "zomer" is ga ik vaak naar rommelmarkten waar ik toch ook veel kan scoren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:48

Kringloopwinkel hier in het dorp verhuisd en daarna geen leuke dingen meer.

Momenteel heel veel marktplaats. Vandaag nog extreem goed gekocht!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:06

Konstantine schreef:
Een echte of een neppe? :')

Een echte!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:15

Hier in de buurt is de kringloop ondertussen doorgeslagen, vragen meer voor glazen dingetjes dan bv de action etc.
En meubels etc. ineens ook stuk duurder...
Jammer maar helaas.. ben bang dat ze een klant armer zijn.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 08:13

ja,de meesten weten wel van prijzen nu helaas. -O-

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:32

Inmiddels ook bij de Kringloper in Naarden geweest. Ik had verwacht dat het een vrij dure zou zijn omdat-ie onderdeel is van een keten, net als 't Goed in Deventer (die vind ik erg duur voor een kringloopwinkel), maar de prijzen vielen me erg mee. Wel een behoorlijk grote winkel en ik had niet veel tijd (was toevallig in de buurt) maar ik ga nog wel een keertje terug. Vond 'm iig heel netjes en ze hebben er veel.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:34

Karin schreef:
Inmiddels ook bij de Kringloper in Naarden geweest. Ik had verwacht dat het een vrij dure zou zijn omdat-ie onderdeel is van een keten, net als 't Goed in Deventer (die vind ik erg duur voor een kringloopwinkel), maar de prijzen vielen me erg mee. Wel een behoorlijk grote winkel en ik had niet veel tijd (was toevallig in de buurt) maar ik ga nog wel een keertje terug. Vond 'm iig heel netjes en ze hebben er veel.

Jaaa, mijn favoriet. Ik kom er graag, omdat het ruim is, en het ruikt niet muffig, en alles is er schoon en netjes. Er is ook nog een verdieping boven hè. Mijn moeder en ik gaan ook altijd een broodje eten in het restaurantje _O-

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:35

Klopt, ik ben ook boven geweest. Maar ja, weinig tijd. Ben er echt even doorheen gerend. Nog wel een mooie schaal gescoord beneden voor maar 1.20. En dat restaurantje zag er ook leuk uit. :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:19

Ik ben vandaag geweest. Wat heb ik gezien.

Timberland schoenen. :wow: Versleten en vies, maar wel echte! In een kindermaatje.

ZADELS !!!!!!!!!!!!! Vijftig euro per stuk. Ik kreeg er een heel vreemd gevoel bij... Wie koopt er nou een zadel bij de kringloopwinkel? Dat je die via marktplaats koopt, nou goed als de maat precies past, maar dit...

Verder goed geslaagd, even foto's maken.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:28

Make-up tasje dat ik gebruik als toilettas, 30 cent.

Afbeelding

Boeken, er was 50% korting per boek dus heb 6,- afgerekent. :') doosje was 10 cent.

Afbeelding

Trui die wat te groot is maar wel heel zacht en lekker zittend <3 4 euro.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:46

Leuk topic! Laatst in Lochem een kringloop doorgesneupt en nu weer terug van vakantie , ze hebben zulke leuke spulletjes soms , maar op 2de hands kleding hangt bij mij een taboe..