Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juud87

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:32

Ik ben op zoek naar een platenspeler. Tot nu toe nog niets gevonden op marktplaats of speurders. Een van jullie toevallig nog op zolder staan?
Voor de rest ben ik vrij rustig op marktplaats. Alleen als ik iets heel leuks zie wil ik nog wel eens bieden.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:33

Ik ben op zoek naar een baan, kunnen jullie die ook voor me vinden? ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:35

ElizeVdS schreef:

:P Herkenbaar..

Had op marktplaats gekeken, vond een leuk bijbaantje als oppas die mooi te combineren is met studie..

Net mailtje gestuurd.. Nooit meer wat terug gehoord..

Denk ik ook van.. Is het zelfs teveel moeite om effe te mailen dat je al voorzien bent?
Ik hoef voor dat geld als ik het goed plooi met een bijbaan maar één uur te werken, daar ben ik 2,5 uur bezig maar het lijkt me gewoon leuk..
Graag of niet hoor..

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:37

Debbie schreef:
ElizeVdS schreef:
Pmarena: daarom heb ik in mijn profiel een lijst staan van mijn transacties met bokkers en hoe dat ging, uit eigen ervaring dus dat mag :)

Handig ;) Heb em even doorgelezen. De enige bokker waar jij een slechte ervaring mee hebt, is ook de enige bokker waar ik een slechte ervaring mee heb :+

Bij mij is het weer even heel stil op marktplaats.. Het komt echt altijd in vlagen he..

Normaal zet ik het er niet bij als ze gewoon niets laten weten, maar ik had met haar afgesproken in Wijhe, zou daar sowieso wel zijn, maar nog heel wat moeten regelen dat ze de jas op zou kunnen halen.. komt ze niet opdagen! _-:(

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:38

upendo schreef:
ElizeVdS schreef:

:P Herkenbaar..

Had op marktplaats gekeken, vond een leuk bijbaantje als oppas die mooi te combineren is met studie..

Net mailtje gestuurd.. Nooit meer wat terug gehoord..

Denk ik ook van.. Is het zelfs teveel moeite om effe te mailen dat je al voorzien bent?
Ik hoef voor dat geld als ik het goed plooi met een bijbaan maar één uur te werken, daar ben ik 2,5 uur bezig maar het lijkt me gewoon leuk..
Graag of niet hoor..

Helaas is dat niet reageren bij echte banen solliciteren niet anders.. hoe vaak ik niet de moeite neem een brief te maken, cv te sturen, krijg je gewoon geen reactie.. -O-

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:40

Ik snap dat echt niet..

Is ook niet echt goede "reclame" voor jou als bedrijf..

Nu maar gesolliciteerd bij de starbucks, hopelijk krijg ik daar in ieder geval wel een reactie van.. :')

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:43

Ah andere baan wil ik ook wel maar goed moet mijne maar zien te houden want mijn man is net zijn baan kwijt dus zoek maar voor hem..ook moeilijk in zijn sector.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:15

Ik heb deze zomer mijn Master Nederlands Recht behaald, maar helaas nog niets gevonden.. is gewoon een enorme rotmarkt nu :'(

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:17

marktplaats kopen wij nooit erg veel op.. wie weet wat je tegen komt.
heb zelf net advertenties geplaatst hier op bokt, maar heb netjes bv bij mn dekje gemeld van joh hij is gebruikt hoef er geen hoofdprijs voor op de foto is ie niet gewassen maar dat gebeurd nog wel.
je kan beter eerlijk zijn dan je eigen glazen ingooien.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:52

Ik kom net een doos tegen vol met poppenhaar. Voor het rehairen van my little ponies en barbies. Klein fortuin wat ik niet meer ga gebruiken!! Dus ik gooi het op marktplaats.. Eens kijken wat er voor reacties op gaan komen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:58

Waarom ga je het niet meer gebruiken??
Je ponys waren altijd prachtig!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:02

Breek me de bek niet open over solliciteren... Over 4 dagen krijg ik geen uitkering meer en ik heb nog steeds niets gevonden. In 2 jaar tijd ben ik pas 3 keer op gesprek gevraagd en alle drie de keren kreeg ik te horen "we vonden het gesprek met jou ontzettend positief, maar we hebben toch iemand aangenomen die al meer werkervaring heeft in deze branche". Ja ik kan echt niet op tegen vrouwen die eind 30/begin 40 zijn qua werkervaring...

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:03

Ja.. ik heb van de 4 brieven in de laatste maand 3 gesprekken gehad waar ik zelfde reactie uit kreeg, vierde wilde dat ik ging verhuizen, maar ja.. dat wordt hem even niet nu. Maar als je toch iemand met meer ervaring wilt: nodig me dan niet uit!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:19

Alja schreef:
Waarom ga je het niet meer gebruiken??
Je ponys waren altijd prachtig!!

Ik kan het niet meer. Heb ontzettende last van mijn handen en het ontbreekt mij ook aan tijd.

Heb even geteld.. 41 zakjes van 6 euro per stuk.. Kolere!! :') ben benieuwd wat en of er reacties op komen.. Denk dat mensen zich de tandjes schrikken!

Zou er toch tenminste de helft voor terug willen hebben, dat is het ook zeker waard, is allemaal top kwaliteit.. Heb het geheel ook op de boktmarkt gezet, dubbel kans! :P

We gaan het zien, haha! :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:40

Right, eerste reactie is al binnen.. :') kennelijk toch iets wat niet vaak aangeboden word. Ik vraag denk ik maar 3,75 per zakje, lijkt mij erg redelijk! :D

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:51

Juud87 schreef:
Ik ben op zoek naar een platenspeler. Tot nu toe nog niets gevonden op marktplaats of speurders. Een van jullie toevallig nog op zolder staan?
Voor de rest ben ik vrij rustig op marktplaats. Alleen als ik iets heel leuks zie wil ik nog wel eens bieden.

Moet je op de rommelmarkt kijken worden ze normaal erg veel aangeboden.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 12:49

Ik heb het gevoel dat dat meisje wat eerst perse met paypal wou betalen me een beetje probeert te naaien :')

Uiteindelijk wou ze het ook dan wel via internetbankieren doen. Als ik het de verzendkosten en mijn rekeningnummer mailde dan maakte ze het DIRECT over!! Ik verzendkosten en rekeningnummer gemaild.. drie dagen later.. nog niks. Krijg ik net een mailtje: Lijkt me beter als je het op de post doet via het postkantoor want dan krijg ik naderhand geen extra kosten berekend.
Laat me weten wat de kosten waren en dan maak ik het direct naar je over.

Ja vriendin.. Ik het zeker eerst opsturen en jij het geld daarna 'direct' overmaken. :roll:

Wel balen dat het allemaal zo moet, is een boek die veel mensen willen hebben maar ja.. hij is 'verkocht'. Ze mag nu wel opschieten anders gaat ie naar iemand anders.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 12:58

Ik zou haar even een hele duidelijke (wel vriendelijk natuurlijk :P ) mail sturen over hoe jullie dit gaan doen, en als ze het daar niet mee eens is of de betaling niet op *datum* binnen is, je het boek aan een ander verkoopt.

Ik heb het ook regelmatig hoor dat mensen min of meer verwachten dat ik eerst opstuur en zij daarna betalen, maar ik doe dat dus ECHT niet meer, te vaak achter mijn eigen geld aan moeten leuren, zie het verhaal van de (verder heel aardig lijkende, alleen ik heb blijkbaar pech ofzo) bokker die al 5 jaar lang haar betalingsverplichting aan mij niet nakomt _-:(

Heel jammer (en begrijpelijk) dat mensen het eng vinden om vooraf geld over te maken, maar liever geen verkoop dan dat ik weer de lül ben -O-

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:06

Ik zou der lekker pakket post van maken. En dan mag ze het eerst overmaken. Niet mee eens jammer voor haar genoeg andere die het willen hebben.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:08

Eerlijk ?
Zou er niet eens meer aan beginnen ... daar komt vast en zeker ellende van ... straks beweert ze nog het niet ontvangen te hebben :n

Linn1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:09

Ik kom ook even meekletsen!!

Waar ik me dus dood aan irriteer....
1). Vraagprijs bijvoorbeeld € 50,- euro, krijg je onderstaande e-mails;
- Goedemiddag mevrouw,

Mijn nichtje is erg ziek en ik wil haar dit graag cadeau doen.
Wilt u dit gratis opsturen naar mijn adres?

*adres*

Alvast bedankt, we zijn u erg dankbaar!

Groetjes ....

OF...
- Goedemiddag mevrouw,

Ik bied u 20,- euro en daarvoor kom ik het ophalen.
Scheelt u een hoop gedoe en meer krijgt u er toch niet voor.

Groetjes ...

2). Het niet reageren van mailtjes....
3). Het niet reageren op biedingen..

Marktplaats steekt vreemd in elkaar!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:13

Meer krijgt u er toch niet voor.. Lekkere teksten zijn dat. Als je met zo'n attitude aankomt bij mij wil ik al niet meer verkopen!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:27

Met zo'n houding en teksten zou ik ook al snel afhaken.

Heb ook weer het een en ander te koop gezet,ben heel benieuwd wat voor reacties ik krijg.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:35

pmarena schreef:
Ik heb het ook regelmatig hoor dat mensen min of meer verwachten dat ik eerst opstuur en zij daarna betalen, maar ik doe dat dus ECHT niet meer.

Ik had ook een keer iemand die tegen mij zei: '' Ik ontvang het (product) graag op .... .... .. (adres), maak ik dan het geld naar je over''

Dus ik netjes terug gemaild, ''volgens mij bedoelt u dat ik eerst het product naar u opstuur en dat u na ontvangst het geld overmaakt, ik ben echter gewend dat er eerst betaald wordt en dat ik daarna past iets verstuur.. bla bla bla ''

Krijg ik terug: '' Dat bedoel ik helemaal niet!!! Maar dat vind ik een rare reactie... Laat het maar over gaan, zo hoeft het van mij niet''

:') :')

Linn1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:36

Inderdaad, ik reageer er ook niet eens meer op..

Of een mail waar mensen nog onder de helft van de prijs zitten stuur ik weleens terug: welke broekspijp wilt u hebben, links of rechts? Bijvoorbeeld.. zoek het uit haha..