Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Ik ben op zoek naar een baan, kunnen jullie die ook voor me vinden?
Debbie schreef:ElizeVdS schreef:Pmarena: daarom heb ik in mijn profiel een lijst staan van mijn transacties met bokkers en hoe dat ging, uit eigen ervaring dus dat mag
HandigHeb em even doorgelezen. De enige bokker waar jij een slechte ervaring mee hebt, is ook de enige bokker waar ik een slechte ervaring mee heb
![]()
Bij mij is het weer even heel stil op marktplaats.. Het komt echt altijd in vlagen he..
upendo schreef:ElizeVdS schreef:Ik ben op zoek naar een baan, kunnen jullie die ook voor me vinden?Herkenbaar..
Had op marktplaats gekeken, vond een leuk bijbaantje als oppas die mooi te combineren is met studie..
Net mailtje gestuurd.. Nooit meer wat terug gehoord..
Denk ik ook van.. Is het zelfs teveel moeite om effe te mailen dat je al voorzien bent?
Ik hoef voor dat geld als ik het goed plooi met een bijbaan maar één uur te werken, daar ben ik 2,5 uur bezig maar het lijkt me gewoon leuk..
Graag of niet hoor..
Alja schreef:Waarom ga je het niet meer gebruiken??
Je ponys waren altijd prachtig!!
Juud87 schreef:Ik ben op zoek naar een platenspeler. Tot nu toe nog niets gevonden op marktplaats of speurders. Een van jullie toevallig nog op zolder staan?
Voor de rest ben ik vrij rustig op marktplaats. Alleen als ik iets heel leuks zie wil ik nog wel eens bieden.
pmarena schreef:Ik heb het ook regelmatig hoor dat mensen min of meer verwachten dat ik eerst opstuur en zij daarna betalen, maar ik doe dat dus ECHT niet meer.