Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deijs schreef:Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.
Courses schreef:Deijs schreef:Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.
't Is vakantie, vind je 't heel vreemd?
Deijs schreef:Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.
Toad schreef:Deijs schreef:Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.
hoe laat was je er? Ik was er gister ook en het viel reuze mee qua drukte. Hoefde zelfs maar 2 minuten in de rij te staan voor de kassa (boven)
Menino schreef:haha ik kan me oorstellen dat als het je eerste primark-ervaring is.... Je redelijk in shock bent op een drukke dag...
Toad schreef:Deijs schreef:Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.
hoe laat was je er? Ik was er gister ook en het viel reuze mee qua drukte. Hoefde zelfs maar 2 minuten in de rij te staan voor de kassa (boven)
Deijs schreef:Courses schreef:
Nou mijn eerste keer was het maar niet die van mijn ma, die vertelde dat ze dit al wel vaker zo heeft gezien dus vreemd voor mij, JA.
Is normaal reageren heel lastig?