[HK] Primark deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elfenor

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:51

Ben vandaag naar de Primark in Rotterdam maar nee, daar ga ik voor een tijdje niet meer naar toe. Zó druk, kledij overal op de grond en door elkaar, maten niet kleiner als XXXL... Ik heb een jeans gescoord (waar ik overigens wel heel blij mee ben), een pyjama-broek en een sjaal:)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:48

Wat denken jullie... Is vandaag een goede dag om naar de primark te gaan? Weet iemand of het later op de dag ofzo misschien minder druk is? En hoe is de collectie?
Ik ga naar Rotterdam dan :)

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:50

Overdag is retedruk denk ik, eind van de middag na 4 uur is het meestal al rustiger.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:54

Je kunt het beste 's morgens vroeg gaan. Dan ligt alles nog een beetje netjes. Na 11 uur is het al niet meer te doen en aan het eind van de middag is het alsof er een bom ontploft is..

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:56

Vroeg dat gaat hem voor mij niet worden, en mijn ervaring is dat het dan idd of rustig is, of je staat je in een hele meute naar binnen te dringen, en loopt iedereen zo door elkaar dat je helemaal nietsmeer kan uitzoeken...
Ouders maar even lief aankijken om einde van de middag te gaan...

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 12:59

Gister in Almere was goed te doen :) We waren er om 10 uur, en toen was het vrij rustig! Alles lag netjes op z'n plek en ik vond het veel mooier/netter dan Rotterdam. Uiteindelijk maar 25 euro uitgegeven aan:

een roze 'slangenleren' portemonnee (6,-)
een roze make-uptasje (3,-)
goud/roze ketting (3,-)
zilveren ketting (3,-)
zilveren oorbellen met diamantjes (1,50)
gouden oorbellen met diamantjes (1,50)
6 paar sokken (3,-)
oudroze haarborstel (2,-)
haarelastiekjes (1,50)

Afbeelding

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:18

Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:46

Deijs schreef:
Mijn god ik ben eergisteren in de Primark geweest voor de 1e keer(Almere) wat een drama... allemaal gekke wijven die je zo omver liepen, ontzettend druk en de meeste dingen waren al uitverkocht.. ze hebben echt ontzettend leuke dingen maar mijn maat hing er bijna niet tussen.

't Is vakantie, vind je 't heel vreemd? :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:58

Courses schreef:
Deijs schreef:

Nou mijn eerste keer was het maar niet die van mijn ma, die vertelde dat ze dit al wel vaker zo heeft gezien dus vreemd voor mij, JA.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:58

Deijs schreef:

hoe laat was je er? Ik was er gister ook en het viel reuze mee qua drukte. Hoefde zelfs maar 2 minuten in de rij te staan voor de kassa (boven)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:00

Toad schreef:
Deijs schreef:

hoe laat was je er? Ik was er gister ook en het viel reuze mee qua drukte. Hoefde zelfs maar 2 minuten in de rij te staan voor de kassa (boven)

Erm ik ben in de middag gegaan en in de avond, in de avond was het al wel iets minder druk. Ik ben boven niet geweest:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:01

haha ik kan me oorstellen dat als het je eerste primark-ervaring is.... Je redelijk in shock bent op een drukke dag :P ...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:02

Menino schreef:
haha ik kan me oorstellen dat als het je eerste primark-ervaring is.... Je redelijk in shock bent op een drukke dag :P ...

Oh man ik was bijna van plan om sommige een beste hoekstoot te geven, de meiden duwde je gewoon aan de kant. Het sloeg echt nergens op haha :')

Overal lagen ook volle tassen op de grond. shocking was het zeker!

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:19

Toad schreef:
Deijs schreef:

Hoelaat was jij er dan, want ik was gister bij de primark rond half 2 en heb minstens een half uur in de rij gestaan voor de kassa's boven

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:44

Deijs schreef:
Courses schreef:

Nou mijn eerste keer was het maar niet die van mijn ma, die vertelde dat ze dit al wel vaker zo heeft gezien dus vreemd voor mij, JA.

Is normaal reageren heel lastig? :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:46

Is er verschil in collectie tussen Almere en de anderen?
Die zou groter moeten zijn maar ik vraag me dus af of er dan ook meer kleding etc. is :) ?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:55

Courses schreef:
Courses schreef:

Ik zou je precies hetzelfde kunnen vragen;)

Ontopic:

Eigenlijk zou primark gewoon een webshop moeten hebben. :Y)

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:01

Daar had een vriendin het ook al over, ze moeten een webshop hebben. Kan je tenminste ook zien hoe de collectie is enzo

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:02

Ja precies! en je hebt geen last van ellende lange rijen voor de kassa!

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:03

primark ! ik vind het altijd wel leuk. maar smiddags lijkt het inderdaad alsof er een bom is ontploft..
:j

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:38

Ik kan niet wachten tot ik zelf eindelijk geld heb om de Primark in Almere binnen te lopen. Ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen in dit topic! Ik heb ook echt wel nieuwe kleren nodig, maar ik moet nog even op mijn salaris en stufi wachten...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:03

Webshop van de Primark zal denk ik (helaas) niet zo snel gebeuren. :j

Ik las eens in een interview met de oprichter dat ze de prijzen zo laag kunnen houden door geen reclame te maken/laag opgeleid personeel/redelijk kaal aangeklede winkels etc. Een webshop (onderhouden) kost veel geld, dus daar zullen ze niet zo snel aan beginnen.

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:22

Deijs schreef:
Courses schreef:

Ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben :)) Jouw berichten suggereren dat Deijs dom is ... komt niet leuk over

Ben weer in de Primark in Plymouth geweest, ze hadden zo veel leuke dingen! Kan foto's maken als daar animo voor is :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:06

Foto's zijn altijd leuk! :))

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:07

Ik ben woensdagmorgen naar Almere geweest. Eerste en laatste keer primark voor mij :D