Bloemstuk MariekeA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 22:41

fargo schreef:
Charlotte, de foto staat op mijn FB pagina, ik heb je zojuist een vriendschapsverzoek gemailed. Je mag de foto hier wel plaatsen. De site die ik meestal gebruik is helemaal veranderd, dat duurt me te lang. Dus nu maar even zo, het zijn 4 roosjes op een rij, 1 ervan is de hele middag gedragen..

Ik heb geen verzoek ontvangen, of sta je er al bij?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 23:10

Nu wel als het goed is ;-)

Lottie84

Re: Bloemstuk MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 23:23

Jep! Nou mods werken lekker tegen. Eerst word het huidig topic niet aangepast, nu word het nieuwe topic zonder enig bericht gesloten voor overleg. Heb uiteraard nog niks gehoord. Zo is het helemaal doodgebloed, vind het echt slecht aangepakt!

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 23:26

wat flauw...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 23:35

-O- Zeker onder het motto van inzamelingsacties mogen niet........

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 01:34

Speedster schreef:
wat flauw...

Idem.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 10:23

ja flauw ..

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 11:55

Nee zoals eerder vermeld had ze de zin die ik aan wilde passen aan een verkeerd topic toegevoegd, het nieuwsbericht. Ze vond dat het hier duidelijk genoeg stond vermeld, maar uit de laatste pbtjes die ik kreeg, bleek dit niet het geval. Bokkers vroegen óf ze nog bij mochten dragen..

Nu is het nieuwe topic gesloten voor overleg waar ik verder niks meer van vernomen heb, het nieuwsbericht valt niet meer in het oog en deze word niet aangepast. Dit heeft nu geen nut meer, nu krijg je niks meer op de rails. Naar mijn idee te danken aan het gebrek aan bereidheid van de mods. Ben er niet blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:57

Citaat:
Inzamelingsacties Het is op Bokt helaas niet toegestaan om een inzamelingsactie te organiseren voor een goed doel of voor bijvoorbeeld een dier van een mede-bokker. Als een inzameling via Bokt loopt, impliceert dat dat wij deze goedkeuren of hier in ieder geval achterstaan. Helaas is dat niet mogelijk: wij hebben niet de mankracht om te controleren of het geld ook daadwerkelijk 'goed' terecht komt. Meer hierover kun je lezen in de Help van Bokt.

Dit is de reden mensen....kwam er achter in een ander topic ElineS bedankt :)

Alleen een beetje flauw dat er niks over is gezegd... -O-

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 12:01

Lekker dan, hadden ze ook meteen kunnen meldene vind het echt geen gang van zaken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 12:04

Maarrrr Lottie....

Doe anders een melding in je onderschrift....misschien dat, dat wel een optie is!?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 12:05

Trouwens, waarom passen ze (het verkeerde topic) dan wel aan?
Kan mijn onderschrift aanpassen.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 13:05

ls je je onderschrift hier tussenin plaatst staat het in het rood [color =#FF4000] [/color]
Valt het meer op

Edit: de spatie na color even weg halen

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 13:27

yvonnedv schreef:

Bijdragen kan nog altijd, het resterende bedrag word gedoneerd aan Slachtofferhulp Nederland, waar Marieke 10 jaar werkzaam was. Iedere cent komt dus goed terecht!

Laatst bijgewerkt door Coby op 09-12-12 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overgrote lettertype aangepast.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:03

Moderatoropmerking:
We zien en merken dat er wat onduidelijkheid en onvrede is over de inzameling, en het hoe en wat.

Het klopt dat er gezegd is "inzamelingstopics zijn niet toegestaan". Dat is gewoon een heldere en duidelijke, de reden daarvoor is dat er te gemakkelijk gefraudeerd kan worden.

De enige uitzondering die we daarop hebben is het inzamelen van een bijdrage voor een bloemstuk (of iets in die gedachte) op het moment dat een Bokker komt te overlijden. We erkennen (en ervaren) de impact die het heeft, en de behoefte om bij te dragen, en willen dit mogelijk maken.

Inzamelingstopics zijn echter behoorlijk complexe topics. Want hoe duur de rekening uitvalt is niet altijd 100% te voorspellen, en of iedereen die toezegt ook daadwerkelijk stort ook niet. Het kan dus (en die kans is aanzienlijk) gebeuren dat er na het betalen van het boeket een bedrag overblijft. Het schenken aan een goed doel dat de betrokkene een warm hart toedroeg is dan een fijne oplossing, waarvan het grootste deel van de mensen zich kan vinden.
Het goede doel mag echter nooit het hoofddoel zijn, ook niet "uit naam van". De eenvoudige reden is dat het dan niet meer de inzameling voor een boeket is, maar een inzameling voor een goed doel.

Daarom mag er gerust (graag) worden aangegeven wat er gebeurt met het restbedrag, en kan dat inderdaad in de openingspost van een inzameltopic worden toegevoegd. Maar het bedrag zoveel mogelijk opdrijven zodat het goede doel meer krijgt en daarvoor nieuwe topics maken of dringend vragen is niet meer in de gedachte van "gezamenlijk een boeket". Daarom is daar de grens gelegd.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:08

Bedankt voor je heldere uitleg Coby, ik begrijp jullie besluit :j

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 21:12

jJa heel duidelijk! :j Was alleen wel fijn geweest als dat eerder zo duidelijk werd vermeld, nu kreeg ik geen medewerking en geen duidelijke uitleg. Dat zorgt natuurlik wel voor wat irritatie.

Bedankt voor de heldere uitleg, hier kan iedereen vast begrip voor opbrengen!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 21:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:50

Bedankt voor het doorgeven Lottie!