Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoi Quartel,
Zit niet aan de 25 berichtjes, dus kan niet posten, maar om gepuzzel voor jullie te voorkomen wil ik doorgeven dat ik ook een bedrag heb overgemaakt.
Niets anders dan ontzag en respect tijdens het volgen van de topics van SG, voor haar en voor jullie bokkers. Zo mooi en ontroerend hoe jullie er voor elkaar waren en zijn, dat raakt me echt (en ik ben normaal gesproken echt niet zo'n emotioneel type).
Ik hoop dat er een mooi bedrag wordt opgehaald voor haar goede doel, dat verdient ze.
Dank je wel voor het regelen, en veel sterkte gewenst
Citaat:You Go Girl!
Van boven zal je op ons neer kijken en ons bedanken ik weet dat je nog bij ons bent we kunnen je dan wel niet zien maar voelen des te meer!
Lieve SG ik en ik denk dat ik namens mij mag spreken zullen je nooit meer vergeten je hebt in elk geval bij mij een hele indruk achter gelaten verdorie wat was jij sterk
Ouders, Familie en vrienden en iedereen die om haar geeft wil ik heel erg veel sterkte wensen met dit grote intense verdriet
Er is een prachtige ster bij gekomen aan de hemel die elke dag op ons alle neer straalt
SG rust zacht
Traiectum schreef:Ik ben in SG’s topics altijd alleen maar een stille meelezer geweest, maar ze heeft een onuitwisbare indruk op me gemaakt – zo sterk, betrokken, positief. En de warmte en liefde in haar topics .... Zo bijzonder.
Van mij uit dus ook een bijdrage.