Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corinep

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 23:49

Ben benieuwd... Morgenmiddag komt iemand kijken voor een motorfiets die ik te koop heb staan en zondag komen 2 apparte personen 2 kastjes ophalen.

Hoop dat ze uberhaupt op komen dagen en gewoon zonder zeuren de spullen meenemen. Vooral die motor... Tijdje terug eigenlijk een achterlijk laag bod gehad via Speurders, toch akkoord gegaan omdat we over een week de sleutel van ons nieuwe huis krijgen en dat dat geld toch weer een aantal nieuwe meubels zijn. Kwam die hier, vond de motor mooi dus ging even een proefritje maken, komt ie terug en loopt ie m opeens af te kraken, terwijl hij wel beaamde dat het motorblok zelf heel goed klonk en aanvoelde enzo. Hij was in zijn motorpak vanuit Limburg met de trein gekomen en zou hem gelijk meenemen. Uiteindelijk is hij weer (3 uur!!!) met de trein terug gegaan omdat hij er toch geen goed gevoel bij had, denk dat hij tot de conclusie is gekomen dat de motor te snel was voor hem maar wel erg banketstaaf van mijn vrije ochtend die ik speciaal voor hem thuisgebleven was. Benieuwd wat de meneer morgen gaat doen/zeggen, begon via de mail al vanalles te vragen over de staat van de motor terwijl zijn bod eigenlijk nog achterlijker/lager is dan die van de 1e meneer. En ik heb zoiets van ben allang blij als ie weg is!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 00:50

Ik werd vanmiddag gebeld of ik de radiator nog te koop heb staan. Ja hoor. :D
Of hij vanavond langs mocht komen. Ja hoor. En verkocht! Voor de vraagprijs. :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 02:07

Lieszje schreef:
Ghostattack schreef:
Ik had iemand gemaild voor 3 spellen voor de Playstation 2. Gevraagd wat de vraagprijs was.
30 euro voor alle 3 de spellen :wow: Ik liet bijna mn telefoon vallen toen ik het las. De spellen staan op marktplaats voor 3/4 euro per stuk. Dan koop ik ze wel gewoon los :')

Dat is inderdaad te duur!
Ik heb ook nog een ps2 en als ik tweedehands spellen koop dan geef ik ook niet meer dan €5,00 per spel (tenzij het singstar ofso is).
Ik weet niet wat voor spellen je zoekt maar wil ook wel even tussen de mijne kijken, zijn maar een paar spellen die ik echt speel.

Sommige ps2 spellen zijn echter veel geld waard.
Ik heb onze ps2 games die wat waard waren bij de tweedehands game winkel afgegeven en er 20 pond per stuk voor gekregen.

De andere spellen heb ik voor 2 pond per stuk via internet zelf verkocht.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 05:43

raponsje
wat voor spellen zijn veel waard dan ?

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:04

Zijn er hier mensen die ervaring met paypal hebben? Ben erg benieuwd naar ervaringen daarmee.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:08

Geen ervaring mee. Maar een kennis van ons doet er heel veel mee. Heb iets begrepen dat als de koper 'kwaad' wil het daarbij makkelijker is om zijn/haar geld weer terug te halen :P

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:13

ZO iets heb ik inderdaad ook gehoord. In dit geval ben ik de koper en ik dacht dat die juist beschermd was?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:15

Als jij de koper bent, is het juist wel 'veiliger' :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:06

Dat klopt, maar het ligt wel een beetje aan de situatie of ze wat voor je kunnen betekenen... wat is er aan de hand, magriet ?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:13

@ Raponsje
Ik denk dat het in Nederland toch even anders is..
Bij winkels zoals de Gamemania krijg je hier bijna niets als je, games inlevert (ik zou 0,50 tot 2 euro voor xbox spellen krijgen die nog in nieuwstaat waren of geseald).
Dan zou ik misschien voor ps2 spellen iets meer krijgen, maar heel veel meer zal het wel niet zijn..

Via marktplaats kun je de meeste spellen voor een paar euro kopen.
Alleen bij een tweedehands gameshop betaal je soms wat meer, maarja voor een echt koopje moet je gewoon op marktplaats kijken, naar de kingloop gaan of een rommelmarkt..
Ik betaal meestal alleen iets meer voor spellen zoals de singstar, buzz en de populaire spellen zoals GTA etc.
Maar voor andere spellen moet je echt niet teveel betalen, er zijn genoeg mensen die hun spellen goedkoop weg doen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:23

Oke nu ga ik wss het rare mens worden..
K had een aantal dagen geleden geboden op een sjabrak (geen reactie, was via bokt PB, was al wel gelezen) dus ik had gister nog een x geboden op een ander sjabrak.
Kijk ik vanochtend heb ik van beide bericht.. Dat ze akkoord gaan.. Terwijl ik van die eerste al niks meer had verwacht. Nu gaat mijn voorkeur uit naar het sjabrak waar ik als eerste op geboden heb, dus hoe vertel ik die andere even netjes dat ik geen interesse meer heb?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:25

Zou gewoon eerlijk het verhaal uitleggen, is jammer, maar niets aan te doen..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:30

Dat vind ik ook, eerlijkheid voor alles !
Het is toch ook niet heel erg raar ?
En anders neem je ze gewoon allebei :Y)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:50

Zoals eerder genoemd, even een berichtje dat je op meerdere had geboden en je voorkeur naar de ander uit gaat! Heel netjes als je even iets laat horen!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 14:59

:o? weer z'n mailtje met de vraag wat iets kost...

Staat er toch echt wel naast, en met de nieuwe MP zelf groter dan voorheen :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:03

Misschien bedoelen ze wel wat het kost in de winkel............. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:04

Mailtje:
Ik heb interesse, maar woon in (150km verderop) en wil geen verzendkosten betalen, wat is je oplossing?
Uhm, nou uh, geeeeeen idee?

Ook leuk: we hadden een auto te koop staan, krijg je een mail: Bel mij, ik wil kopen maar heb geen beltegoed... WHAT??? Was klaarlichte dag, dus de winkels waren gewoon open. Als je al geen beltegoed kan kopen kun je een auto van 3000 euro al helemaal niet betalen.

Van de week ook eentje, 11 uur in de avond, telefoon, ja, ik zie dat u een jurkje te koop heeft, dit wil ik hebben, maar ik wil het wel vandaag nog ophalen.
Nou meneer, eigenlijk vind ik het een beetje laat, maar hoe laat kunt u hier zijn? Moest hij er anderhalf uur voor rijden.. Heb hem maar succes gewenst maar om half 1 'snachts kun je hier niets ophalen hoor.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:11

:D
Betreft het eerste of je een oplossing weet 'U kunt even bij u in de buurt gaan kijken' :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:12

Kentaro schreef:
:D
Betreft het eerste of je een oplossing weet 'U kunt even bij u in de buurt gaan kijken' :')

je bent scherp vandaag :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:14

}>
M'n collega's denken daar anders over............. :')

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:17

Je hebt er soms van die optimisten tussen zitten.... Heb een goed zadel te koop staan, hij is op 800 getaxeerd door de zadelmaker (nieuwwaarde 2500) maar heb hem op bieden vanaf 500 staan omdat ik hem graag een beetje vlot kwijt ben. Nette prijs zou ik zeggen dus :)
Ik heb er verdorie nu al 2 gehad deze week: "Ik bied 200. Kun je hem komen brengen?".

Serieus, ik heb dan wel een schimmel maar ik ben Sinterklaas echt niet <:)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:22

Vientje schreef:
Serieus, ik heb dan wel een schimmel maar ik ben Sinterklaas echt niet <:)

_O- You just made my day!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:22

Gewoon terug mailen, ja hoor, voor 300,00 extra kom ik hem graag brengen! }:0

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:30

€350 dan he? Je hebt ook onkosten aan benzine/diesel/ov. ;)
Echt belachelijk die mensen.

Maar ik ga eens foto's maken, ik heb namelijk weer iets wat erop kan.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:07

Weer eentje die dacht dat die kinderwagen, 3 in 1 voor 80 euro splinternieuw was... pfff