Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
espiga1984 schreef:Daarom heb ik voorgesteld dat ik er terug ga wonen. Maar dan smijt ik hem buiten dus dat is ook niet eerlijk...
Helaas zul je nog vaak zat verwijten krijgen. Sta er boven en vaar je eigen koers!! OsMo schreef:Volgens mij gaat het verkeerde lampje bij jou branden................(niet gemeen bedoeld hoor)
Als ik zo'n puinhoop zou zien dan zou ik mij beseffen dat mijn vent het er allemaal bij laat zitten.
Nergens meer energie voor heeft want het brengt mij niet terug.
Dus laat de boel de boel maar.
Ik zou denken zo'n kerel heeft het emotioneel erg zwaar, die heeft de hoop opgegeven dat jij nog met hem verder wilt.
Ja en dan zijn al die andere dingen niet meer belangrijk zelfs de verzorging van dieren kunnen ze laten verslonzen(en dit klinkt heel naar maar je ziet het wel vaker).
Ik denk dat je man meer van jou houdt dan je zelf inziet. Jullie begrijpen alleen elkaars liefdestaal niet waardoor het niet gaat tussen jullie.
espiga1984 schreef:Daarom heb ik voorgesteld dat ik er terug ga wonen. Maar dan smijt ik hem buiten dus dat is ook niet eerlijk...
xMarloes schreef:espiga1984 schreef:Daarom heb ik voorgesteld dat ik er terug ga wonen. Maar dan smijt ik hem buiten dus dat is ook niet eerlijk...
Maar dat vind ik ook oneerlijk.
Regel dan een huisje voor hem waar hij die tijd zich kan vermaken, want dat vind ik dan ook niet de taak voor hem.
En ik denk innd ook dat jullie elkaars liefdestaal niet begrijpen.

xMarloes schreef:espiga1984 schreef:Daarom heb ik voorgesteld dat ik er terug ga wonen. Maar dan smijt ik hem buiten dus dat is ook niet eerlijk...
Maar dat vind ik ook oneerlijk.
Regel dan een huisje voor hem waar hij die tijd zich kan vermaken, want dat vind ik dan ook niet de taak voor hem.
En ik denk innd ook dat jullie elkaars liefdestaal niet begrijpen.
. OsMo schreef:Hummertime het lijkt er idd op dat TS haar eerste liefdestaal lichamelijk contact is.
Maar waar haal jij uit TS haar woorden dat zich heeft verdiept in de taal van haar man? Ze heeft wel vaak gesprekken ondernomen om die van haar duidelijk te maken.