Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 02:23

Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!! :') :') :') :')

CassieUltra

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 02:32

Vroeger op de kinderspeelzaal, zat bij ons aan een speeltuin vast waar we dus mochten spelen
was sinterklaas die kwam de zaal in, elk kind moest even op schoot en kreeg een cadeautje.
Ik werd op schoot gezet en ik vond hem vreselijk eng! partijtje staan janken, en toen ik weg wou rennen, bleef me zilvere armbandje aan zijn baard hangen, dus nam de benen en nam tegelijkertijd zijn baard mee. :')

voornamelijk nog heel hard staan huilen voor een clown in de stad die me een balon wou geven. :'):')

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 04:14

Ik was 3, bijna 4 en zou het eerste sinterklaasfeestje op de kleuterschool meemaken. Ik helemaal blij, eindelijk zou ik die man, waar ik zoveel over had gehoord, in het echt zien *\o/* . Komen de zwarte pieten eerst binnen en ik was meteen helemaal teleurgesteld, we werden genept. Dat heb ik ook keihard door het zaaltje geroepen:"DIE ZWARTE PIET IS NIET ECHT, DIE HEEFT TIETEN" -:(- . Mijn geloof in sinterklaas is al vroeg gaan wankelen :+

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 04:33

Wat ik echt nog heel goed weet.... Ik was jarig en 6 jaar geworden.. Mama maakte mij wakker, ik moest snel het bed uitkomen.. 'Wat is er dan? Is er een veulen geboren?' vroeg ik.. Ik moest snel komen.. We liepen naar de wei en daar stond ze <3 . Mijn eerste eigen pony! De hele buurt kwam kijken en vroegen of ze van mij was.. 'Ja! En jullie mogen haar niet aaien! Mijn pony!'

S'avonds ging ik nog een keer met mijn zus naar de wei.. Begon het te onweren.. Floep! Zus weg! (die overigens nog steeds bang voor onweer is :') ) Ik wist echt niet waar ze was dus ik bleef staan en ging heel hard huilen! Mijn moeder kwam me halen maar ik wilde niet mee omdat mijn zus door de onweer meegenomen was!

^)

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 08:50

ShauniBef schreef:
Wat ik echt nog heel goed weet.... Ik was jarig en 6 jaar geworden.. Mama maakte mij wakker, ik moest snel het bed uitkomen.. 'Wat is er dan? Is er een veulen geboren?' vroeg ik.. Ik moest snel komen.. We liepen naar de wei en daar stond ze <3 . Mijn eerste eigen pony! De hele buurt kwam kijken en vroegen of ze van mij was.. 'Ja! En jullie mogen haar niet aaien! Mijn pony!'

S'avonds ging ik nog een keer met mijn zus naar de wei.. Begon het te onweren.. Floep! Zus weg! (die overigens nog steeds bang voor onweer is :') ) Ik wist echt niet waar ze was dus ik bleef staan en ging heel hard huilen! Mijn moeder kwam me halen maar ik wilde niet mee omdat mijn zus door de onweer meegenomen was!

^)

Whahah ik krijg hier beeld bij .. :')

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:10

oooo weet er nog 1
Mocht toen ik een jr of 9 was voor het eerst de cremlings zien! Nou weet nog goed dat ik de dgn daarna telkens in de wc pot keek of er 1 uit kwam.
Vind het nu nog een ....film

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:59

Ik was met mn ouders op vakantie, ik was 3jaar. we liepen over een houten vlonder over een vijver, met als ''he'k'' een touw langs de vlonder.
toen mijn vader net even de andere kant op keek stond ik lekker met mijn hoofd richting het water en mijn handen tegen het touw te leunen... ik dook zo onder het touw door de vijver in....
ik weet nog hoe ik toen alles zag onderwater ( de lelie''s van de onderkant)
Mijn vader greep me gelijk toen hij plons hoorde, uit een reflex.... en heeft me zo uit het water gevist.

had natuurlijk heel anders kunnen aflopen.... maar vind het nog steeds zo apart dat ik onder water de onderkant van die lelie's zag enz. het staat ook zo helder nog op mijn nedvlies

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:08

xMarloes schreef:
Ik was met mn ouders op vakantie, ik was 3jaar. we liepen over een houten vlonder over een vijver, met als ''he'k'' een touw langs de vlonder.
toen mijn vader net even de andere kant op keek stond ik lekker met mijn hoofd richting het water en mijn handen tegen het touw te leunen... ik dook zo onder het touw door de vijver in....
Mijn vader greep me gelijk toen hij plons hoorde, uit een reflex.... en heeft me zo uit het water gevist.

had natuurlijk heel anders kunnen aflopen.... maar vind het nog steeds zo apart dat ik onder water de onderkant van die lelie's zag enz. het staat ook zo helder nog op mijn nedvlies

Zoiets heb ik ook gehad. Op vakantie in frankrijk was ik lekker aan de waterkant aan het spelen. Toen was er opeens een 'gat'... Hoe het precies is gegaan weet ik niet meer maar ikzie nog steeds mijn vader zijn gezicht toen hij mij uit het water plukte, blijkbaar keek ik recht naar boven :Y)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:12

Over die maandverbandverhalen kom ik op een tamponverhaal...
Wij gingen toen we een jaar of 6/7/8 waren altijd samen met onze moeder onder de douche, s'morgens effe snel, mijn broertje zag toen opeens een touwtje bij m'n moeders poes..dus hij :"Mam, daar zit een touwtje, wacht, ik pak het wel!".... :')
Mijn moeder "Nee, ik doe het wel zelf.."....
Whaha, ik denk dat hij wel raar had gekeken als hij *plop* aan het touwtje had getrokken.. :+

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:22

MirandaFuego schreef:
Over die maandverbandverhalen kom ik op een tamponverhaal...
Wij gingen toen we een jaar of 6/7/8 waren altijd samen met onze moeder onder de douche, s'morgens effe snel, mijn broertje zag toen opeens een touwtje bij m'n moeders poes..dus hij :"Mam, daar zit een touwtje, wacht, ik pak het wel!".... :')
Mijn moeder "Nee, ik doe het wel zelf.."....
Whaha, ik denk dat hij wel raar had gekeken als hij *plop* aan het touwtje had getrokken.. :+

Ooooh hahaha _O- :=

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:29

Rytir schreef:
xMarloes schreef:

Zoiets heb ik ook gehad. Op vakantie in frankrijk was ik lekker aan de waterkant aan het spelen. Toen was er opeens een 'gat'... Hoe het precies is gegaan weet ik niet meer maar ikzie nog steeds mijn vader zijn gezicht toen hij mij uit het water plukte, blijkbaar keek ik recht naar boven :Y)

Oh ja apart eigenlijk hé...

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:33

Kyarahh schreef:
Sokje_6 schreef:
Weet ik veel :')
Dan trok ik door en rende ik kéihard weg, en deed dan verder alsof er niks aan de hand was. Wilde ook nooit naar de wc zonder dat er iemand meeliep heeeeel vroeger
Ik zag het echt precies zo voor me dat ik doortrok, en dan kwam hij draaiend met zijn hoofd (echt 360 graden van links via achter naar rechts :+ ) omhoog en begon hij hard te lachen. -O-

Nu kun je me echt oprapen, ga helemaal plat :')

Nou, toen was het anders heeeeeeel eng :')

Sommige verhalen hier _/-\o_

Poelepetaters, bedoel jij niet tulpetaten als in parelhoenders? :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:39

Ehm ja.. Het is alleen wel een beetje een ranzig verhaal :')

Mijn zus en ik zaten te spelen op zondagmiddag, ik was ongeveer 8 jaar en zij een jaar of 10.
Een buurmeisje kwam erbij en zei tegen ons; 'Ik durf iets wat jullie niet durven.. '
Dus wij werden natuurlijk hartstikke nieuwsgierig, haalde ze haar hand door haar poes heen en likte het af!
Tot de dag van vandaag als we haar tegenkomen zeggen we nog steeds tegen elkaar; 'HAHA, weet je nog?!' :Y)

testebeestJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:59

Men wat een verhalen, erg leuk om zo te lezen

Bij mij ook genoeg voorvallen die mij zijn bijgebleven.

Toen ik 4 jaar was en we kregen een nieuwe juf op school. vond haar eng en kroop onder de tafel (mijn moeder was buiten het lokaal als voorleesmoeder bezig). Pakt dat piep mens mijn been beet trekt mij onder de tafel uit. Stootte mijn hoofd, gat in mijn hoofd en een dikke buil erbij. Afijn mijn moeder zag het toevallig gebeuren. Die heeft mij gelijk meegenomen en de juf wou nooit excuus maken.
Durfde een half jaar niet naar school ben ook naar een andere basisschool gegaan.
DIe vrouw toevallig 5 jaar geleden tegengekomen. Herkende haar nog en zij kende mij ook nog, nou heb gezegd, ow ja jij was dat mens die mij dat school trauma hebt bezorgt nog bedankt ervoor.
Moet zeggen dat luchte mij onwijs op na 20 jaar :+

En toen ik een jaar of 6 was en mijn broer van 8 tegen mij zei, meisjes kunnen niet gooien. Ik zo boos werd een steen pakte (een flinke) en zo bam in zijn gezicht gooide :=
Hij zijn neus gebroken en mijn moeder boos.
Mijn broer heeft nooit meer gezegd dat meisjes niet kunnen gooien :D

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:37

Diaz schreef:
Wat is het vreemste dat jullie als kind zijnde (dus onder de 12) hebt gezien, en tot de dag van vandaag nog bijstaat?

Mijn ding:
Een vriendin van mij had een jong broertje, haar moeder verschoonde de poepluier, en riep de hond.
Die liet ze de poep billen van de baby aflikken! En voila! 'schoon'...

Ik vond dit zo gek! (vind het nog absurd..)

Ik vraag me af of jullie ook van die dingen hebben dat ZO raar was, dat je er af en toe NOG aan denkt!

OMG! Já dat zou ik me ook nog herinneren....

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:39

_coquette_ schreef:
Ik moest als klein meisje boodschappen doen voor mijn moeder. Ik met haar portomonee naar de winkel, en alle spullen gehaald. Maar de portomonee had ik daarna natuurlijk niet meer nodig. Dus die heb ik onderweg weg gegooid :')

Ge-wel-dig!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:39

Miran _O- _O- ! Prachtig _O- ! Jammer dat er niet aan getrokken was :') hahaha

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:40

O dat wordt nog wat... Mijn dochters zijn nu nog maar bijna 1 en 2,5 jaar.... Benieuwd waar zij allemaal mee aankomen... Tenminste als ik dat te weten kom... Hihi...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:42

Cubone schreef:
haha :+ Ik weet trouwens nog heel goed dat ik 5 jaar oud was, ik had net een nieuw vriendinnetje gemaakt en ik wou met haar en nog wat andere vriendinnetjes gaan spelen. Maar die vriendinnetjes vonden het stom dat ik niet in mijn eentje met hun wou spelen terwijl ik het zielig vond om dat nieuwe meisje niet te laten meespelen. En toen zij ik tegen die meisjes waarvan we niet mochten meedoen: Dat vind ik toch wel een beetje kinderachtig van jullie. waarna ik ben gaan spelen met alleen mijn nieuwe vriendinnetje :')

Sociaal dier :-)

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:42

@sokje_6 ik geloof het meteen haha. Ik weet nog steeds dat ik het toen zo uitsprak (Uuh 20 jaar geleden) en nu nog haha!

Ik vond ze lijken op een kruising tussen gans en eend. Zwart glanzend en ontzettend lelijk haha! Volgens mij hadden ze wel wat kleur maar zou even foto's erop na moeten kijken ghehe

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:46

Gods ik lig hier echt dubbel van het lachen van de grappige maar wel serieuze verhalen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:02

Mmm ik herinner mij niks raars..

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:02

Hot Fuzz?

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:04

Ik snapte vroeger 'pinnen' niet, waarom tike ze nou zo'n cijfer code in? Dus toen keek ik heel goed wat het was en vroeg ik daarna aan mijn moeder waarom tik je **** in? Vond ze niet zo leuk -O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:05

Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

O my god hahaha ik lig dubbel :') _O-