Storm schreef:Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShauniBef schreef:Wat ik echt nog heel goed weet.... Ik was jarig en 6 jaar geworden.. Mama maakte mij wakker, ik moest snel het bed uitkomen.. 'Wat is er dan? Is er een veulen geboren?' vroeg ik.. Ik moest snel komen.. We liepen naar de wei en daar stond ze. Mijn eerste eigen pony! De hele buurt kwam kijken en vroegen of ze van mij was.. 'Ja! En jullie mogen haar niet aaien! Mijn pony!'
S'avonds ging ik nog een keer met mijn zus naar de wei.. Begon het te onweren.. Floep! Zus weg! (die overigens nog steeds bang voor onweer is) Ik wist echt niet waar ze was dus ik bleef staan en ging heel hard huilen! Mijn moeder kwam me halen maar ik wilde niet mee omdat mijn zus door de onweer meegenomen was!
xMarloes schreef:Ik was met mn ouders op vakantie, ik was 3jaar. we liepen over een houten vlonder over een vijver, met als ''he'k'' een touw langs de vlonder.
toen mijn vader net even de andere kant op keek stond ik lekker met mijn hoofd richting het water en mijn handen tegen het touw te leunen... ik dook zo onder het touw door de vijver in....
ik weet nog hoe ik toen alles zag onderwater ( de lelie''s van de onderkant)
Mijn vader greep me gelijk toen hij plons hoorde, uit een reflex.... en heeft me zo uit het water gevist.
had natuurlijk heel anders kunnen aflopen.... maar vind het nog steeds zo apart dat ik onder water de onderkant van die lelie's zag enz. het staat ook zo helder nog op mijn nedvlies
MirandaFuego schreef:Over die maandverbandverhalen kom ik op een tamponverhaal...
Wij gingen toen we een jaar of 6/7/8 waren altijd samen met onze moeder onder de douche, s'morgens effe snel, mijn broertje zag toen opeens een touwtje bij m'n moeders poes..dus hij :"Mam, daar zit een touwtje, wacht, ik pak het wel!"....![]()
Mijn moeder "Nee, ik doe het wel zelf.."....
Whaha, ik denk dat hij wel raar had gekeken als hij *plop* aan het touwtje had getrokken..
Rytir schreef:xMarloes schreef:Ik was met mn ouders op vakantie, ik was 3jaar. we liepen over een houten vlonder over een vijver, met als ''he'k'' een touw langs de vlonder.
toen mijn vader net even de andere kant op keek stond ik lekker met mijn hoofd richting het water en mijn handen tegen het touw te leunen... ik dook zo onder het touw door de vijver in....
ik weet nog hoe ik toen alles zag onderwater ( de lelie''s van de onderkant)
Mijn vader greep me gelijk toen hij plons hoorde, uit een reflex.... en heeft me zo uit het water gevist.
had natuurlijk heel anders kunnen aflopen.... maar vind het nog steeds zo apart dat ik onder water de onderkant van die lelie's zag enz. het staat ook zo helder nog op mijn nedvlies
Zoiets heb ik ook gehad. Op vakantie in frankrijk was ik lekker aan de waterkant aan het spelen. Toen was er opeens een 'gat'... Hoe het precies is gegaan weet ik niet meer maar ikzie nog steeds mijn vader zijn gezicht toen hij mij uit het water plukte, blijkbaar keek ik recht naar boven
Kyarahh schreef:Sokje_6 schreef:Weet ik veel
Dan trok ik door en rende ik kéihard weg, en deed dan verder alsof er niks aan de hand was. Wilde ook nooit naar de wc zonder dat er iemand meeliep heeeeel vroeger
Ik zag het echt precies zo voor me dat ik doortrok, en dan kwam hij draaiend met zijn hoofd (echt 360 graden van links via achter naar rechts) omhoog en begon hij hard te lachen.
Nu kun je me echt oprapen, ga helemaal plat
Diaz schreef:Wat is het vreemste dat jullie als kind zijnde (dus onder de 12) hebt gezien, en tot de dag van vandaag nog bijstaat?
Mijn ding:
Een vriendin van mij had een jong broertje, haar moeder verschoonde de poepluier, en riep de hond.
Die liet ze de poep billen van de baby aflikken! En voila! 'schoon'...
Ik vond dit zo gek! (vind het nog absurd..)
Ik vraag me af of jullie ook van die dingen hebben dat ZO raar was, dat je er af en toe NOG aan denkt!
Cubone schreef:hahaIk weet trouwens nog heel goed dat ik 5 jaar oud was, ik had net een nieuw vriendinnetje gemaakt en ik wou met haar en nog wat andere vriendinnetjes gaan spelen. Maar die vriendinnetjes vonden het stom dat ik niet in mijn eentje met hun wou spelen terwijl ik het zielig vond om dat nieuwe meisje niet te laten meespelen. En toen zij ik tegen die meisjes waarvan we niet mochten meedoen: Dat vind ik toch wel een beetje kinderachtig van jullie. waarna ik ben gaan spelen met alleen mijn nieuwe vriendinnetje