Vanochtend ook twee dingen meegemaakt waarbij ik stiekem toch wel aan dit topic moest denken!
Situatie 1: 2baans snelweg wordt 1baans en wordt samengevoegd met een andere snelweg
Vanuit mijn binnenspiegel zie ik een auto naderen met gigantische vaart, de vrachtwagen die rustig 100 reed, had inmiddels de ritsstrook al gepasseerd. Ik en een andere auto reden eveneens met hetzelfde gangetje erachter, wachtend totdat de snelweg weer 2baans zou worden.
Toen ik weer in de spiegel keek, zag ik de auto nog steeds volle snelheid naderen. 'Goh', dacht ik bij mijzelf, 'Zou hij nou echt denken dat hij sneller is wanneer hij nog voor mij of voor die andere auto komt?'. Helaas werd ik het slachtoffer en werd ik met een gigantische snelheid gesneden, hij vol remmend, waardoor ik zelf jammer genoeg ook vol in de ankers moest.
Gelukkig mocht de auto voor me het ontzien met een hoop bumpergekleef.
Zodra meneer de kans zag om weer op te trekken tot 140/150 om vervolgens een paar honderd meter verder te belanden in een linkerbaanfile om een stel vrachtwagens in te halen. 
Ikzelf, tuffend erachter met 130km/u, zag het allemaal lachend aan, vooral toen ik hij er bij de volgende afrit af moest en ik hem weer voorbijreed. Flink opgeschoten met je debiele gedrag ja 
Situatie 2: De eerder genoemde linkerbaanfile naast een stel vrachtwagens, maar nu een meneertje ongeduld achter me.
Deze bestuurder gedraagt zich hetzelfde als de hierboven genoemde persoon, alleen nu bumperklevend achter mij. Voor ons rijden een stel auto's die met een niet al te hoge vaart aan het inhalen zijn. Wat er achter mij gebeurde kon ik niet zo goed zien, ik weet alleen dat er een stel koplampen waren
. Nadat de langzaamrijdende auto's naar rechts waren gegaan, ging ik de hele rits inhalen. Aangezien de bestuurder achter mij nog altijd harder wilde rijden dan 135km/u werd ik nog steeds achtervolgd door dezelfde bumperklever.Ik bevond me inmiddels weer op de rechterrijstrook en ik zag de auto in de verte verdwijnen. Zo'n 20 KM verderop was een file ontstaan, uit ervaring weet ik dat de rechterbaan daar veel sneller gaat en dus bij de eerste remlichten in de verte voegde ik rechts in. Ik begon heel wat auto's op de linkerbaan in te halen, en wie zag ik tot mijn verbazing daar staan? Juist ja
. Als je een stoere, snelle bestuurder bent in een VW Golf ga je natuurlijk niet rechts staan, je zal je baas maar tegenkomen
. Uiteindelijk belandde ik zeker een 100 auto's voor hem zonder agressief gedrag en zonder gevaarlijke situaties te creëren.
Bij beide gevallen kan ik het dan natuurlijk niet laten om zelfgenoegzaam naar binnen te kijken, 'Goedemorgen, gefeliciteerd, je bent een sukkel
'.