wel een anky deken met hals verkocht, vroeg er 100 euro voor..
bood iemand 65 euro dus had terug gemaild dat je voor dat geld beter naar een HH deken kunt kijken maar uiteindelijk toch op de 100 euro inclusief verzenden gekomen dus ik was blij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:gaat tot nu toe aardig goed..
bood iemand 65 euro dus had terug gemaild dat je voor dat geld beter naar een HH deken kunt kijken maar uiteindelijk toch op de 100 euro inclusief verzenden gekomen dus ik was blij
Alja schreef:gaat tot nu toe aardig goed..
Serendip90 schreef:Snap het daarom ook wel :p maar het zijn vaak gewoon domme communicatiefouten die gewoon irritaties opleveren. Snap nooit zo dat mensen gewoon geen concrete afspraken maken of even zeggen hoe het ervoor staat etc.
GamblersCup schreef:Ze zegt toch nergens dat dat raar is? Ze zegt juist dat ze er blij mee is. Als iemand regelmatig handelt, is het Alja wel, dus zij heeft die ervaring wel
xHaithi schreef:Serendip90 schreef:Snap het daarom ook wel :p maar het zijn vaak gewoon domme communicatiefouten die gewoon irritaties opleveren. Snap nooit zo dat mensen gewoon geen concrete afspraken maken of even zeggen hoe het ervoor staat etc.
Dat snap ik ook niet x) Wat ik nog minder snap is dat je niet eens even belt als het om een dier gaat. Ik zou toch even willen horen met wat voor mensen ik te maken heb aan de telefoon (als koper).
Alja schreef:AaronYve schreef:Ik maak er toch geen drama van. Dat heet gewoon handel en gelukkig gaat het ook vaak goed
Ik vind het alleen geen spannend verhaal maar helaas voor mij dan.
lees je er toch overheen en reageer je er toch niet op
HTM schreef:AaronYve schreef:maar dat is toch niet spannend hahaha
Ik pas het wel aan hoor
Als je voor spanning en sensatie gaat moet je maar een ander topic zoeken.
Doen wij niet aan, wij zijn hele saaie mensen
Serendip90 schreef:Even een stom vraagje, maar hoe bepalen jullie de prijs van spullen die je verkoopt? En zet je er dan expres een iets hoger bedrag neer, omdat er bij het onderhandelen toch nog wat afgaat?
Jorienn schreef:Zo net weer 40 boeken erop gezet, ben benieuwd! Vanmiddag kwam iemand een kinderwoordenboek halen, nou ze heeft een uur aan de deur gestaan. Haar kind kreeg speciaal onderwijs en had hem dus echt nodig, maar ze vond €7,50 een beetje veel.. Boek was nog in nieuwstaat (nooit gebruikt) en kost ruim €30,00 nieuw. Toch uiteindelijk het geld gehad, en toen wilde ze graag binnenkomen voor een kop koffie.. En misschien kon zoontje even tv kijken?Ik heb maar gezegd dat ik zo weg moest.
Jorienn schreef:Toch uiteindelijk het geld gehad, en toen wilde ze graag binnenkomen voor een kop koffie.. En misschien kon zoontje even tv kijken?Ik heb maar gezegd dat ik zo weg moest.
Voorderest gaat het wel goed met de verkoop, alleen mijn Scapa deken heb ik nog steeds niet verkocht...