Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joycebunny schreef:Zo, ik volg dit topic ook weer!
Heb écht geen idee wat ik voor m'n moeder moet kopen! Ze koopt veel kookboeken en af en toe een cd, maar het probleem is dus dat als ze eentje graag wil, ze hem de volgende dag zelf gaat halen.. Een bon van de boekenwinkel wordt het dus waarschijnlijk. Of misschien dat ik nog een leuk fotocadeau uitzoek.
Voor m'n vriend heb ik hét kerstcadeau al gevonden en reeds besteldHij is altijd maar lief aan het zeuren dat hij wel iedere dag wil wakker worden naast mij, dus ik heb een kussensloop besteld waar een foto van mij op wordt gedrukt terwijl ik slaap/op bed lig
badeendje schreef:Mijn moeder word over een week 50. Nu heb ik al het eea bedacht aan surpriseparty ed, maar ik zit nog een beetje te denken over cadeautjes. Ik wil graag veel 'oude banketstaaf' cadeautjes, zoals steradent, een nepgebit, grote bril etcetera. Hebben jullie leuke suggesties?
Chouchou schreef:badeendje schreef:Mijn moeder word over een week 50. Nu heb ik al het eea bedacht aan surpriseparty ed, maar ik zit nog een beetje te denken over cadeautjes. Ik wil graag veel 'oude banketstaaf' cadeautjes, zoals steradent, een nepgebit, grote bril etcetera. Hebben jullie leuke suggesties?
Geraniums, kan ze er mooi vast achter gaan zitten
badeendje schreef:Mijn moeder word over een week 50. Nu heb ik al het eea bedacht aan surpriseparty ed, maar ik zit nog een beetje te denken over cadeautjes. Ik wil graag veel 'oude banketstaaf' cadeautjes, zoals steradent, een nepgebit, grote bril etcetera. Hebben jullie leuke suggesties?