[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:15

Als 15 jarige zou ik blij zijn met een cadeaubon ofzo!

Oke ik weet het kerstcadeau voor mijn vriend. Hij wou een parfum of een horloge. Horloge valt af, ik heb totaal geen idee wat hij mooi vindt dus het wordt parfum. Maar nu welke? Hoe weet je of je een goede parfum kiest? Kan je bij de Ici paris staaltjes halen om te testen ofzo?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:48

Zo, ik volg dit topic ook weer! :)

Heb écht geen idee wat ik voor m'n moeder moet kopen! Ze koopt veel kookboeken en af en toe een cd, maar het probleem is dus dat als ze eentje graag wil, ze hem de volgende dag zelf gaat halen.. Een bon van de boekenwinkel wordt het dus waarschijnlijk. Of misschien dat ik nog een leuk fotocadeau uitzoek.

Voor m'n vriend heb ik hét kerstcadeau al gevonden en reeds besteld :D Hij is altijd maar lief aan het zeuren dat hij wel iedere dag wil wakker worden naast mij, dus ik heb een kussensloop besteld waar een foto van mij op wordt gedrukt terwijl ik slaap/op bed lig :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:07

Haha die is geweldig Joycebunny!!
Misschien een leuk cadeaumandje met een cadeaubon erin?

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:44

Ik zoek een cadeautje voor mijn vriendje die 23 december jarig is.
Hij wordt 28 en heeft zelf ook geen idee wat hij hebben wilt.. -_-
We hebben nog niet heel lang een relatie en zoek iets leuks van max. €50,-
Zat zelf te denken aan een luchtje ofzo, maar ben eigenlijk opzoek naar iets origineels! Wie heeft een leuk idee? :)

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 07:40

Kijk eens op http://www.megagadgets.nl.
Daar zijn zoveel leuke dingen te koop.
En ook veel voor weinig dus voor ieder wat wils :

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 10:44

Ik ben op zoek naar iets leuks voor mijn vriend. 2e kerstdag hebben we een jaar en wil ook een kerstcadeautje, gewoon in 1. Dus mag wat duurder zijn. Sieraden die ik ooit gegeven heb draagt die niet, kleren ook niet. Dus dat valt sowieso al af. :P We gaan in de 3e week van januari 3 daagjes weg ( weet nog niet waar naar toe) dus dat kan niet in de kerstvakantie als cadeau. Het lijkt mij leuk om iets te geven wat gepersonaliseerd is, zou alleen niet weten wat. :') Of in ieder geval wat originelers dan een luchtje. :+ Iemand hier ideeën ?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:31

Joycebunny schreef:
Zo, ik volg dit topic ook weer! :)

Heb écht geen idee wat ik voor m'n moeder moet kopen! Ze koopt veel kookboeken en af en toe een cd, maar het probleem is dus dat als ze eentje graag wil, ze hem de volgende dag zelf gaat halen.. Een bon van de boekenwinkel wordt het dus waarschijnlijk. Of misschien dat ik nog een leuk fotocadeau uitzoek.

Voor m'n vriend heb ik hét kerstcadeau al gevonden en reeds besteld :D Hij is altijd maar lief aan het zeuren dat hij wel iedere dag wil wakker worden naast mij, dus ik heb een kussensloop besteld waar een foto van mij op wordt gedrukt terwijl ik slaap/op bed lig :')

Een kookboekstandaard? Zag bij de Intratuin hele leuke!

Heb voor mijn vriend een toilettas gekocht en gevuld met spulletjes.. We gaan met oud en nieuw een weekje weg, dus kunnen we lekker douchespul enzo gebruiken :) en daarnaast nog een Macbook tas.. Meestal koop ik wel zoiets functioneels :P

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:29

Help :') ik moet iets kopen voor eem vriendin en ik weet écht niet wat.
Iets voor bij de paarden wou ze graag, maar wát ? :+ paard heeft mooi goed halster en bijpassend touw, valt af dus.
Zijn niet inder het zadel, dus geen peesjes, dekjes, singel, en wat dan ook.
Ik weet het echt niet meer :')

Heeft iemand dé tip?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:20

Nieuwe poetsset? komt altijd van pas! Longeertouw, snoepjes, liksteen?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:18

Ik zou ook iets met snoepjes kopen, elastiekjes, nieuwe borstels, shampoo of dat soort dingen.

Mijn vader is morgen jarig en ik weet het gewoon echt niet.. Hij houdt niet van lezen, niet van films, niet van gadgets, heeft al luchtjes genoeg en is allergisch voor hoop soorten badschuim enzo.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:58

(Kerst)cadeautjes kopen voor je schoonfamilie is erg lastig. Gelukkig ben ik eruit :D
Voor schoonmoeder: een cadeauset van Sex and the City met daarin parfum + bodyspray en een doosje Ferrero Rocher. Bij elkaar ongeveer 11 euro.
Voor schoonvader: een bierpakket van Hertog Jan, 5 soorten. Ongeveer 10 euro.
Voor schoonzusje: het Ultieme Filmspel van Veronica. Ongeveer 10 euro.
Voor vriend: de dvd van The Hobbit en twee flesjes Erdinger. Bij elkaar ongeveer 13 euro.

En dan heb ik op elk pakketje twee zuurstokjes gestrikt :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:16

Hoi, wij doen met kerst elk jaar lootjes trekken, nu had ik dus mijn vader. Ik heb een design pen voor hem gekocht die hij heel graag wou, maar die koste maar dertien euro, nu moet ik nog iets erbij van rond de zeven euro. Ik weet alleen helemaal niet wat. Hij is gek op motors, maar heeft het motortijdschrift van deze maand al gekocht wat hij altijd leest. Heeft iemand een idee?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:52

Gewoon iets voor de douche?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:58

Natsuki, iets wat hij heel lekker vind aan eten? Misschien een mini-motor oid, en er zijn vast wel meer motortijdschriften? :)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:59

Mijn moeder word over een week 50. Nu heb ik al het eea bedacht aan surpriseparty ed, maar ik zit nog een beetje te denken over cadeautjes. Ik wil graag veel 'oude banketstaaf' cadeautjes, zoals steradent, een nepgebit, grote bril etcetera. Hebben jullie leuke suggesties?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:15

badeendje schreef:
Mijn moeder word over een week 50. Nu heb ik al het eea bedacht aan surpriseparty ed, maar ik zit nog een beetje te denken over cadeautjes. Ik wil graag veel 'oude banketstaaf' cadeautjes, zoals steradent, een nepgebit, grote bril etcetera. Hebben jullie leuke suggesties?

Geraniums, kan ze er mooi vast achter gaan zitten :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:22

Chouchou schreef:
badeendje schreef:

Geraniums, kan ze er mooi vast achter gaan zitten :D

Haha geweldig, ja inderdaad, met die tekst erbij ook :D
Meer? ^_^

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:42

badeendje schreef:

Een leesbril? Spullen om te breien? Een crème voor de rijpere huid? Een gezichtsscrub voor de rijpere huid? Kunstgebittabletten? Steunkousen? Tena lady, kan een gratis proefpakket aanvragen op hun site.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:02

Breinaalden en steunkousen idd! Warmtesloffen (voor koude voeten die oudjes altijd hebben :P of zo'n boodschappentrolley!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:51

Krulspelden, zo'n kapje voor als het regent, au-de-cologne, gebreid vest, stene kruik enzo.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:07

Ik ben op zoek naar een cadeau voor m'n ouders. Budget tot 50 euro, het is voor de aankoop van een nieuw huis, pensioen van m'n pap en de afsluiting van een nogal rottige periode, maar ze gaan nog niet direct in het huis wonen, dus dingen voor in het huis zijn wellicht minder geschikt.

Ik zat te denken aan het laten afdrukken van een van de familiefoto's die laatst zijn gemaakt, maar daar zit een net iets te lange levertijd op. Een weekendje weg is niet echt een idee, ze zijn aardig druk en gaan over een tijdje al voor langere tijd weg. Etentje of bios is weer zo afgezaagd, dus wellicht dat bokkers nog interessante ideeën hebben?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:29

Zo, dit topic ligt stil :D

Ik zit weer met een probleem, lig er nou al over te stressen :') binnen 3 weken zijn vriendlief en ik een halfjaar samen, ongeveer tesamen met valentijn. Wil dus op zoek naar een goed cadeau. Voor kerst&nieuwjaar heeft hij dus al zo'n hoofdkussen met een foto van mij erop gekregen en daar was hij zo ontzettend blij mee! Dat overtreffen wordt dus knap lastig :=

Hij heeft wel 'ns laten vallen dat hij zo'n kettinkjes voor stelletjes wel schattig vind, maar ikzelf ben niet zo voor de cliché halve puzzelhartjes oid... Iets in die buurt zou ideaal zijn. Heb al wat leuke sites waar je ook kan laten graveren maar vind het lastig om een halsketting te kiezen voor een man/jongen _O-

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:45

Is een ring dan niet iets? :)
Of samen gewoon naar een juwelier gaan en kijken wat hij mooi vindt/graag wilt hebben?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:49

Ring is niet echt wat vrees ik. Ben momenteel aan het afvallen dus 'vrees' dat mijn ringmaat ook gaat veranderen. Beetje sneu om er dan zoveel geld aan uit te geven en hij binnenkort niet meer past :D
Dat is inderdaad een idee!
Dit vind ik een leuke site: http://www.mijnnaamketting.nl/ maar bv die puzzelstukjes of halve hartjes lijkt me niet meteen iets dat een vent zou dragen... Of ben ik daar zo verkeerd in? :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:58

Oké, ik heb een lastige.
Ik ga binnenkort verhuizen naar Berlijn, terwijl mijn vriend in Amsterdam achterblijft. Ik wil hem graag een mooie herinnering aan ons geven, iets waardoor ik toch nog dichtbij ben.
Hij houdt niet van foto's in zijn kamer, en is ook niet het type voor kettinkjes of armbandjes.
Wat zouden jullie in zo'n situatie geven?