Zwart met grijs! En paasei mijn spieren zijn nu echt stijf haha!
Slaap overdag ook wel, steeds een uur, misschien 2 en als ik geluk heb 3 achter elkaar! Maar dat heb ik sowieso al gauw in ziekenhuizen...schijnbaar slaap ik dan ook heel licht ofzo!
Jeps! Zo, toch 6 uurtjes gepakt vannacht, fijn! Spieren zijn echt heel stijf, vrij logisch maar o zo frustrerend! Maar goed! Straks nog dokter bezoek en fysio en dan lekker met mijn ouders mee!
Zo strakjes lekker naar "huis"! Je eigen bedje je eigen kamergenoot haha, en vast even bij je eigen pown kijken.. meis.... sterkte, doe het een beetje rustig aan. Geniet vande kleine dingen en kleine vooruitgangetjes.....gaat vast helemaal goedkomen. En janken is niet erg hoor, je heb genoeg te verwerken in dat washokje boven in je hoofd. Fijn dat je bij je ouders terecht kan. Strakjes weer frisselucht in je neus.
Misschien is het handig om voor de komende weken ergens een rolstoel te lenen zodat je toch wat mobieler bent en het niet te veel van je krachten vergt.
Sterkte vandaag Jolijn Denk aan jezelf en volg je gevoel, wat niet gaat, gaat niet
Manon_vdv
Geplaatst: 25-07-12 08:53
Jezus, wat naar voor je. Heel veel sterkte en beterschap!
Anoniem
Geplaatst: 25-07-12 08:53
Ik weet het, het lijkt nu al zo Ver om zo weer even naar het toilet te gaan. Eerst maar even de diclofenac erin en nog wat drinken. Dokter is net langs geweest, wonden zien er zeer netjes uit! Volgens hem moest ik nog even de trap op, zei natuurlijk meteen dat ik bij mijn ouders geen trap hoef te lopen en dat ze beiden zelf fysio zijn dus dat was meteen goed! Fysio van hier komt nog langs om nu echt met me te gaan kruk lopen! En dan mag ik als het goed is gaan. De arts die me geopereerd heeft is er niet, dus kan de foto's niet met me doornemen, prima, neem ik ze wel op cd mee, mijn ouders kunnen mij er ook vast wel wat over zeggen... Volgens de verpleging was het iig goed kapot, wat mijn vermoeden wel bevestigd over waarom ik zo lang de foto's niet heb mogen zien...
Adin
Geplaatst: 25-07-12 08:54
Fijn, naar huis! doe wel rustig aan, snap dat je naar je paardje wil maar of het lichamelijk verstandig is... zorg goed voor jezelf!
Ik ga ook niets doen, wil haar gewoon heel even zien, een aai geven en even op stal mijn neus laten zien, zodat iedereen weet dat ik nog leef en er wel bovenop kom!