Grease schreef:ik heb nu een app gedownload, ben benieuwd of dat iets gaat opleveren!
Wat kun je er mee, of wat doet het?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook ik kan LD dromen, al doe ik dit niet echt bewust. Niet dat ik me bedenk; " nu ga ik eens een LD droom hebben" Het gebeurd gewoon. Gistermiddag nog.

Maar een droom in een droom heb ik wel vaker.
Verder waren er orka's, haaien, luipaarden en tijgers en.. Naja vaag. 
Geen idee waarom ik dat dacht. 
xApple schreef:Ik ! Ik heb zo vaak nachtmerries dat ik het mezelf als kind heb aangeleerd. Ik kon dan zeg maar opeens roepen; "dit is niet echt!" En dan maakte ik mezelf wakker. Hoe precies weet ik niet, het is een soort bewustwordingsproces waarbij het lijkt alsof ik er langzaam 'uitklim'. Het lukt nu ik volwassen ben eigenlijk ook altijd om mezelf wakker te maken, het is niet echt makkelijk maar wel fijn dat ik zelf wat controle heb.

) en demonen op de trap en Gandalf die een presentatie ging houden over bepaalde deodorant uit een luchtballon.
maar toen daarna gingen we verder naar een bepaald punt toe. en toen dacht ik dat het handig was om gewoon met de trein te gaan. dus ik zat in de trein en opeens bedacht ik me dat ik lucide was. er gebeurde niet zo heel veel maar ik liep rond en het voelde allemaal erg echt, en ook vooral het besef ''ik ben nu aan het dromen, maar ik kan gewoon mijn eigen ding doen'' vond ik heel cool en exciting! normaal herinner ik me mijn dromen nooit, dus ik vond het erg tof!
hopelijk gebeurt het vaker!