[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 21:38

xchanel01 schreef:
weet iemand van jullie toevallig waar ze spijkerjasjes zonder mouwen verkopen? kan ze dus echt nergens vinden, wil het liefst een licht blauwe..
http://www.forever21.com/EU/Product/Pro ... VariantID=

zo een, mocht iemand het weten hoor ik het graag!

Het zal wel een domme vraag zijn, maar waarom bestel je hem niet gewoon hier?

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 11:49

Eleandra schreef:
xchanel01 schreef:
weet iemand van jullie toevallig waar ze spijkerjasjes zonder mouwen verkopen? kan ze dus echt nergens vinden, wil het liefst een licht blauwe..
http://www.forever21.com/EU/Product/Pro ... VariantID=

zo een, mocht iemand het weten hoor ik het graag!

Het zal wel een domme vraag zijn, maar waarom bestel je hem niet gewoon hier?

haha, vergeten erbij te zetten, dom van mij.
heb hem besteld maar hij is 'out of stock'
en komt waarschijnlijk ook niet meer binnen.

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 11:54

JuliaaahX schreef:
Volgens mij heb ik die gezien bij de Primark en/of de New Look!

weet je heel toevallig ook hoe het bestellen bij new look werkt? is dat niet ontzettend duur?

Eleandra

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 12:41

Haha oke, ik voelde me al zo blond om dat te vragen aangezien het zo ontzettend voor de hand lag :')
Ik zal iig kijken of ik hem ergens tegen kom.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 14:56

xchanel01, ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik was in de New Look in Cambridge haha! Volgens mij hebben ze in Rotterdam een New Look en ook in de V&D!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:14

Ik ga morgen weer even primarken...

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:17

Waar ga je Primarken? Ik wil ook.. Maar vanuit Groningen is het niet 'even' haha. Maak er altijd een dagje uit van.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:53

Zaandam! Hoofddorp vind ik beter, maar Zaandam is een half uurtje... Vriendin, mijn vriend en nog een vriend gaan mee, op tijd sochtends heen, begin middag weer terug.

Net even bij de Mango geweest, die heeft een heeele fijne uitverkoop! 3 jurken gekocht 1 hele lange zonder model er in, een korte donkerblauwe strakke met lossige voorkant en een lichtrode. Die laatste gaat denk ik terug want die zit wat strak en aan de achterkant is de stof vrij dun, staat niet zo mooi.
Ook nog espadrilles met sleehak en een jurkje met een konijn er op gekocht en een nieuwe bikini van sapph. Op de bikini na alles uitverkoop!

Zal later even foto's plaatsen.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 17:22

Nu nog wel op zoek naar de Ugg Hazel wedges, die vind ik zo mooi maar ze zijn zo duur..

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 19:10

Die zijn mooi inderdaad! Ben benieuwd naar je aankopen :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 19:46

Matsje ik ben ook benieuwd naar je aankopen :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:55

Ik ben ook benieuwd naar je aankopen :D

Ik heb een koraalrode broek besteld bij Wehkamp. Ze hadden nog maar 1 maat, dus nu maar hopen dat ie past! Heb nog wel een gewone rode broek mee besteld :)
En net wat dingetjes bij de H&M besteld zoals bruine sandaaltjes, shortjes en topjes.
Vanavond komt m'n Wehkamp pakketje al en de rest hoop ik volgende week te hebben :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:24

Leuk! :D

Mijn h&m pakketje is voor de helft weer terug gegaan :+
Nu wil ik nog heel graag ook wat gekleurde broeken. Heb al de felblauwe, volgende week ofzo even voor wat andere kleuren kijken :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:34

Jammer! Viel het tegen of paste het niet? Je had het wel snel binnen zeg!
Die gekleurde broeken zijn leuk he?! Ik moest er eerst heel erg aan wennen, maar nu vind ik ze erg leuk :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:18

Het was van alles wat. Het groene bikinitopje was een totaal andere kleur. De blazer was veel te breed maar ook te kort. Gek model dus. 2 shirtjes had ik in 2 kleuren en maten besteld. Daarvan dus van beide 1 gehouden.

De gekleurde broeken zijn erg leuk ja! :D En Eelco vind het heel mooi staan met hoge pumps eronder.
Ik dacht altijd dat ik er dikke benen in kreeg, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo dus nu durf ik het gewoon beter aan :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:08

weet iemand ook de verkoop filialen van H3 shoes?

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:08

Hoi mensen ik heb een vraag. Ik heb schoenen gezien op een plaatjes site die graag wilt maar kan ze niet vinden.
Het zijn de zwart witte sneakers.
http://weheartit.com/entry/15525596

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:17

Nell_ schreef:
Het was van alles wat. Het groene bikinitopje was een totaal andere kleur. De blazer was veel te breed maar ook te kort. Gek model dus. 2 shirtjes had ik in 2 kleuren en maten besteld. Daarvan dus van beide 1 gehouden.

De gekleurde broeken zijn erg leuk ja! :D En Eelco vind het heel mooi staan met hoge pumps eronder.
Ik dacht altijd dat ik er dikke benen in kreeg, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo dus nu durf ik het gewoon beter aan :')

Ja, jij hebt ook echt van die dikke benen he :') Volgens mij moet een broek wel heel raar zijn voordat jij er dikke benen in krijg ;)
Met hoge pumps zijn ze ook erg leuk ja! Helaas voor mij kan ik niet te lang op hoge pumps lopen :+

Ik vind de H&M soms ook zo tegenvallen. Ziet er het op het plaatje heel anders uit. Of de maten zijn ineens heel raar. Had korte broekjes besteld in maatje 36 en daar verzoop ik in :+ Terwijl een ander broekje weer maat 38 is..

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:19

maaikee43:Die schoenen links en rechts hebben er letters op dus die zijn gemaakt op de site van Nike met nike id, grote kans dus dat dit van de middelste ook het geval is. Je kan dus proberen die schoenen zelf te maken en te bestellen op de website :) ?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:59

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:15

Ik heb m'n broeken binnen! Had een koraalrode en een gewone rode besteld en ze passen allebei. Nu nog eventjes kiezen :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:37

Ik heb de Ugg Hazels, voor 30 euro!!! Via mp, iemand had ze een paar keer aangehad maar paste ze toch niet. In het camel kleur. Haal ze morgen op. (Evengoed bedankt LETS)
Vandaag bij de primark een paar broeken, sandalen en wat accesoires. Op zich wel leuke dingen, had een budget van 50 euro en ik was met 47.70 klaar, netjes dus. Kom er vaak zat dus wil niet meer zo heel veel tegelijk, kan altijd later terug.
Ze hadden hele mooie hoge espadrilles wedges met blauw (echt) suede, alleen niet meer in 39 :( Dat vond ik echt balen.

Ik zal vanavond even alles op de foto zetten.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:38

Davinia_ schreef:
Ik heb m'n broeken binnen! Had een koraalrode en een gewone rode besteld en ze passen allebei. Nu nog eventjes kiezen :)

Niet allebei?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:38

Oh en ik heb ook Kiboots besteld.. Leuk voor de festivals en de herfst. En de zomer natuurlijk, haha.. Schoenen zijn altijd een goede aankoop vind ik.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:48

Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar een mooie chino en het liefst grijs. Ik ben alleen best wel lang en de meeste chino's die ik heb gepast zijn niet in lengtematen en dus te kort. Ik heb nu één perfecte chino en waar komt die weg? Bij de action. :') Die was wél lang genoeg maar is er helaas niet meer. Ben dus op zoek naar een niet al te dure (max 50 euro) grijze chino die past bij iemand die lengtemaat 34 heeft.

Alvast bedankt!!