Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:42

Alja schreef:
gooi het liever weg dan dat ik het weg geef aan een onbekende :)

echt?? -O- :wow: waarom?
Zelf geef ik zo vaak wat weg aan "vreemden", net als dat ik vaak spullen naar de kringloop breng, da's toch in principe hetzelfde? Als een ander er blij mee is, geeft toch juist een goed gevoel? Niet dat ik zo rijk ben dat ik het me makkelijk kan permitteren, maar het kunnen hergebruiken is toch wel belangrijk vind ik..
Ieder z'n eigen mening hoor ;)

sietske83: ben wel benieuwd wat voor kuikens dat zijn! :D (wij hebben onze lakenvelder haan en hen 2 jaar terug aan een Bokker gegeven, kreeg ik na een tijdje nog foto's van ze! Echt aardig :j )

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:41

met weg gooien bedoel ik het naar een kledingbak brengen ofzo maar ga dus geen moeite doen van inpakken en versturen voor een schijntje!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:27

Ik heb gisteren iets verkocht inclusief 6,75 verzendkosten. Blijkt ze op 20 minuten van hier te wonen! :D

Heb dus besloten het morgen maar weg te brengen, voor het geld wat ik er aan kwijt ben, kan ik het niet verzenden! :)

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:24

Ik krijg morgen iemand Hier thuis heb al mijn kleding op mp gezet gezien dit allemaal maat 52/54 en ik nu binnen 2 maand naar 46/48 ben gegaan ben beniewd Hoe dat gaat morgen...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 09:17

_/-\o_ Wat een topprestatie!!! (je gewicht bedoel ik dan hé... :+ )

Ik had gister nog gereageerd op de reactie met 'Bedankt voor uw reactie! U had er verder nog vragen over?'
Krijg ik toch nog een reactie terug 'Wat wil je er voor hebben? Had gezocht op gratis' }:0

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:22

Vaag Kentaro :')

Ik was net aan het rondkijken, kom ik een set versterkers uit. Ziet er netjes uit, leuk prijsje ook.
Alleen: in de advertentie staat dat alles zgan is en max 1 jaar oud. Nou zijn het foto's waar de datum rechtsonderin staat vermeld : 04/02/2009 :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:29

Joycebunny schreef:
Vaag Kentaro :')

Ik was net aan het rondkijken, kom ik een set versterkers uit. Ziet er netjes uit, leuk prijsje ook.
Alleen: in de advertentie staat dat alles zgan is en max 1 jaar oud. Nou zijn het foto's waar de datum rechtsonderin staat vermeld : 04/02/2009 :+

Misschien staat de datum niet goed?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:51

Dan nog, ben je toch niet zo 'dom' om foto's met die datum erop te plaatsen?
Dan neem je jezelf een beetje in de zeik :=

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:55

Zie het wel vaker op marktplaats..
Misschien kunnen ze het op een manier bewijzen (bon?).

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:58

Na wat rare ervaringen op MP, hier ook es een goede :)
Wij hadden 1 kaart over voor de fietselfstedentocht. Kon tegen kostprijs opgehaald worden, belde een buitenlandse student (studeerde hier in de buurt) dat ie interesse had. Nog geen half uur later stond ie hier met zn racefiets voor de deur. Aangezien dit de eerste x was dat ie de tocht zou fietsen m t een en ander verteld over t reglement etc..
Stuurde ie me een dag later en mailtje, dat ie een geweldig leuke dag had gehad en m uitgefietst had :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:31

Joycebunny schreef:
Dan nog, ben je toch niet zo 'dom' om foto's met die datum erop te plaatsen?
Dan neem je jezelf een beetje in de zeik :=

het kan zijn dat die mensen de datum van de camera niet goed ingesteld hebben...

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:15

Kentaro schreef:
_/-\o_ Wat een topprestatie!!! (je gewicht bedoel ik dan hé... :+ )

Ik had gister nog gereageerd op de reactie met 'Bedankt voor uw reactie! U had er verder nog vragen over?'
Krijg ik toch nog een reactie terug 'Wat wil je er voor hebben? Had gezocht op gratis' }:0

dank u dank u....ben der ook erg blij mee maar ben de meeste kleding kwijt ze heeft alles gepast alles dat paste heeft ze meegenomen...zij bij ik blij met het geld (kan ik weer shoppen)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 00:51

hihihi kreeg vandaag een leuke reactie,
we hebben een gras mat roller op marktplaats staan

en vraagprijs is € 20,-

kreeg ik een mailtje of ze hem voor € 15,- en een doosje verse eitjes overmochten nemen.

vond hem wel grappig, en ben er ook mee akoord gegaan ben dat ding liever kwijt dan rijk :=

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 07:55

Yes ik heb eindelijk dat product verkocht!! Bij koper nummer 6 was het dus eindelijk wel serieus!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:39

Ik heb ook iets gekocht op marktplaats vorige week (precies een week geleden vandaag) gelijk geld overgemaakt (62 euro) en sindsdien niets meer gehoord van de verkoper. Ze reageert ook niet meer op mijn e-mails terwijl ze zo vriendelijk was...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:50

nu nog zelf op zoek naar een moederfiets,valt mij op hoeveel er niet op mails en boden reageren, terwijl ik toch heel netjes mail :?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:09

Ik heb een dekje te koop staan op mp. En er was 15,- geboden, dus ik akkoord. Geen reactie nog een keer mail gestuurd nog geen reactie. 1/2 weken later bod verwijderd...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:19

Ik had een furminator te koop gezet en iemand mailde mij dezelfde dag nog.
Bod wat ze deed was prima, dus ik mijn gegevens door gegeven en ze zou het maandagvond overmaken.
Dinsdagochtend had ik haar nog een mailtje gestuurd dat het geld er nog niet op stond.
Geen reactie of niks, dus nu maar aan me moeder gegeven.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:24

Als ik iets op maandagavond naar een vreemde bank overmaak staat het er dinsdagmorgen ook nog niet op.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:26

Binnen dezelfde bank kan 't volgens mij 24 uur duren, tussen 2 verschillende banken een paar dagen. Dus mailen dat het er niet binnen 12 uur op staat vind ik best wel raar..
Als ik zo'n mail van iemand had gehad dan had ik 'm waarschijnlijk in dit topic genoemd, zeg maar. :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:28

Ik neem aan dat als je zo'n email krijgt dat het geld nog niet op de bank staat, je dan toch even een antwoord geeft.
Desnoods dat je het wel al overgemaakt hebt of niet, aangezien ik tot gisteren heb gewacht en het geld er nog steeds niet op stond. Ook geen reactie op email of niks ..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:04

Samy schreef:
Ik neem aan dat als je zo'n email krijgt dat het geld nog niet op de bank staat, je dan toch even een antwoord geeft.
Desnoods dat je het wel al overgemaakt hebt of niet, aangezien ik tot gisteren heb gewacht en het geld er nog steeds niet op stond. Ook geen reactie op email of niks ..

Nou had je aan mij toch ook wel een verkeerde gehad
ik lig echt niet 24/7 achter mijn pc en al helemaal niet in mijn mailbox
ik vind je wel heel erg ongeduldig
kijk na 4 dagen zeg ik ala....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:09

Ik verwacht ook niet dat iemand 24/7 achter zijn computer zit, maar als ik maandag contact met je hebt dat je het geld overmaakt en je dinsdagochtend een berichtje stuur dat ik tot op heden nog niks hebt ontvangen, dan neem ik aan dat je wel in de loop van de week in je inbox kijkt.
Het is niet zo dat ik de furminator dinsdag gelijk weggegeven hebt, dat is pas gisteren gebeurd, aangezien het hier ook in de weg ligt.

edit:

Ik kijk even terug, de 2e zou ze het geld overmaken, dat valt in een weekend, ik heb de 5e gevraagd als ze het al over had gemaakt.
Als je in het weekend met een andere bank overmaakt, moet dat op maandag namelijk ook binnen zijn.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:25

Nee, op maandag is het dan niet binnen.

Eerlijk gezegd, als ik zó snel een zeikmailtje krijg "dat het er niet op staat" (wat ook helemaal niet kan) dan zou je die furminator wat mij betreft op mogen eten en had ik verder gekeken ;)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:55

Op maandag is het wel binnen, als jij op zaterdag het geld overmaakt.
Heb de afgelopen maanden genoeg binnen gekregen via andere rekeningen dan mijn eigen en dat was allemaal netjes binnen 1 werkdag verwerkt.
Daarbij heb ik dinsdag pas gemaild :)
Alleen ter herinnering dat het geld er niet op staat en als ze nog interesse had, daar heb ik nog steeds niks op gehoord. Ook nog steeds niet het geld op mijn rekening gezien, dus als ze het zaterdagavond echt over had gemaakt, had dat maandag uiterlijk dinsdag wel op mijn rekening gestaan.