Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Wow ja 10 jaar is best veel. Terwijl je niemand kwaad hebt gedaan in feite, ja okee het mag niet maar ze hebben niemand in elkaar getrimd om het zo maar te zeggen.
Meestal kan je wel een krantenartikel vinden ofzo? Dat kan je vinden door het een beetje te formuleren als een kop: '... found guilty possession weapons', zoiets. Met op de puntjes de naam.
Kan je illegaal wapens bezitten in de VS?wist ik niet, je mag toch ook 5 bazooka's in huis hebben pm jezelf te verdedigen
Quellian schreef:Ja dan heb je wel een bazooka nodigDie Jehova's van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is!
Magrathea schreef:Ja ik wist dat het verschilt per stat. Maar ik dacht altijd dat je in elke staat wel ongeveer elk wapen 1 of 2 keer in huis mag hebben. Hebbe ze toch nog een paar weldenkende figuren daar zitten
Magrathea schreef:Ja precies, zo denk ik er ook over hoormaar ze zijn hoe dan ook gevangenen
dat bedoelde ik.
Ik heb een brief gehad van mijn nieuwe penpal! Hele leuke brief, helemaal blij met mijen dan niet op een laten-we-gaan-trouwen manier maar op een joepie-ik-word-geschreven manier