Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En ook nog niet, vorig jaar had ik het rond deze tijd...
veerledec schreef:Ga ik meteen de lol voor jullie verpesten: er is geen systeem en er is geen volgorde. Wanneer je je voorlopige aanslag kunt verwachten is bekend:Citaat:Uw aangifte was vóór 1 april bij ons binnen
Als u vóór 1 april aangifte hebt gedaan, krijgt u vóór 1 juli bericht van ons. Meestal krijgt u eerst een voorlopige aanslag inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen en eventueel een voorlopige aanslag Zorgverzekeringswet. Daarna ontvangt u de definitieve aanslag.
Uw aangifte is ná 1 april bij ons binnen
Wij streven ernaar om u binnen 3 maanden een bericht te sturen. Meestal krijgt u eerst een voorlopige aanslag inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen en eventueel een voorlopige aanslag Zorgverzekeringswet. Daarna ontvangt u de definitieve aanslag.
Wij moeten u uiterlijk binnen 3 jaar na afloop van het jaar waarover u aangifte doet een definitieve aanslag sturen. Als u uitstel hebt, gaat de periode van 3 jaar in na afloop van dat uitstel.
En de teruggave van het geld:Citaat:Hebt u een beschikking of aanslag (brief) ontvangen waarin staat dat u geld terugkrijgt? Als uw bankrekeningnummer bij ons bekend is, dan storten wij het geld binnen 10 werkdagen na de dagtekening van de aanslag of beschikking op uw bankrekening. Als uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend is, ontvangt u binnen 10 werkdagen na de dagtekening van de aanslag of beschikking een formulier waarmee u uw bankrekeningnummer aan ons kunt opgeven.

kimmie261 schreef:en toch veerledec,voorgaande jaren was het eigenlijk altijd binnen 6 weken binnen,vorig jaar zelfs 4 weken,en dan nu....![]()
en voorgaande jaren zaten we er eigenlijk niet op te wachten,maar juist dit jaar...hebben we het zó hard nodig,en dan duurt het en duurt het...eigenlijk een maand geleden was het al zeer welkom geweest,dus ja...van mij mag het komen hoor,die brief mogen ze houden![]()
stort het maar gewoon
.