net even van utrecht naar rotterdam geweest en we zijn werkelijk alles tegedn gekomen onderweg!!!!
Ook een invaliedenauto op de provinciale weg
aerdenhout1
Geplaatst: 19-02-12 18:53
Een uurtje terug even een flinke sneeuw bui, die gelukkig niet bleef liggen. Momenteel regent het niet hard, maar wel gestaag. Maar quartel, kwam er een invalide wagen uit de lucht vallen??????
Wat een verschil in weer zeg,hier is echt geen druppel,steentje of vlokje gevallen. Was echt heel erg mooi weer,ik teken voor morgen nog zo'n dag. Maar nog effe en dan zien we de 15 graden!
Vanmorgen was het lekker weer, eind van de ochtend een ontzettend harde hagel bui, echt heel hard! De rest van de dag heb ik het zonnetje gezien en was het prima weer
Was echt mooi weer hier vandaag Wel een mini-sneeuwbuitje gehad van een paar minuten, praatte ik net over het voorjaar begint het te sneeuwen! Was wel heel kort dat wel Maar hoop dat wel nu toch richting voorjaar gaan
Vanavond toen ik weg ging met de auto rond 19uur moest ik al krabben!
Het heeft hier vandaag twee keer aardig hard gesneeuwd en gehageld, gelukkig was het ook weer snel weg doordat het niet vroor. Maar in de avond was het in Drenthe toch best glad, door de hagel die toen nog is gevallen.