Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:52

Ik beken dat ik mijn konijn niet gevonden heb, maar gewoon gekocht :o .

Iljavdm

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:55

Hahaha

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:03

Heb er trouwens niet bijgezet dat ze ook nog via de ipod berichten naar elkaar sturen ;) kon niet meer editen

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:51

Ik beken dat ik (en mijn nicht) er voor hebben gezorgd dat de witte pauw van mijn opa kreupel werd & daarom dus is afgemaakt.
We wilden een witte pauwestaartveer. 1 van ons is op de staart gaan staan en de andere heeft de pauw toen opgejaagd.
Dit ging niet goed met als afloop: geen veer en een manke pauw.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:53

unicorn_kiss schreef:
Yelly schreef:
Ik beken dat ik vroeger samen met een vriendin bij haar thuis de drankvoorraad in de kelder plunderde en we de boel weer bijvulden met water. De moeder van die vriendin had een eigen café en de klanten maar klagen dat ze van die slappe Bacardi en dergelijke schonk :o

_/-\o_

Hahaha thank god! ik ben niet de enige.
Ik deed dit eerder ook altijd met de drankflessen thuis :')

Oja, en bij deze beken ik ook dat ik op werk altijd stiekem koffiekoekjes ga eten op de wc als ik heel erg honger heb & nog lang geen pauze,

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:57

Mischien ben ik eeen zeikerd ,kan vaak lachen om dit topic, maar soms met geplette hamsters en perongeluk vermoorde dieren schrik ik heel erg van (ook het pauwenverhaal)! Als kind leer je toch dat dieren levende wezens zijn ? Dat leren zelfs kinderen vanaf 3 jaar al..

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:23

+1 voorderest kan ik altijd wel lachen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 20:32

Ersina schreef:
Ik beken dat ik deze topic niet helemaal gelezen heb en jou helemaal niet vertrouw Davinia (TS). Zelf beken je niets...of staat dat ergens op bladzijde 8?

3e bericht in dit topic:
Davinia_ schreef:
Ik beken dat ik wel wist dat mijn cavia een vrouwtje was en die van m'n broertje een mannetje. Dus ik beken ook dat ik wèl wist hoe die kleintjes nu in het hok kwamen.. O:)

en paar posts later:
Davinia_ schreef:
Captain schreef:
Ik maakte ook nooit huiswerk.. :') Op school schreef ik soms over en anders maakte ik het nog gauw voordat de leraar binnenkwam. En als je dan 10 dingen in moest vullen deed ik er 5 en loog ik dat ik de andere 5 niet wist. :+

Hahaha, ja, of ik sloeg af en toe een paar sommen over en dat viel de lerares echt nooit op! Ging ik van 1, 2, 3, 4, 8, 9, 14, 15 :')

marle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:38

Ik beken dat ik toch wel een 'aantal' van mijn verlofbriefjes vorig jaar zelf geschreven heb (klasgenootje was helemaal verbaast dat ik helemaal geen beugel had, 'maar je ging zo vaak naar de ortho :')? ). En dat het mapje van een paar jaar geleden dat ik elke les mee moest nemen waar dan de leraren in hadden geschreven hoe ik die les gewerkt had ik stiekem hun blaadje eruit haalde en zelf iets leuks opschreef en dat liet zien. Deed erg goed mee elke les! Vorig jaar hadden we ook elke week een engels so die ik geen een keer zelf gemaakt heb. En zo is er vast nog wel veeel meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:45

Ik geef toe dat ik in de tweede toevallig ziek werd bij een wiskundeproefwerk, zodat ik achteraf kon vragen wat er op het proefwerk kwam... :=

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:46

:)*

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:26

Ik geef toe dat ik een rode sok in de wasmachine liet zitten nadat ik de was had gedaan, omdat ik mijn huisgenote een trut vond en ze haar gedraaide was altijd nog dagen in de wasmachine liet zitten en flipte als iemand anders het eruit haalde... :o

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:29

Aardig.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:39

Okee ik beken,
Ik eet altijd stiekem mijn moeder haar chocolatjes op en geef dan mijn pa de schuld.
En ik laat ook als het koud word of als ik geen zin heb om te fietsen laat ik mijn banden leeg lopen en ik kijk mijn ma of pa heel lief aan om mij te brengen.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:44

Haha dat met die banden komt vaak voor dacht ik, ikzelf niet ik hou van fietsen

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:45

Ik beken dat dat die brief van school over te veel uitvallende lessen toch waar was.
(er vielen die tijd enorm veel lessen uit en we hadden te veel tussen uren die we op konden schuiven vaak dat we 3/4 uur eerder vrij waren van school)
"leerlingen worden opgevangen in de Aula of een Lokaal door een Docent zodat ze zelfstandig hun huiswerk kunnen maken"

_O- ik bleef thuis volhouden dat ik nooit tussen uren had en er nooit lessen uit vielen bij ons ;) wat dus wel zo was en ik gewoon die uren bij mijn vriendje thuis was :j (ik mocht daar van huis uit niet komen namelijk)

Ik beken ook dat ik mijn eigen fietsbanden leeg liet lopen zodat ik opgehaald werd met de auto of met de bus naar school kon.
Ik maakte ze wel pas leeg als ik zeker wist dat ze me op kwamen halen, anders moest ik bijna 15km lopen :+

Ik kan nog wel veeeeeeeel meer bekennen maar dat doe ik denk ik maar niet _/-\o_

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:34

Vertel vertel :') :):)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:03

Ik beken dat toen ik 6 jaar geleden bij de Kruidvat werkte, ik per ongeluk de beveiligingsstickers verkeerd in de doosjes haarverf heb geplakt. Dus niet onder de streepjescode waar ze door de scanner konden worden uitgeschakeld, maar bovenin de doosjes. Dit had als gevolg dat telkens als een klant haarverf kocht, het alarm afging. Ik ontdekte mijn fout pas toen de kassière tegen een klant zei: "Iemand heeft de doosjes haarverf verkeerd gestickerd dus het alarm zal wel afgaan, niet schrikken." Ik heb nooit durven zeggen dat ik die 'iemand' was, uit angst dat ik al die doosjes opnieuw zou moeten stickeren!!!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:45

Ik beken dat mijn klasgenoot wel een gat in het dak van het klaslokaal heeft gemaakt met een pritt stift toen ze deze naar mij gooide. Voel me nog steeds schuldig dat door mij verklaring de leraar zijn excuses heeft moeten aanbieden van de directeur aan mijn klasgenoot.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:14

Hahaha daar zit wel snel een gat in hetdak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:24

Die platen zijn heel dun/slecht. Bij ons worden er altijd pen vullingen in gegooid. :=

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:25

Hahaha en als ze open gaan? Ahaha

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:27

Wij hadden een snoeppot. We mochten daar nooit uit pakken,
Mijn moeder kocht destijds elke week voor 10 gulden snoepjes,. en dat elke week.

Op een goeie avond klim ik op de keuken stoel, die ik voor het keukenkastje had gezet.
Ze dachten dat ik op bed lag. ik pak een hand vol snoep. en ik sodemieter van de stoel af. pijn pijn.
Heb alles gauw opgeruimd.
De snoepjes onder mijn kussen gelegd, om vervolgens keihard te gaan janken.
Mijn ouders kwamen kijken, en mijn smoes.. ik was uit bed gevallen.

Dat ze het geloofd hebben.. ongelooflijk _O-

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:32

Wel knap dat je pas ging janken toen je weer in je bed lag... Ik kan janken echt niet ophouden als ik erge pijn heb :P.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:32

Dat koste mij toen wel veel moeite hoor hihi,.
Ik herinner me het nog heel erg goed :P