Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unicorn_kiss schreef:Yelly schreef:Ik beken dat ik vroeger samen met een vriendin bij haar thuis de drankvoorraad in de kelder plunderde en we de boel weer bijvulden met water. De moeder van die vriendin had een eigen café en de klanten maar klagen dat ze van die slappe Bacardi en dergelijke schonk
Ersina schreef:Ik beken dat ik deze topic niet helemaal gelezen heb en jou helemaal niet vertrouw Davinia (TS). Zelf beken je niets...of staat dat ergens op bladzijde 8?
Davinia_ schreef:Ik beken dat ik wel wist dat mijn cavia een vrouwtje was en die van m'n broertje een mannetje. Dus ik beken ook dat ik wèl wist hoe die kleintjes nu in het hok kwamen..
Davinia_ schreef:Captain schreef:Ik maakte ook nooit huiswerk..Op school schreef ik soms over en anders maakte ik het nog gauw voordat de leraar binnenkwam. En als je dan 10 dingen in moest vullen deed ik er 5 en loog ik dat ik de andere 5 niet wist.
Hahaha, ja, of ik sloeg af en toe een paar sommen over en dat viel de lerares echt nooit op! Ging ik van 1, 2, 3, 4, 8, 9, 14, 15