wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iljavdm

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:50

hahahahaha _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:28

in de eerste stond ik voor de klas en toen scheurde mijn dikke kont uit m'n broek, niemand zag het. Heb de hele dag nog met broek aan gelopen met een vest om me middel.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:32

Mijn gênante moment:

mijn vriend zat op de bank. Ik had mijn maandelijkse feestweek maar laten we het erop houden dat het op de beruchte avond zo was dat eh.. ik daar even niets voor geregeld had omdat een kurkje niet zo nodig was. Dacht ik, althans. Afijn, vriendlief dus op de bank, lekker tv kijken. Ik klim speels op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe gericht en na even knuffelen ging ik van zijn schoot af. Hoppa, rode vlek op zijn schone spijkerbroek.. :o Ik heb meteen zijn broek in de wasmachine gestopt :D

Gênant moment van vroeger:
ik was zo heerlijk schaamteloos als klein meisje. In het dorp waar ik woonde, was ook een vrouw met een - laten we zeggen - nogal exentrieke smaak als het aankwam op uiterlijk. Ze had van die wijde tenten aan als kleding, dikke make up en teveel rouge op haar wangen, haar haar getoupeerd en als kers op de taart een enorme strik. Ik kwam haar wel eens tegen als ik met mijn moeder in het centrum was en ik bleef dan echt staan staren. Op een gegeven moment zei ik tegen mijn moeder: "Zie je die mevrouw, mam? Die met die grote strik? Dat vind ik lelijk." Ik zei het iets te hard, want de mevrouw had het gehoord. Ze zei: "nou, ik vind het wel mooi!" En toen kroop ik uit schaamte dicht tegen mijn moeder aan.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:39

Blarhiminn schreef:
Dan zou ik morgen gewoon weer tegen hem aanlopen!
En dan zo'n heel ondeugende kop trekken en zeggen: Oepsie! *D

Haha, dat is een goeie. Ben benieuwd of ik 'm morgen tegen ga komen, en of ik eerst tegen hem aan moet lopen voordat ik 'm zie. :))

DeniseES schreef:
- Mijn vriend wilde pasgeleden bij mij in de auto stappen. Hij liep aan de deur te rukken, die ging maar niet open. Vervolgens zag hij dat er een heel andere vrouw in de auto naar hem zat te kijken... Dat was dus een identieke auto die rond dezelfde tijd stond te wachten op iemand anders :')

Haha, die vrouw zal ook wel gedacht hebben.. :')

Kim_89 schreef:
Mijn gênante moment:

mijn vriend zat op de bank. Ik had mijn maandelijkse feestweek maar laten we het erop houden dat het op de beruchte avond zo was dat eh.. ik daar even niets voor geregeld had omdat een kurkje niet zo nodig was. Dacht ik, althans. Afijn, vriendlief dus op de bank, lekker tv kijken. Ik klim speels op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe gericht en na even knuffelen ging ik van zijn schoot af. Hoppa, rode vlek op zijn schone spijkerbroek.. :o Ik heb meteen zijn broek in de wasmachine gestopt :D

Oeh, dat is inderdaad gênant ja. En dat soort dingen gebeuren ook altijd met schone kleding.. :+

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:17

Hm ja, al scheelt het dat het mijn vriend is en ik me niet echt meer schaam voor wat dan ook maar die kop van hem erbij was echt geweldig :)) Had ik er maar een foto van kunnen maken!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:51

Wat een geniaal toppic. Heb hem helemaal gelezen :P

Donkerblauw, de politie agent nog tegen gekomen??

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:06

Brimi_Disa schreef:
Op het laatste moment in de trein springen die op punt van vertrekken staat en tot de ontdekking komen dat jij er nog wel inpast, maar je rugzak niet...
Ik heb dus tot het volgende station moeten wachten, voor ik me kon bewegen :o :D

Weetje dat hierna kijken het toppunt van leedvermaak is :')
heb het wel vaker gezien dat dit soort dingen gebeurden.
mij kon je dan meestal oprapen als die mensen uit zicht waren. _O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:36

Geniaal hier zeg! :)
Ik was een keer aan het smsen, rijd ik zo een weiland in, met een sloot en paaltjes, kom ik tegen een paaltje aan als ik het weiland inrij, bijna de brede sloot in! XD

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:49

amado7 schreef:
Geniaal hier zeg! :)
Ik was een keer aan het smsen, rijd ik zo een weiland in, met een sloot en paaltjes, kom ik tegen een paaltje aan als ik het weiland inrij, bijna de brede sloot in! XD

Snugger. :7

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:52

Myca schreef:
Ik heb voor een Amerikaans/Iers bedrijf gewerkt.
Ik werkte wel in Nederland, maar we moesten regelmatig naar een internationaal evenement.
In die tijd hadden wij een Braziliaanse aupair waar ik wel eens leuke annekdotes over verteld had.

Tijdens een pauze in een grote hal zag een Ierse collega mij en galmde naar mij over de menigte heen.
HEY MYCA, HOW IS YOUR PHILIPINO?

En ik galmde terug:
NO, I HAVE A BRAZILIAN!

Ineens lag de hele hal krom van het lachen en iedereen keek mijn kant op.
Ik had duidelijk onbedoeld iets heel erg geestigs gezegd.

Een 'Brazilian' bleek een bepaald kapsel te zijn in de schaamstreek, wist ik veel :o

_O- _O-

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:53

haha jolandeee die ken ik! :D Heel leuk om 's avonds met een paar glaasjes wijn op in het stikdonker over de weg te fietsen (wel mijn lichten aan natuurlijk) en ondertussen te sms-en met een leuke jongen. Ik was al behoorlijk aan het slingeren en reed zo in de berm. Gelukkig kon ik net op tijd het stuur omgooien anders was ik mooi in de sloot beland. Ik heb in ieder geval wel de grootste lol gehad :')
Uiteindelijk bleek die gozer het totaal niet waard om voor in sloot te vallen dus ik ben blij dat dat niet is gebeurd!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:54

Whaha en nog 1: Ga ik naar school, ff mee mn broertje ophalen, komt er een vrouw naar buiten, die is net uitgebreid naar de wc geweest, zit haar rok in haar onderbroek, ze liep dus over een bordevol plein heen, terwijl je dr onderbroek enzovoort kon zien, maar nee hoor, niemand durfde het te zeggen.. ook wij niet.. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:55

amado7 schreef:
Whaha en nog 1: Ga ik naar school, ff mee mn broertje ophalen, komt er een vrouw naar buiten, die is net uitgebreid naar de wc geweest, zit haar rok in haar onderbroek, ze liep dus over een bordevol plein heen, terwijl je dr onderbroek enzovoort kon zien, maar nee hoor, niemand durfde het te zeggen.. ook wij niet.. :')

of een moeder met een kort rokje die bukt voor je neus.
HALLO kanten string. :wave:

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:02

:')

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:10

_O-

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:12

K liep vandaag effe naar een winkel voor een kaart , lag nogal veel sneeuw enzo, ik loop er vrolijk op af, flikker ik onder uit. :P Zo'n vrouw achter me; '' Gaat het wel? '' . Ik; '' Ehh, ja hoor! '' Eh , ja , juist. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:13

een vriendin ging in Londen een heel verhaal ophangen aan de kapitein van zo'n rondvaartboot.
kapitein: :? >;)
ik: _O- _O- _O-

vriendin: :oo

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:34

Hahaha wat een geweldig topic zeg.
Tranen lopen over m`n wangen :') Mijn kat zit me ook nog zo stom aan te kijken, zo van wat doe jij achtelijk zeg :+

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:39

Vandaag op de manege, gaan we elk jaar schaatsen op de grote sloot hartstikke leuk!
Later uitgeschaatst gaan we over de waterbak lopen, die begon opeens te kraken dus ik ren keihard terug, je raad het al: BAM daar lag ik :') _O-
Niet heel genant maar eerde hilarisch!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 01:22

Heb heel dit topic gelezen, echt geweldig, love it _O-

Ben zelf ook echt zo'n blunderqueen :+

Toen ik in het eerste middelbaar zat, stond gewoon met vriendinnen in een groepje te lachen, toen 1 stap achteruit, val daar voor heel de school over een pallet achter mij, sta ik recht, val ik gewoon terug :roll: Kon er op die moment echt niet mee lachen, schaamde mij dood _O-

Of op een fuif, was beetje dom aan het doen met mijn (inmiddels) exboyfriend, wou ik hem een trap onder zijn kont geven, val ik zelf keihard op de grond omdat ik uitschuif op mijn 1 been :+

En vallen op de bus, vorig jaar toen het gesneeuwd had, waren al wat mensen opgestapt voor mij dus bus was beetje nat en glad al, dus ik stap op, loop naar vanachter, bus vertrek, schuif ik daar in het midden super hard uit, met mijn benen zo ver uit elkaar als maar kan :+
Of 2jaar geleden ook in de sneeuw, ging aan het station mijn bus nemen, maar het perron gaat zo lichtjes naar beneden, schuif ik voor de deur van de bus superhard uit, jeuj _O-

Of in een schoenenwinkel, duwde perongeluk tegen 1 schoen, valt die om tegen de andere, heel die rij om (domino!), was daar snel buiten _O-

Heb ook ooit eens een superlang klaag verhaal gesmst naar de persoon over wie het verhaal ging :o stond in dat ik dacht dat ze over heel haar leven loog en ditdat.. er staat een cancel knop op mijn gsm, maar die werkt uiteraard niet! (samsung..)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:20

toen ik nog maar pas reed ben ik verkeerdom op de pony gestapt.
je wil niet weten hoe raar ze me aankeken, en hoe snel ik er weer af wilde stappen
en het ergste was dat lukte niet, na zo'n 5 minuten met hulp van mijn moeder wel gelukt,
allemaal hartstikke hard aan het lachen en de mensen in de kantine erbij. :+

en deze week nog ik ging naar de bus.
je kan de weg daar inkorten over een steil stukje gras.
ik dacht och dat lukt wel..
bleek dat spekglad te zijn,
en dan zo stijl omlaag
5 meter gebalanceerd, en daarna in de struiken beland. ( doornstruik )
wal wel weer grappig was, dag erna, ik verstandig en via de normale
weg gegaan, zie ik iemand die ook in ingekorte weg wilde nemen
ik was nog aan het zeggen ''niet doen is glad ''
maar het was al gebeurd precies de zelvde weg als ik,
ik kon niet meer bijkomen van het lachen, tranen liepen over mijn wangen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:23

MarlindeRooz schreef:
een vriendin ging in Londen een heel verhaal ophangen aan de kapitein van zo'n rondvaartboot.
kapitein: :? >;)
ik: _O- _O- _O-

vriendin: :oo

ow dat verhaal was in het nederlands, tegen een engels kapitein. :') :')

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:29

Haha ik snapte hem eerst ook al niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:49

Dit is het gevolg van gym op het eerste uur: ( 8uur )

En nu met gym moesten we een tipsalto doen ( salto doen over de kast, maar dan wel je afzetten aan de kast )

En daar was nu zo’n constructie gemaakt:
Afbeelding

Rode= kast
Blauwe= trampoline
Zwart = bank om de matten te ondersteunen
Roze = dikke matten

Dan moest je springen op de trampoline, en dan een koprol maken op de dikke matten. Opzich kan ik dat wel.

maaaaaaaarrrr.. toen vergat ik mijn handen neer te zetten.. :)*
Dus werd het dit idee:

Afbeelding

Dus ik maakte een mooie buikschuif over die matten.. ( mét superman effect )
dus toen kwamen de leraren er aan, vragen of ik nog leefde etc.. :')
Er waren namelijk DRIE gymleraren. ( 2 staigeres ) en die moesten er hard om lachen, en mijn klas ook ( iedereen zag het, zo lekker midden in de gymzaal )

en ik zelf kwam ook niet meer bij van het lachen. _O- _O-
geweldig zeg, toen ik daar lag dacht ik echt van.. "HUH hoe heb ik dít nou weer voor elkaar gekregen''

gelukkig is mijn broek wel blijven zitten, dan was het nog gênanter geweest. _/-\o_

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:21

Hahaha fijn is zoiets altijd hè? :')