Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blarhiminn schreef:Dan zou ik morgen gewoon weer tegen hem aanlopen!
En dan zo'n heel ondeugende kop trekken en zeggen: Oepsie!
DeniseES schreef:- Mijn vriend wilde pasgeleden bij mij in de auto stappen. Hij liep aan de deur te rukken, die ging maar niet open. Vervolgens zag hij dat er een heel andere vrouw in de auto naar hem zat te kijken... Dat was dus een identieke auto die rond dezelfde tijd stond te wachten op iemand anders
Kim_89 schreef:Mijn gênante moment:
mijn vriend zat op de bank. Ik had mijn maandelijkse feestweek maar laten we het erop houden dat het op de beruchte avond zo was dat eh.. ik daar even niets voor geregeld had omdat een kurkje niet zo nodig was. Dacht ik, althans. Afijn, vriendlief dus op de bank, lekker tv kijken. Ik klim speels op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe gericht en na even knuffelen ging ik van zijn schoot af. Hoppa, rode vlek op zijn schone spijkerbroek..Ik heb meteen zijn broek in de wasmachine gestopt
Brimi_Disa schreef:Op het laatste moment in de trein springen die op punt van vertrekken staat en tot de ontdekking komen dat jij er nog wel inpast, maar je rugzak niet...
Ik heb dus tot het volgende station moeten wachten, voor ik me kon bewegen![]()
Myca schreef:Ik heb voor een Amerikaans/Iers bedrijf gewerkt.
Ik werkte wel in Nederland, maar we moesten regelmatig naar een internationaal evenement.
In die tijd hadden wij een Braziliaanse aupair waar ik wel eens leuke annekdotes over verteld had.
Tijdens een pauze in een grote hal zag een Ierse collega mij en galmde naar mij over de menigte heen.
HEY MYCA, HOW IS YOUR PHILIPINO?
En ik galmde terug:
NO, I HAVE A BRAZILIAN!
Ineens lag de hele hal krom van het lachen en iedereen keek mijn kant op.
Ik had duidelijk onbedoeld iets heel erg geestigs gezegd.
Een 'Brazilian' bleek een bepaald kapsel te zijn in de schaamstreek, wist ik veel
amado7 schreef:Whaha en nog 1: Ga ik naar school, ff mee mn broertje ophalen, komt er een vrouw naar buiten, die is net uitgebreid naar de wc geweest, zit haar rok in haar onderbroek, ze liep dus over een bordevol plein heen, terwijl je dr onderbroek enzovoort kon zien, maar nee hoor, niemand durfde het te zeggen.. ook wij niet..