Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

( trouwen voor de wet op een budget dag, kerk, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen misschien, zie dan eerder een handfasting gebeuren (oud Keltisch ritueel)
, meer niet.

heb er een schurfthekel aan en zou wat mij betreft heel respectloos zijn als mensen zulke "grapjes" zouden uithalen Sonja_vR schreef:bij de abceetjes etc, ik loop gewoon serieus weg als mensen het flikkenheb er een schurfthekel aan en zou wat mij betreft heel respectloos zijn als mensen zulke "grapjes" zouden uithalen
Destino schreef:Onze CM's weten dat wij stukjes niet op prijs stellen en zullen er voor waken dat dat niet gebeurt. We gaan een goed feest geven, geen geneuzel met allerlei dingen die én te lang duren én toch bijna niemand grappig vindt..
Sanny_lief schreef:Destino schreef:Onze CM's weten dat wij stukjes niet op prijs stellen en zullen er voor waken dat dat niet gebeurt. We gaan een goed feest geven, geen geneuzel met allerlei dingen die én te lang duren én toch bijna niemand grappig vindt..
En altijd onverstaanbaar zijn. Wij hebben het ook verboden! Vind het zo zonde van de tijd. Familie heeft wel twee stukjes gedaan bij het diner. Dat vond ik best en wat ook best grappig.
en zijn dus nu ook druk aan het regelen. We willen er wel iets moois van maken, maar niet tegen elke prijs. Toch zullen wij ook wel richting de €10.000 gaan vermoed ik
Dingen die we in ieder geval al weten (met 30 daggasten en 140 avondgasten):
)
En misschien wat cupcakes/koekjes/brownies die we zelf maken. Drank gaan we dan zelf inkopen, oud-collegaatje van schoonmoeder wil wel bedienen voor een leuk prijsje, servies kunnen we daar lenen.
Maar vind ik ook wel erg leuk. Hebben onze CM wel de opdracht gegeven om heel kritisch te zijn want willen geen avond gevuld met stukjes.