Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esmee_2001 schreef:dat denk jij mijn broer die ben je binnen 2 minuten zat
esmee_2001 schreef:Yellomofoon schreef:het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé
meisje zal ook wel een tv hebben, of misschien een oudere "stoere" zus, waar ze die verhalen vandaan haalt...
ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant
Maartje1990 schreef:xLies schreef:On-topic reacties wél? Begin te vrezen dat voor haar alle hulp te laat komt..
misschien maar waarom hier een reltopic van maken? Blijf óf ontopic of reageer niet.
MaritAriel schreef:esmee_2001 schreef:dat denk jij mijn broer die ben je binnen 2 minuten zat
Nee hoor , ik hou het erg lang uit met mensen . Ik respecteer mensen zoals ze zijn en als jou broertje zo is , respecteer ik dat ook . Zou je ook eens moeten proberen . Dat is beter als iemand die dingen overneemt van andere (zoals jij overduidelijk doet) Dan krijg je zo'n 'nep' iemand , daar hou ik niet van . Denk daar goed over na en probeer er aan te werken . Ik spreek uit ervaring.