Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:Ach arme jij!! Ik snap helemaal hoe jij je hebt gevoeld!
Maar waarom schep je in godsnaam water uit je mestput???
De mest zuigt dat toch wel op als je die erin stort????
HIHIHI...ook tot je onderbroek nat? Een lekker bad is dan wel ERUG lekker kan ik je vertellen!
aerdenhout1 schreef:Hier was het ook een droge dag met best veel zon en in de midag 2 hele kleine buitjes de niets voorstelden!
De bak is droog ( een wonder na de regen van gister) maar ze voorspellen morgen alweer karel utrecht tango weer!
Moedeloos word ik er van, maar klaag nog steeds niet, alles beter dan vorst of sneeuw!!!!!
xLaura schreef:aerdenhout1 schreef:Hier was het ook een droge dag met best veel zon en in de midag 2 hele kleine buitjes de niets voorstelden!
De bak is droog ( een wonder na de regen van gister) maar ze voorspellen morgen alweer karel utrecht tango weer!
Moedeloos word ik er van, maar klaag nog steeds niet, alles beter dan vorst of sneeuw!!!!!
Onze paarden staan nu in de klei.. Dus van mij mag het wel vriezen of sneeuwen. (Als de wei droog is)
aerdenhout1 schreef:ja als het weer meewerkt en alles na minimaal 1 week goed droog is, dan heb ik ook 100 % liever vorst met een zonnetje, maar als het nu zou gaan vriezen, dan kan ik niets meer!
Paarden kunnen dan ook niet meer naar buiten want dan breken ze echt de benen!
Zelfs het buiten rijden zou dan riskant worden omdat ook de ruiterpaden onder water staan hier!
Naath86 schreef:Hier vlakbij Assen is het best redelijk weer geweest, alleen vanmiddag begon het weer te regenen!
Weet niet of jullie het al gezien hebben maar op weeronline zeggen ze toch dat het volgende week een stuk kouder gaat worden!!