Je hebt nog wel een wat 'jong' gezicht vind ik, denk dat als je opgepoetst bent je wel wat weg hebt van hilary rhoda die heeft ook zo'n huid/haar/oog kleur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CoronaLime schreef:Barbie blue, vind jou echt een modellengezichtje hebben, kan die fotografen wel begrijpen
Je hebt nog wel een wat 'jong' gezicht vind ik, denk dat als je opgepoetst bent je wel wat weg hebt van hilary rhoda die heeft ook zo'n huid/haar/oog kleur
Courses schreef:CoronaLime schreef:Barbie blue, vind jou echt een modellengezichtje hebben, kan die fotografen wel begrijpen
Ben ik het eerlijk gezegd niet helemaal mee eens, no offence though.
Ik vind je net iets te 'standaard', misschien commercieel wel iets maar catwalk o.i.d niet.
Er zijn genoeg knappe meisjes zeg maar, maar niet each one of them kan model zijn / worden zeg maar
- Visie vanuit m'n eigen fotografie. -
kimmysan schreef:Ik heb ook vandaag een fotoshoot en nu moet ik 3 verschillende kledingsetjes meenemen. Maar wat moet ik nou precies meenemen?