Wij praten lekker langs elkaar op Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het dan dus voor hun geen nut heeft om er 2 vlechten van te maken, omdat het haar net zo lang blijft/eigenlijk korter is, dus dat het alleen voor jezelf fijn is omdat je meer haar over kan houden.
Maar als de vlecht gewoon 25 is dan is het gewone haar ook altijd minimaal 25 cm, dus dan maakt het toch helemaal niet uit of het 1 of 2 vlechten zijn.
Ik ben gister naar de kapper geweest! Er is 30 cm vanaf gekomen. Het komt nu net over mijn schouder.. Wel even slikken maar het is voor het goede doel!
wat ik eigenlijk bedoelde was, als een van jullie een vlecht maakt, heb je een vlecht met normaal haar.. van 25 cm. Ik heb heeeeeeel dik haar, dus als ik 2 vlechten maak, is mijn haar even dik als jullie vlecht en dan hebben ze er 2 het maakt verder geen ene moer uit qua lengte of qua hoeveelheid (of naja daar had ik niet aan gedacht hahaha)
ik zal eens een foto maken van hoe lang mijn haar is van de achterkant, denk dat ik het rond de zomer laat knippen, begin zomer, dan heb ik net nog ietsje meer
Dat snap ik, maar ik bedoelde dat het niet zoveel nut heeft voor hun, omdat ze aan 1 'normale' vlecht toch niet genoeg hebben voor 1 pruik.
Hebben we allebei korter haar bij het FP straks Britt!
Britt_Sisi
Geplaatst: 15-02-12 14:17
hahaha ja kiek! Ik heb iemand van mijn werk zover dat ze mee wil doen! haha we gaan samen! Hoe lang is jouw haar nu dan? ik ken jou eigenlijk alleen maar met haar tot je schouders en altijd in een staart hahaa
Zwitsal
Geplaatst: 15-02-12 14:19
Mayflower_ schreef:
Ik ben gister naar de kapper geweest! Er is 30 cm vanaf gekomen. Het komt nu net over mijn schouder.. Wel even slikken maar het is voor het goede doel!
Wat goed!! Ik ben benieuwd naar foto's !
Tivara
Geplaatst: 15-02-12 14:19
Ik heb mijn haar tot onder mijn bh bandje (op mijn rug zeg maar)
en die foto van jou kiki is te donker om er iets op te kunnen zien.. (of in ieder geval, hij is op mijn beeldscherm te donker, ik zie alleen een zwarte vlek in de foto)
Britt_Sisi
Geplaatst: 15-02-12 14:50
Jouwes is net wat langer als de mijne denk ik!
Tivara
Geplaatst: 15-02-12 14:51
Hij is ook wel donker, maar ik kan er wel iets op zien. Flitser + spiegel wilde niet zo goed
Edit;
Ik heb mijn hoofd scheef, dus niet helemaal goed, maar wel wat lichter
Laatst bijgewerkt door Tivara op 15-02-12 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zie het wel hoor! haha ze verkopen bij de hema van die vitamine pillen waarvan je haar en je nagels extra gaan groeien! denk dat ik die ook maar moet halen! haha!
haha, naja ik wilde ze al eerder halen, Heb zowiezo vitamine te kort en ik heb een tijdje nepnagels gehad en die hebben heel mijn nagels verpest dus dit is wel een mooie uitkomst haha!
Gezond en gevarieerd eten Ik heb eigenlijk nog niks goeds gehoord over vitaminepillen tijdens mij colleges Alleen dat je er dure pies van krijgt door alle vit C die je weer uit plast
Ik heb al een aantal keren de telefoon in de handen gehad om te gaan bellen, maar heb nog steeds niet gebeld. Ik heb geen idee wat ik dan voor kapsel zou willen.. Hadden jullie van te voren al iets in gedachten? Of werd dit voor jullie pas echt duidelijk op het moment zelf?
capopjekop
Geplaatst: 15-02-12 20:15
Zelf heb ik het jaren geleden van heel lang naar heel kort gedaan, ben toen gewoon naar de kapper gestapt en heb ze uit laten leven op iets wat ze dachten dat bij mijn gezicht paste. Jammer genoeg wist ik toen nog niet van haar doneren, die pluk was toch wel ruim 40 cm denk ik. Je kunt ook van die boekjes met kapsels kopen om ideeën op te doen. Ga ik nu denk doen als ik het straks laat knippen.
Ik ben al wel een beetje aan het kijken voor kapsels. Maar vind het heel moeilijk bepalen of zoiets ook bij mij past. Dus ik denk dat ik gewoon een paar leuke uitkies, en dan vraag wat zij denkt dat het beste staat.