Ben ik de enige autorijleskneus?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:16

Nagano schreef:
fryskhynders schreef:
o man!! ik ben er na vandaag helemaal klaar mee!! mijn instructeur ging over op een andere tactiek, hij dacht als alles hier voor niet werkte dan ga ik maar vernederen!! bij alles wat ik deed zei hij vandaag hoe slecht het was en dat ik dat allemaal al lang moest kunnen, dat we dat al honderd keer gedaan hadden.
wat er in mijn hoofd om ging.... en het ging slechter en slechter!!!

IK heb er echt geen zin meer in!! STOMME AUTO!! ik stop er mee, ik ga geen 60 euro meer betalen om me zo te laten vernederen! ik snap best dat hij niet weet hoe hij het me moet leren, want niks helpt maar dit vind ik niet kunnen dit is gewoon gemeen!

Meino hoe gaat het nu met jou? heeft jou volle autoles week je goed gedaan?

meid zet door dit is gewoon tegniek het werkt echt let maar op
heeft die van mij ook gedaan en ej komt er echt zterker uit hoor let maar op

Echt? heeft die van jou dat ook gedaan?
dus jij hebt je vaker dan 1 keer 1,5 uur laten vernederen en ook nog een €60 betalen?
nou kwam echt jankend uit die auto! ik weet niet of ik door wil zetten.
denk je dat dit echt heel bewust is?

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:18

shilady schreef:
ik ga binnenkort ook weer verder whahaha zit over de 100 lessen hoor

RESPECT! ben jij gestopt tussen door? zo ja waarom? en hoe lang?
en wie betaald het bij jullie?
man man man ik heb mijn paard verkocht en zou gaan sparen voor een andere.... nou ik heb bijna mijn hele paard verlest!! :'(

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:21

Ik heb weet niet hoeveel lessen gehad, had er allang een paard van kunnen kopen 8)7
Ik heb het pas de 6e x gehaald.........en ik rijd nu met zoveel plezier en gemak dat ik me bijna niet meer voor kan stellen dat t lesrijden altijd zo moeizaam ging :?

vond achteraf dat mijn instructeur wel wat meer moeite voor zijn geld had mogen doen :o

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:29

Meino hoe gaat het nu met jou? heeft jou volle autoles week je goed gedaan?
[/quote]
meid zet door dit is gewoon tegniek het werkt echt let maar op
heeft die van mij ook gedaan en ej komt er echt zterker uit hoor let maar op[/quote]

Echt? heeft die van jou dat ook gedaan?
dus jij hebt je vaker dan 1 keer 1,5 uur laten vernederen en ook nog een €60 betalen?
nou kwam echt jankend uit die auto! ik weet niet of ik door wil zetten.
denk je dat dit echt heel bewust is?[/quote]

nagano schreef :D :D aan shilady
ja helaas wel maar ik ben er wel sterker dor geworden
en ik rij er nu beter door
kosten die man uit en had echt ruzie met hem
nu wil ik geen andere meer want hij had echt gelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:16

Nou, ik heb 6 instructeurs gehad.... En degene bij wie ik het beste reed waren degene bij wie ik me het meest op mijn gemak op voelde.. En die niet hysterisch werden als ik een domme fout maakte .

Dusja, ik vind het maar een rare tactiek mocht het tactiek blijken te zijn....
@merel_Gomez en fryskhynders dankjullie :+: ... Zo zie je maar weer dat alles relatief is in het leven. Dat ik me hier ooit zó druk om heb kunnen maken :\ ....

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:04

Everytime schreef:
We gingne inhalen oefenen op de snelweg, en dan ga ik de hele tijd zeggen wanneer ik naar recht en links ga. Hij zegt ga gewoon, je hoeft het niet meer te vragen.

Maar vandaag ging het best wel goed. Al blijfik een fan van weg proberen te rijden in z'n 2 :P

Hahaha, jij ook al? Het is me zelfs gelukt om in zijn 2 de hellingproef te doen _/-\o_ Het gebeurt me dus regelmatig en ik krijg applaus als het me weer eens lukt *\o/* Vorige week probeerde ik het in zijn 3.... maar dat pikte de auto niet :o

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:44

Lous schreef:
Jockey_my schreef:
Volgensmij heb ik best gelukt gehad, 1ste keer bij 19 uur opgegaan en gezakt 2e keer bij 21 uur opgeweest en geslaagd *\o/*

Dit topic is bedoeld voor mensen die er moeite mee hebben, om elkaar te steunen. Niet voor succesverhalen,dat werkt imo alleen maar deprimerend.

Nou sorry hoor |( .

Om je ''op te vrolijken'' : In mijn vriendengroep hebben de meeste ook echt super lang gelest, en staatsexamen is in mijn vrienden groep eerder regel dan uitzondering!

Lous

Re: Ben ik de enige autorijleskneus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 12:13

Maar het vrolijkt ons echt niet op dat jij het geluk hebt gehad van zeer weinig uren vergeleken met het gemiddelde en zeker vergeleken met ons. Dan had je het eigenlijk meteen over je vriendengroep moeten hebben. :)

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:19

Ik heb héél veel respect voor jullie dat jullie zo goed doorzetten!

Ik zelf heb ook enorm veel lessen gehad (denk aan rond de 80 lessen). Ik heb dan wel mijn theorie, TTT en praktijk in één keer gehaald, maar ik heb erg vaak op het punt gestaan om er maar gewoon mee te stoppen. Uiteindelijk niet gedaan, dus jullie zullen zien dat als jullie goed doorzetten, ook jullie je roze pasje gaan halen!

Zet hem op en ga ervoor! *\o/*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 12:28

Als je op het punt staat dat de gedachte er mee te stoppen de overhand heeft,niet aan toegeven. De kans dat je het weer oppakt wordt na verloop van tijd steeds kleiner. Hoe moeilijk ook zet door. Het heeft mij echt geholpen. Nu ik een maand mijn rijbewijs heb gaat het rijden echt als vanzelf. Ik voelde mijn hartslag al omhoog gaan als ik tijdens de les de snelweg op moest. Nu is dat het fijnste voor mij om te rijden.

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 09:33

aan die gedachten hou ik me dan maar vast.... dinsdag ga ik 1x ergens anders lessen. even kijken hoe hopeloos hij mij vind...
ik zou zo graag stoppen! maar een rijbewijs lijkt me zo handig!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 15:17

Idd niet aan toegeven. Houd je maar aan de gedachte vast dat het ooit gewoon lukt. Als je eenmaal dat pasje hebt voelt dat echt geweldig. En zeker nog meer als je erover nadenkt hoe hard je ervoor gewerkt hebt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:38

pff, vergeleken bij jullie val ik dan misschien mee, maar ik had ook een ontzettend rotgevoel aan het einde. Heb ruim 50 lessen gehad, veel van 1,5uur. Mijn ouders betaalde en die zeiden op een gegeven moment ook "is het niet eens klaar". Vriend slaagde met 13 lessen, dus dat motiveerde ook niet echt... Heb ook wel heel veel pech gehad, zat bij een bedrijfje waar alleen man en vrouw lessen gaven (hij schakel en zij automaat) en hij overleed ineens binnen een week tijd. Uiteindelijk heeft zij me naar het examen toe geloodst. Om me heen was iedereen snel dus ik had op een gegeven moment echt het gevoel dat ik er nooit vanaf zou komen.
Heb uiteindelijk mijn examen de eerste keer gehaald, met hakken over de sloot. Durf te zeggen dat er genoeg examinators waren die me niet hadden laten slagen...

Geef je wel het advies, nu je geslaagd bent, om snel te gaan rijden! Ik voelde me echt een kluns doordat ik zoveel lessen had gehad en had eigenlijk daardoor te weinig zelfvertrouwen om zelf in de auto te stappen dus liet mijn vriend alles rijden. Uiteindelijk wordt de drempel dan alleen maar hoger...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 16:43

Idd meteen zelf gaan rijden als je dat pasje hebt. Hoe langer je wacht,hoe minder je gaat durven. Heb afgelopen weken aardige vuurdopen mogen doorstaan met die sneeuw en kou. Maar het voelt zo goed als je het allemaal gedaan hebt.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:49

Ik heb een collega die ook heel veel lessen heeft genomen en eigenlijk altijd heel bang was (en nog steeds is eigenlijk). Zij is uiteindelijk ook van de 1e x geslaagd, dus het kan wel!

Ik heb niet het hele topic doorgenomen maar wil toch 1 ding kwijt:
Het is fantastisch dat iedereen je aanspoort om door te gaan, niet op te geven en verteld dat het wèl kan (mezelf incl.), MAAR -en nu niet allemaal boos worden :+ - sommige mensen zijn nu eenmaal 'niet gemaakt' om auto te rijden... Ik ken best wel wat mensen die geen rijbewijs hebben omdat ze te bang zijn of het maar niet onder de knie kregen. In mijn ogen is daar helemaal niks mis mee, want echte angsthazen op de weg vormen wel degelijk een bedreiging.

In ieder geval veel succes nog verder, en hopelijk geraak je er wel. Dat vertrouwen komt overigens vanzelf met de tijd!

Edit: ik zie nu pas je bovenstaande post! :+ Ik neem aan dat het je dus gelukt is en dat je zelfs met sneeuw bent gaan rijden! Prima, helemaal top! Binnenkort kan je het rijden al helemaal niet meer missen! ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:51

fryskhynders schreef:
shilady schreef:
ik ga binnenkort ook weer verder whahaha zit over de 100 lessen hoor

RESPECT! ben jij gestopt tussen door? zo ja waarom? en hoe lang?
en wie betaald het bij jullie?
man man man ik heb mijn paard verkocht en zou gaan sparen voor een andere.... nou ik heb bijna mijn hele paard verlest!! :'(

Ja 1x rijbewijs verlopen had toen 2x afgereden niet gehaald :')

Nu heb ik sinds jan 2011 01 theorie nog een x gehaald weer stukkie of 25 lessen gehad
ook weer afgereden WEER gezakt :')

en ja tis nog automaat ook
en mocht ik hem hebben of al hebben gehaalt had ik nu kunnen toeren in vriend zn bmw 335i maarja ach :')

achja story of my life geworden

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:02

ik heb dus het stomste gedaan wat ik ooit heb kunnen doen, na weet ik hoeveel lessen ben ik gestopt, mijn ouders wilden niet meer betalen.tsja nu moet ik weer van voor af aan beginnen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 15:18

Ik heb het allemaal zelf moeten betalen. Heb gisteren eens gekeken naar het totaalplaatje:

- Van het geld wat ik aan lessen uit heb gegeven zou ik ongeveer 4 keer mijn huidige pony kunnen kopen.
- Met de inrijuurtjes voor mijn TTT en Praktijkexamen niet meegerekend heb ik 86 lessen gehad.
- Ik heb dan in totaal 16 lessen gehad van 60 minuten en 70 lessen van 90 minuten.
- In heb dan in totaal 201 uur gelest.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:20

Hebben jullie buiten de lesauto ook wel eens gereden (onder begeleiding) in een gewone auto?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 15:22

fjordjes schreef:
Hebben jullie buiten de lesauto ook wel eens gereden (onder begeleiding) in een gewone auto?

Alleen nadat ik mijn rijbewijs had gehaald. Als je op die manier zonder wordt betrapt kan je een aardige boete verwachten. Dat risico heb ik liever niet genomen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:43

Ik ga poging 4 van het afrijden doen _O-

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:00

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:05

fjordjes schreef:

Ja. :))

En ik heb ook twee keer in een andere lesauto gereden. Een keer een stukje automaat en een keer in een andere schakel (ander type). Gewoon om te proberen. Wel fijn. :)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:08

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:28

fjordjes schreef:

oeps ik moet eerlijk zijn
ja ik heb mijn autotje nu twee weekjes
en mag pas eind maart op
een buurman had mijn auto naar mijn ouders gereden toen ik hem had gekocht
maar mijn vader wilden hem daar weg hebben omdat hij bang was op krassen
omdat ze daar laden en lossen bij hun
dus ben ik smorgens om half zes
in de sneeuw naar huis gereden hihihihii (het is wel een automaat hoor )
dus wel makelijker
maar nu staat hij lekker op zijn plekje tot dat ik dat rolse ppiertje op zak heb :j :j :j