Nagano schreef:fryskhynders schreef:o man!! ik ben er na vandaag helemaal klaar mee!! mijn instructeur ging over op een andere tactiek, hij dacht als alles hier voor niet werkte dan ga ik maar vernederen!! bij alles wat ik deed zei hij vandaag hoe slecht het was en dat ik dat allemaal al lang moest kunnen, dat we dat al honderd keer gedaan hadden.
wat er in mijn hoofd om ging.... en het ging slechter en slechter!!!
IK heb er echt geen zin meer in!! STOMME AUTO!! ik stop er mee, ik ga geen 60 euro meer betalen om me zo te laten vernederen! ik snap best dat hij niet weet hoe hij het me moet leren, want niks helpt maar dit vind ik niet kunnen dit is gewoon gemeen!
Meino hoe gaat het nu met jou? heeft jou volle autoles week je goed gedaan?
meid zet door dit is gewoon tegniek het werkt echt let maar op
heeft die van mij ook gedaan en ej komt er echt zterker uit hoor let maar op
Echt? heeft die van jou dat ook gedaan?
dus jij hebt je vaker dan 1 keer 1,5 uur laten vernederen en ook nog een €60 betalen?
nou kwam echt jankend uit die auto! ik weet niet of ik door wil zetten.
denk je dat dit echt heel bewust is?

... Zo zie je maar weer dat alles relatief is in het leven. Dat ik me hier ooit zó druk om heb kunnen maken
.... 
Het gebeurt me dus regelmatig en ik krijg applaus als het me weer eens lukt
Vorige week probeerde ik het in zijn 3.... maar dat pikte de auto niet
.
- sommige mensen zijn nu eenmaal 'niet gemaakt' om auto te rijden... Ik ken best wel wat mensen die geen rijbewijs hebben omdat ze te bang zijn of het maar niet onder de knie kregen. In mijn ogen is daar helemaal niks mis mee, want echte angsthazen op de weg vormen wel degelijk een bedreiging.