Schrijven met iemand uit het buitenland?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:31

Haaai, mag ik me hier ook melden? Via Narya vond ik de site Interpals en ik heb me gisteren ingeschreven. Ik heb nu gezellig contact met een lieve Amerikaan. Ik word wel een beetje gestalkt door ene Ousman uit Gambia, wiens account steeds wordt verwijderd maar dan maakt hij gewoon een nieuwe aan. Verder vind ik het erg leuk! :D

Ik heb overigens ook een vrij oncharmante profielfoto, ik wil niet te herkenbaar op het internet en teveel reacties kan ik toch niet behappen :P

Magrathea

Re: Schrijven met iemand uit het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:07

Tuurlijk :D leuk!

Ik wil eens gaan penpallen met mijn interpals O:) is veel leuker. Heb nu contact met een jongen uit Finland en een meisje uit Italië

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:35

loveshadow schreef:
Haaai, mag ik me hier ook melden? Via Narya vond ik de site Interpals en ik heb me gisteren ingeschreven. Ik heb nu gezellig contact met een lieve Amerikaan. Ik word wel een beetje gestalkt door ene Ousman uit Gambia, wiens account steeds wordt verwijderd maar dan maakt hij gewoon een nieuwe aan. Verder vind ik het erg leuk! :D

Ik heb overigens ook een vrij oncharmante profielfoto, ik wil niet te herkenbaar op het internet en teveel reacties kan ik toch niet behappen :P

Leuk dat je ook enthousiast bent geworden! :D

Magrathea, penpallen.. je bedoelt van die ouderwetse brieven? :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:47

Snailmail! Ftw! <3

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:58

Magrathea schreef:
Snailmail! Ftw! <3

<3 zeker weten

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:31

Magrathea schreef:
Snailmail! Ftw! <3

Ben ik het helemaal mee eens! Snail mail is zoveel persoonlijker.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:49

:D Daarom!

Oe gelijk even interpallen. Ik verwaarloos ze. mijn vzp loopt toch niet weg (staat op boxrust dus ze loopt sowieso niet zoveel, maarja ;( kan misschien even een wandeling gaan maken, het is mooi weer :) )

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 13:58

Ik ben interpal ook echt aan het verwaarlozen haha! Ik kreeg van de week wel een bericht van iemand uit Duitsland, daar stuur ik al een paar dagen berichtjes heen en weer. Maar ik geloof niet dat ik met hem wil gaan pen pallen :')
Vanochtend kreeg ik een bericht van een jongen uit Amerika, die me gelijk toevoegde op skype :')

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:07

Hier een beetje hetzelfde. Er zijn vooral heel veel mensen waar ik niets mee heb en het is best een gedoe om iemand te vinden waar het wel mee klikt -O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:15

Ohh oliebol straks maar weer even sturen :+ ik heb een vet leuke ex militiar uit Finland! :D

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:27

Narya: Dat heb ik ook. Ik heb al 86 berichtjes gehad met daarin hoe mooi en leuk ik wel niet ben, maar dat zijn echt geen berichtjes waar ik op zit te wachten. En de berichtjes daartussen die wel leuk zijn, houdt het na een paar keer heen en weer berichtjes sturen alweer op :(

Leuk dat jij wel iemand hebt gevonden Margrathea!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 15:04

Wel goed voor je zelfvertrouwen :')

Ik had wel een leuke penpal, maar dat is door cultural differences toch misgelopen. Ik probeer zoveel mogelijk open te staan voor andere meningen, maar ik kan toch echt geen vrienden zijn met mensen die menen dat geweld gebruiken tegen homo's acceptabel is -O-

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 15:07

Haha, ja dat dan weer wel :')

Oh nee, dat zou ik ook niet kunnen hoor! Ik sta ook open voor andere culturen en meningen, maar zoiets... Nee.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 15:14

Je mag van mij alles denken, ik snap best dat sommige mensen homoseksualiteit afkeuren op religieuze gronden.. maar ik vind het heel iets anders om ook daadwerkelijk actie te gaan ondernemen en geweld te gebruiken tegen mensen die niets anders verkeerd hebben gedaan dan verliefd te worden op de verkeerde persoon. Dat kan ik met de beste wil van de wereld niet begrijpen..

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:03

Een brief van mijn penpal uit miami lag vanochtend in de bus. Heb gelijk een brief terug geschreven.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:26

Ik heb mogelijk een penpal in Maleisië via postcrossing :D ik had in mijn profiel gezet dat ik penpals zocht en haar leek het leuk (had haar een kaart gestuurd).

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:43

Dat is best wel een goed idee! Ik ga ook even een oproepje in mijn postcrossing profiel plaatsen.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:11

Mijn brief is al aan gekomen in Miami! Ik had hem de 10 verstuurd.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:12

Ik heb nu ook een penpal in Oostenrijk, ook via postcrossing! Ben echt benieuwd!

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:52

Ik ben echt jaloers op jou Magrathea! Waar haal jij al die penpals vandaan? xD Mij lukt het voor alsnog niet :')

Leuk dat je brief is aangekomen Dribbel! Ben benieuwd wanneer je wat terug krijgt!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:41

Haha ik heb iemand gevraagd via mijn postcrossing kaartje, en ze was helemaal enthousiast en volgende week verwacht ik de eerste brief :D
Gewoon als je een postcrosser er leuk uit vindt zien, die een heel uitgebreid profiel heeft enzo, gewoon vragen in de kaart of ie zin heeft om penpal te worden. Nee heb je... :D

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:16

Toevallig heb ik vandaag iemand uit Wit-Rusland die me een bericht stuurde of ik wilde pen pallen :D Ik heb een oproepje op mijn postcrossing profiel gezet :) En ook via Interpals heb ik vandaag een bericht gehad van iemand uit Wales die wilde pen pallen :)

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 08:33

Ik kreeg net dit bericht binnen, geen idee wat ik ermee moet!

Recently I tend to get some e-mail from young women from Netherlands. It seems they want to go to Japan and eventually want to live there. They sound like they don’t have good solid back ground and support, meaning, they try to just rely on some Japanese guys’ wealth. Is that kinda common to attempt to do such things for the young women in Netherlands? I’m sorry to ask you this, but if you don’t mind, could you give me some tip about this, please? It’ll be very helpful for me. Thank you so much. I’m looking forward to hearing from you soon hopefully.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 08:36

Huh wat is dat nou weer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 08:41

eslixapie schreef:
Ik kreeg net dit bericht binnen, geen idee wat ik ermee moet!

Recently I tend to get some e-mail from young women from Netherlands. It seems they want to go to Japan and eventually want to live there. They sound like they don’t have good solid back ground and support, meaning, they try to just rely on some Japanese guys’ wealth. Is that kinda common to attempt to do such things for the young women in Netherlands? I’m sorry to ask you this, but if you don’t mind, could you give me some tip about this, please? It’ll be very helpful for me. Thank you so much. I’m looking forward to hearing from you soon hopefully.

Haha okeeee...
Als diegene echt zulke berichtjes krijgt, dan klinkt het meer als de Afrikanen (generaliserend maar daar komt het wel op neer) waar ik ook regelmatig berichtjes van krijg, die gewoon hun land van herkomst hebben veranderd in Nederland.