Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:53

Pff natuurlijk, waarom niet :D Iedereen laat toch wel al eens een scheet als ie het niet verwacht :')

En wij hebben een toilet op de badkamer, als ik onder de douche sta, gaat mijn man eerst nog eens naar het toilet.

Wat een taboe wat iedereen doet :') Bij vreemden of vrienden doe je dat uiteraard niet, maar bij je eigen partner mag je toch wel losjes zijn :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:54

Nou bij schoonfamilie doe ik het gewoon hoor,zei deed het in het verleden ook als ik er was.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:00

@ quartel, heb je de baan nog aangeboden gekregen?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:01

F_Orumster schreef:
@ quartel, heb je de baan nog aangeboden gekregen?

:j *\o/* *\o/* :')

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:06

dit is echt een heerlijk topic haha
de dingen die voorbij komen, ik lach me rot.

ik zelf vind poepen heel normaal, maar scheten laten smerig. haha ik weet ook niet waarom, jawel weet ik wel. ik vind t stinken. dan zit je gezellig op de bank, en dan gaat je vriend even lekker scheef zitten (t liefst dus van jou af zodat ie jou kant op gaat) en prrrrr en je zit zeker 5 minuten in een LUCHT waar je flauw van valt.
Nou ik wil dat een ander niet aan doen haha, ik denk dat ik mn lichaam aardig getraint heb want ik hoef het ook bijna nooit, een scheet te laten. Ik eet ook weinig vlees, als we een goede maaltijd met vlees gegeten hebben dan voel ik het wel in mn buik, maar ik laat niks gaan haha als ik in gezelschap ben. als ik alleen ben/buiten dan durf ik t af en toe wel eens hihi.

weet dat ik t toen ik thuis woonde wel vaker deed, maar toen ik mn eerste relatie kreeg ben ik t gaan inhouden want ik schaamde me toch wel: omdat hij het ook niet deed haha. Maargoed, ondertussen hebk een echte vent die scheten laat in huis, op straat, in winkels en in bed (zucht...). en ik maar inhouden en hopen dat hij het fatsoen ook es opbrengt hihihaha. Hij houdt er wel rekening mee want hij weet dat ik er van walg dus das al lief :P

1 x hebk in zijn bijzijn wel een goeie gelaten trouwens, bij mn vriend waar ik nu dik een jaar mee samen ben.. ik zit voor de bench om de honden er uit te halen,en ik zeg nou die stomme biefstuk van gister heb zon last van mn buik. en hij zegt nou LAAT er dan es een. ik dacht nou ok kijken of t lukt.. ik steek voor de lol mn vinger op en zeg ja let op!! en ik heb echt, in jaren niet ZO'N geluid gemaakt. we schoten allebei keihard in de lach en ik had geen last meer van mn buik :o

Nummus

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:54

Haha Femke, opgelost! _O-

Mijn vader doet het trouwens niet alleen gewoon waar we bij zijn (op verjaardag houdt ie zich in gelukkig) maar als hij dan naast je op de bank zit gaat hij zo eerst nog even zijn ene bil optillen van de bank af... NAAR MIJ TOE. :(

En het maakt niet uit hoe erg we hem afzeiken dat we die stank niet cadeau hoeven en dat die zich sowieso wel verspreidt (mijn vader is echt rot van binnen ofzo), hij blijft het doen.
Anders "zit ik op zo'n gasbel"... :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:01

Oh god wat een topic _O- _O- _O-
Zit op m'n werk te schudden van het lachen :')

Als je moet dan moet je, maar als ik ergens ben of als iemand bij mij thuis is dan probeer ik het toch wel zo subtiel mogelijk te doen :=

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:01

"Vrouwen poepen niet." vindt mijn vriend.....

Dus ik doe het wel lekker als hij niet in de buurt is haha!
Andersom maakt mij het weinig uit, scheten doet ie toch wel. >;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:04

Ik vind zelf ook dat vrouwen niet poepen. :( Maar dan zegt mijn lichaam toch van GOH! Kijk eens? :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:07

Hier nog iemand die smakelijk zit te lachen om alle verhalen :))
M'n collega's zitten me soms echt aan te kijken van: "Waar heeft zij last van?! :') '

Maar om het even op mezelf te betrekken, in het begin van mijn relatie vond ik het ook ongemakkelijk en hield ik het het liefst het hele weekend op als ik bij hem was :')
Inmiddels interesseert het me niet meer, het hoort er allemaal bij en we kunnen er samen de grootste lol om hebben :+

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:16

Zo, weer een goed begin van de dag. :+ Nu moet ik toch echt gaan leren. :P

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:18

Het is toch op z'n minst opmerkelijk dat iemand die haar jonge paardje netjes de bak rondstuurt, amper een pagina vol krijgt aan reacties, maar oh als het over poepen en scheten gaat is 'Bokt' er als de kippen bij... en ik dus ook :+

Pas geleden hadden we weer een kampeerweekend van de 4x4-vereniging. In het kort: Dan rijden we overdag met de terreinauto's door de bossen om 's avonds uitgebreid de belevenissen en andere flauwekul te bespreken bij het kampvuur. We rijden mooi rustig in het bos, moet één van die mannen ineens poepen. Rent het bos in, broek op de enkels en klaar. Maar er hing geen wc-papier aan de boom dus hij riep, heeft iemand een doekje voor mij... Z'n kameraad bracht hem een oud handdoekje en sprak in al zijn goedheid: je mag het handdoekje wel houden hoor... _O-

Tja als je al zo lang met zoveel mannen omgaat ben je de schaamte ook wel voorbij hoor. Ik ben netjes opgevoed dus als ik ga dan groet ik, maar hou me toch voor niets te goed want als ik moet dan moet ik!!

Ach ik denk altijd maar, zelfs Beatrix moet wel eens poepen hoor dan hoeft het bij het 'gewone' volk toch zeker ook geen probleem te zijn. Koning keizer admiraal, poepen moeten ze allemaal :+
Zou ze zelf haar billen afvegen of zou ze daar een speciale lakei voor hebben?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:21

Zoals 1 van de kindjes in het programma baby te huur een keer zei: Als je moet poepen, dan moet je poepen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:22

Mlies schreef:
"Vrouwen poepen niet." vindt mijn vriend.....

Dus ik doe het wel lekker als hij niet in de buurt is haha!
Andersom maakt mij het weinig uit, scheten doet ie toch wel. >;)

Haha, dat zegt mijn vriend ook altijd. :)) In het begin deed ik dat ook niet als hij in de buurt was (buikpijn soms :') ) en hij niet als ik er was, maar als je eenmaal samenwoont etc. dan kun je het moeilijk constant ophouden. :))

Mijn vriend kreeg op gegeven moment buikgriep en hij schaamde zich zo en ik zou langskomen.. had die diarreeremmers genomen, was niet helemaal goed gegaan. Werd die 's nachts echt doodziek (ijlen etc, heb nog met de nachtdienst aan de telefoon gehangen, huisgenoot wakker gemaakt om naar de nachtapotheek te gaan.. hehe) en de volgende dag kon die 't niet meer verbergen. Sindsdien is 't niet meer zo'n probleem. :)

Scheten laten doen we niet. :n

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:27

oh..wat ik zo vreselijk vind.......

dan heb je al last van je buik en voel je gewoon een aardbeving aankomen.......
Het enigste in de buurt is dan zo een openbaar toilet.
dus dan ga je maar in die rij staan :=
Ben je de laaatste in de rij en ben je blij dat je even "alleen" in die ruimte bent.
Het zweet breekt je uit en hoopt dat je voorganger een beetje op wil schieten met de handjes wassen >;)
Dan hoor je die deur dicht gaan en kan je je eindelijk een beetje gaan ontspannen. *\o/*
Ben je net halverwege.....hoor je die deur open gaan :oo
Komt er iemand anders binnen die braaf gaat staan wachten tot jij klaar bent :')
Met pijn in heel je lijf doe je serieuze pogingen het een beetje rustig te houden %)
Daarna kom je er af en zegt vriendelijk gedag tegen de volgende patiënt en maak je dat je weg komt :')

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 10:39

Goedemorgen rufters.. wat een schijtverhalen zijn er bij gekomen :')

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:41

Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit topic heb geopend, maar dit is zo ranzig. Ieuw.

Rent weg.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:46

haha lach me eigen kapot...

Ik heb (helaas :P ) ook een scheet verhaal ..

Toen ik 12 was stonden wij al een aantal jaren op de zelfde camping. Nou gingen ze daar een volleybal toernooi houden.. En gekke ikke zat toen op volleybal dus natuurlijk meedoen..

Toen was het mij beurt om die bal op te slaan. dus gekke ikke gooit die bal in de lucht wil hem meppen en ja hoor een koerharde scheet!!! .. Het hele veld lach dubbel en de omstanders ook..
Na aantal min iedereen weer bij gekomen..
Dus gekke ikke weer die bal opslaan.. En weer een dikke scheet!!!.. Toen kwam het hele veld niet meer bij!!! .. Een iemand zei van sla nou maar voor de fun die bal op, want van spelen komt toch niks meer.. Dus gekke ikke stront eigenwijs toch die bal opslaan en G*D weer he!!! ..
Toen ben ik maar met een hele rooie kop de caravan van mijn ouders in gelopen en de eerste 24 uur mij nergens meer laten zien

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:55

Hahah wat een topic _/-\o_ :')

Mijn vriend heeft er totaal geen moeite mee. Die zegt gerust in gezelschap " ik moet even poepen" :') .
Dat zou ik nooit zeggen, probeer altijd ff weg te sneaken als het zo ver is :D.

Ophouden is geen optie, dan gaat je buik borrelen en opzetten! En een dikke buik is ook niet echt charming :P. Heb wel altijd een fles wc eend thuis staan, die gooi ik er dan snel door, ruik je niks meer *D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:56

Ik kan me nog herinneren de eerste keer dat vriendje bij mij moest poepen...
Nachtje wezen stappen, we lagen nog op bed.
En hij dacht dat ik nog sliep.

Hij naar beneden, nou en de geluiden die uit de wc kwam waren niet normaal meer _O-
Komt ie boven... Zegt ie ohhhh je bent wakker, niets gehoord?

Waarop ik hem maar verteld heb niets gehoord te hebben, om zijn schaamte gevoel iets te drukken..

Nu ruim 2 jaar later laat hij de scheten in mijn gezicht als we samen op de bank liggen, en ik ongeveer met hoofd op kont hoogte zit..

Heb hem voor een paar maanden terug dus ook verteld dat het bij zijn eerste poepavontuur net leek of hij het glazuur van de pot scheet.... _O- _O- _O-

We laten wel scheten bij elkaar, ga ook rustig poepen en waarschuw hem altijd als er een luchtje in de wc hangt.

Maar met flinke darmproblemen ontkom je daar niet aan.

9 van de tien keer laat ik mijn scheetjes op de wc omdat ik anders toch in mijn broek schijt.... :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:56

_Noah schreef:
Hahah wat een topic _/-\o_ :')

Mijn vriend heeft er totaal geen moeite mee. Die zegt gerust in gezelschap " ik moet even poepen" :') .
Dat zou ik nooit zeggen, probeer altijd ff weg te sneaken als het zo ver is :D.

Ophouden is geen optie, dan gaat je buik borrelen en opzetten! En een dikke buik is ook niet echt charming :P. Heb wel altijd een fles wc eend thuis staan, die gooi ik er dan snel door, ruik je niks meer *D

Ow jawel hoor, dat zeg ik ook.
Omdat ik nogal darmprobleme heb ben ik meestal wel ff weg...
Dus dan meldt ik het even. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:58

Haha wat een grappig topic :P
Toen ik jonger was en nog met mijn ouders naar de camping ging deed ik er alles aan om niet te hoeven poepen.
Meestal ging ik zo'n 1 hooguit 2 keer per week naar de wc om een grote boodschap te doen..

Tegenwoordig heb ik zoiets van tja iedereen poept..
Aan het begin van mijn relatie ging ik ook niet snel daar naar de wc, totdat ik telkens buikpijn had en mijn schoonmoeder zei moet je niet gewoon poepen?!
Sindsdien had ik er eigenlijk een stuk minder problemen mee :=
Scheten laten deed ik aan het begin ook niet waar mijn vriend bij was, maar toen hij het wel begon te doen hield ik me ook niet meer in als er echt eentje uit moest..
Ik probeer ze nu ook nog wel tegen te houden, en hij ook maar als ie eruit moet dan moet ie maar :')
Ik hou ze wel in als er andere mensen bij zijn, maar bij mijn vriend niet meer :o

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:00

Pascal schreef:
Heb hem voor een paar maanden terug dus ook verteld dat het bij zijn eerste poepavontuur net leek of hij het glazuur van de pot scheet.... _O- _O- _O-

:') hahah!

Bierscheten .. het ergste wat er is.. :o

Met de kerst gaan we samen een verre reis maken, en we zijn nog maar kort samen. Ik zit nu al op tegen het moment dat ik wat verkeerds eet en in het hotel een aanval krijg -O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:02

Dat heb ik ook gehad op vakantie, was compleet aan de schijt....
Ben je gauw over het ongemak heen hoor.
Poepen moet je toch...

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:03

Zipporah schreef:
Na scheten laten vind ik gewoon echt asociaal ik vind dat dat niet hoeft waar ik naast zit dat ik de geur moet ruiken en nog erger inademen %) Nee.. ik kan daar serieus heel boos om worden.. dan loop je toch even weg?

Misschien dat ik kan begrijpen als je jaaaren een relatie hebt het misschien wat makkelijker gaat.. maar.. nee.. dan nog is het toch hartstikke vies :\ :P

Ik heb 16 jaar een relatie en geen haar op mn hoofd die expres een scheet laat in het bijzijn van mn vriend (of anderen) Dat autoverhaal, ik werd er even misselijk van. %)