Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:05

Oh dit kan een heel leuk topic worden!
Ik heb ook altijd van die acties!
Kan er nu zo snel geen bedenken maar dat komt nog wel :+

xShanty

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:15

Oja, ik heb nog aan de beveiliging gevraagd wanneer hij aangekomen was :+ Blunder.
Slikte nog net op tijd mijn volgende vraag in, of hij nou 15 was, dat was pas genant geweest :+

Liep namelijk sinds die dag een gast rond die echt heel erg erop leek en die had een bandje om van 16- :+

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:20

Wat een grappig topic!

Ik heb ook nog een blundertje:

Een vriendin van mij was jarig en gaf een feestje, ik drink nooit maar die avond had ik behoorlijk wat op.
Was best dronken en hadden reuze lol tot dat mn moeder voor de deur stond....
Kon best nuchter praten enzo, nog even op de bank zitten kletsen.
Alles ging goed dus totdat.... ik naar bed wilde, welterusten zei en een meter naast de deur keihard tegen de muur aan loop _O-
mn ouders liggen natuurlijk in een deuk :')

Mislukte poging om te doen alsof je nuchter bent :')
Heb het nog heel lang moeten horen....

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:29

Arlette1991 schreef:
Wat een grappig topic!

Een vriendin van mij was jarig en gaf een feestje, ik drink nooit maar die avond had ik behoorlijk wat op.
Alles ging goed dus totdat.... ik naar bed wilde, welterusten zei en een meter naast de deur keihard tegen de muur aan loop _O-

En je weet zeker dat ze voor "het tegen de muur aanlopen" niet doorhadden dat je gedronken had? :')

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:45

RamOnaa_17 schreef:
Arlette1991 schreef:
Wat een grappig topic!

En je weet zeker dat ze voor "het tegen de muur aanlopen" niet doorhadden dat je gedronken had? :')

In mijn beleving wel :') was al helemaal trots op mezelf dat ik het zo goed kon verbloemen, iets te vroeg gejuicht dus :o

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:47

Ik denk ook altijd dat ik het kan verbergen.. Maar inmiddels blijf ik gewoon weg tot mn ouders slapen :+ Veel beter idee :+

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:58

Haha, ik denk ook dat ze niks door hebben.
Voor mijn gevoel ben ik ook altijd heel zachtjes als ik thuis kom, maar dan is het de volgende dag.. goh had je weer te veel gedronken?

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:01

haha wat een grappige verhalen hier!

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:09

Op de camping in Italie heb ik het 'verkeer' geregeld.. Beetje jammer dat het alleen maar mensen waren die naar wc/douche gebouw gingen te voet :o

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 23:03

Mariska_D schreef:
Op de camping in Italie heb ik het 'verkeer' geregeld.. Beetje jammer dat het alleen maar mensen waren die naar wc/douche gebouw gingen te voet :o

:') ..hihi wat zullen die raar opgekeken hebben !

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 23:38

Ik lach me echt kapot _O- Ga zo stappen met een vriendin, dus wie weet heb ik nog leuke blunders voor jullie morgen :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 07:42

Oh ja, flink aangeschoten een vriendin op de trein zetten met een groepje. En dan vervolgens denken dat je best 'Perron 9 3/4' op kan rennen. Ik kan je vertellen, dat perron bevond zich niet op dat station. :')

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 08:20

Negerzoen schreef:
Oh ja, flink aangeschoten een vriendin op de trein zetten met een groepje. En dan vervolgens denken dat je best 'Perron 9 3/4' op kan rennen. Ik kan je vertellen, dat perron bevond zich niet op dat station. :')

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 08:59

Nrkee schreef:
hahah leuk dat mn topic zo goed in de smaak valt :')
had verwacht dat er een hoop 'zeikerds' kwamen over hoe slecht drank wel niet is :P
Wat nou slecht, drank is hartstikke leuk! dat bewijst dit topic wel weer :P

Kan leuk zijn... maar niet als je vader alcoholist is en van de fiets is gevallen met zijn kop op de stoeprand en naar het ziekenhuis is afgevoerd (mijn vader). Of als je moeder alcoholist is en die vliegt tot 2x toe met haar dronken kop met een busje met gehandicapten over een vluchtheuvel / andersmans tuin in. Om het maar even te relativeren (de moeder van een kennis, heeft hier alle kranten gehaald).
En als de eigenaar van een kroeg (net 30) al tekenen vertoont van Korsakoff omdat hij zich bijna zijn hele leven lang elke avond lens heeft gezopen... Leuk alcohol :-(. En zo jong al zoveel drinken, is slecht voor je ontwikkeling en voor je hersenen. En ja, ik ben ook wel eens zo dronken geweest dat ik in de gracht wilde kotsen maar in plaats daarvan erin donderde.
Dit vertel ik hier niet om de pret te bederven, want heb me doodgelachen om alle blunders hier, maar om de andere kant te laten zien.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:21

Joenohoe: ik denk dat de meesten hier de andere kant wel kennen.
Die zijn al eens 'leuk' zat geweest, maar hebben waarschijnlijk al eens gedacht dat hun maag er ging uitvliegen, toen ze boven de wc-pot hingen.
Als ze die al gehaald hebben ...

Denk dat ik volgende week eens goed ga gaan feesten, nog laatste keer voor de herexamens :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:38

Negerzoen schreef:

_O- _O-

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 12:12

Negerzoen schreef:

_/-\o_

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 12:52

En we hebben er weer 1 !!!!!
Stond in een club op een podium met een vriendin te dansen , toen we ergens tussen alle mensen een onwijs lelijk kind zagen dansen als romana in de clip van rinus ( hierbij de link http://www.youtube.com/watch?v=cmsvEhce_GQ ) dus wij lagen He-Le-Maal PLAT gewoon , en zijn vervolgens op het podium haar dansmoves na gaan apen ... na bijna in ons broek te pissen van het lachen , zagen we pas dat 5 mensen ons aan het filmen waren en de rest van dat deel van de club , ons onwijs aan zat te staren !!!!! ondanks mijn schaamte gevoel tot tokio , zijn we maar op onze manier gaan dansen en hebben de mensen uitgelegd dat we normaal niet zo dansen ( wat vrij lastig uit te leggen was ) hahaha mijn god wat schaamde ik me !

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:06

Weet je wat trouwens ook niet zo'n succes is??? Van die kleine lichtgevende staafjes die je dan in je mond hoort te doen 'want dat is hip'. Tijdens een of andere vaaaaage dansmove een elleboog tegen je bakkes krijgen en dat staafje doorbijten... Mensen, dat is NIET lekker :') Heb volgens mij heel de avond gekeken als een baby die z'n eerste babyhapje naar binnen gewurmt krijgt... En nu nog als ik er aan denk, terwijl het toch echt al wel minstens 8 jaar geleden is :P

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:08

Wat denk je van een avondje stappen en je sleutel past niet meer in het slot.

Goh , ik sta bij de buren te prikken :+

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:10

met bedrijfsfeestje met salsa thema heel veel coctails proeven, en dan salsadansen met de donker gekleurde dansleraar, een paar keer ronddraaien en de leraar ineens een stuk verder op zien staan, erheen lopen, vastpakken en verder dansen
2 dagen later vertelden mijn collegaas dat er dus 2 donker gekleurde mannen op dat feest waren, een dansleraar en een gast en ik dus wegliep van de dansleraar en naar de wildvreemde liep en met hem verder ging dansen

Op datzelfde feest aaan het eind, ik had alle jassen van collegaas in mijn auto gelegd en toen 2 ervan naar huis wilden gaan, probeerden we de auto open te krijgen
iedereen aan het proberen, totdat we erachter kwamen dat dit niet mijn auto was..... had niet eens dezelfde kleur
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 24-07-11 13:12, in het totaal 2 keer bewerkt

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:11

Oh ik hou van deze verhalen!

toot schreef:
Wat denk je van een avondje stappen en je sleutel past niet meer in het slot.

Goh , ik sta bij de buren te prikken :+

Dat soort actie heb dus ook met m'n fiets gehad.
Alleen het was wel mijn fiets, later heeft iemand mij slot doorgeknipt.. moeders was niet zo blij :Y)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 14:06

joenohoe schreef:
Nrkee schreef:
hahah leuk dat mn topic zo goed in de smaak valt :')
had verwacht dat er een hoop 'zeikerds' kwamen over hoe slecht drank wel niet is :P
Wat nou slecht, drank is hartstikke leuk! dat bewijst dit topic wel weer :P

Kan leuk zijn... maar niet als je vader alcoholist is en van de fiets is gevallen met zijn kop op de stoeprand en naar het ziekenhuis is afgevoerd (mijn vader). Of als je moeder alcoholist is en die vliegt tot 2x toe met haar dronken kop met een busje met gehandicapten over een vluchtheuvel / andersmans tuin in. Om het maar even te relativeren (de moeder van een kennis, heeft hier alle kranten gehaald).
En als de eigenaar van een kroeg (net 30) al tekenen vertoont van Korsakoff omdat hij zich bijna zijn hele leven lang elke avond lens heeft gezopen... Leuk alcohol :-(. En zo jong al zoveel drinken, is slecht voor je ontwikkeling en voor je hersenen. En ja, ik ben ook wel eens zo dronken geweest dat ik in de gracht wilde kotsen maar in plaats daarvan erin donderde.
Dit vertel ik hier niet om de pret te bederven, want heb me doodgelachen om alle blunders hier, maar om de andere kant te laten zien.

Jaa i know, drank is echt niet altijd leuk. Ik werk zelf ook met alcohol en drugs-verslaafden dus weet echt wel wat het met je kan doen. Maar het topic gaat er meer over over de leuke momenten die je hebt meegemaakt met drank, en ik denk dat iedere bokker wel weet dat drank niet ALTIJD leuk is. Als je bijv. zoals jou een vader hebt die alcoholist is, dat is heel erg heftig. Dat laat dan idd weer de keerzijde zien van drank.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:10

ik had pas mijn hond,die had ik meegenomen na een kroeg en het was niet de bedoeling om te drinken maar toch was ik behoorlijk vol toen ik na huis ging.
de hond had ik net een paar dagen en die ging bij onze flat voor onze deur zitten en ik aan het schelden dat die bij mij moest komen,maar ik was bij de buren met mijn sleutel aan het klungelen,toen maakte onze buurvrouw open en ik viel zo met de deur in huis bij haar hihi,
toen toch maar na mijn hond gegaan voor onze eigen deur.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:13

Lynn_Nikita schreef:
met bedrijfsfeestje met salsa thema heel veel coctails proeven, en dan salsadansen met de donker gekleurde dansleraar, een paar keer ronddraaien en de leraar ineens een stuk verder op zien staan, erheen lopen, vastpakken en verder dansen
2 dagen later vertelden mijn collegaas dat er dus 2 donker gekleurde mannen op dat feest waren, een dansleraar en een gast en ik dus wegliep van de dansleraar en naar de wildvreemde liep en met hem verder ging dansen

Op datzelfde feest aaan het eind, ik had alle jassen van collegaas in mijn auto gelegd en toen 2 ervan naar huis wilden gaan, probeerden we de auto open te krijgen
iedereen aan het proberen, totdat we erachter kwamen dat dit niet mijn auto was..... had niet eens dezelfde kleur

_O- _O- _O- _O- :')