Ik heb ook altijd van die acties!
Kan er nu zo snel geen bedenken maar dat komt nog wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blunder.

Arlette1991 schreef:Wat een grappig topic!
Ik heb ook nog een blundertje:
Een vriendin van mij was jarig en gaf een feestje, ik drink nooit maar die avond had ik behoorlijk wat op.
Was best dronken en hadden reuze lol tot dat mn moeder voor de deur stond....
Kon best nuchter praten enzo, nog even op de bank zitten kletsen.
Alles ging goed dus totdat.... ik naar bed wilde, welterusten zei en een meter naast de deur keihard tegen de muur aan loop
mn ouders liggen natuurlijk in een deuk![]()
Mislukte poging om te doen alsof je nuchter bent![]()
Heb het nog heel lang moeten horen....
RamOnaa_17 schreef:Arlette1991 schreef:Wat een grappig topic!
Ik heb ook nog een blundertje:
Een vriendin van mij was jarig en gaf een feestje, ik drink nooit maar die avond had ik behoorlijk wat op.
Was best dronken en hadden reuze lol tot dat mn moeder voor de deur stond....
Kon best nuchter praten enzo, nog even op de bank zitten kletsen.
Alles ging goed dus totdat.... ik naar bed wilde, welterusten zei en een meter naast de deur keihard tegen de muur aan loop
mn ouders liggen natuurlijk in een deuk![]()
Mislukte poging om te doen alsof je nuchter bent![]()
Heb het nog heel lang moeten horen....
En je weet zeker dat ze voor "het tegen de muur aanlopen" niet doorhadden dat je gedronken had?
was al helemaal trots op mezelf dat ik het zo goed kon verbloemen, iets te vroeg gejuicht dus
Veel beter idee
Ga zo stappen met een vriendin, dus wie weet heb ik nog leuke blunders voor jullie morgen
Nrkee schreef:hahah leuk dat mn topic zo goed in de smaak valt
had verwacht dat er een hoop 'zeikerds' kwamen over hoe slecht drank wel niet is
Wat nou slecht, drank is hartstikke leuk! dat bewijst dit topic wel weer
Heb volgens mij heel de avond gekeken als een baby die z'n eerste babyhapje naar binnen gewurmt krijgt... En nu nog als ik er aan denk, terwijl het toch echt al wel minstens 8 jaar geleden is
toot schreef:Wat denk je van een avondje stappen en je sleutel past niet meer in het slot.
Goh , ik sta bij de buren te prikken
joenohoe schreef:Nrkee schreef:hahah leuk dat mn topic zo goed in de smaak valt
had verwacht dat er een hoop 'zeikerds' kwamen over hoe slecht drank wel niet is
Wat nou slecht, drank is hartstikke leuk! dat bewijst dit topic wel weer
Kan leuk zijn... maar niet als je vader alcoholist is en van de fiets is gevallen met zijn kop op de stoeprand en naar het ziekenhuis is afgevoerd (mijn vader). Of als je moeder alcoholist is en die vliegt tot 2x toe met haar dronken kop met een busje met gehandicapten over een vluchtheuvel / andersmans tuin in. Om het maar even te relativeren (de moeder van een kennis, heeft hier alle kranten gehaald).
En als de eigenaar van een kroeg (net 30) al tekenen vertoont van Korsakoff omdat hij zich bijna zijn hele leven lang elke avond lens heeft gezopen... Leuk alcohol :-(. En zo jong al zoveel drinken, is slecht voor je ontwikkeling en voor je hersenen. En ja, ik ben ook wel eens zo dronken geweest dat ik in de gracht wilde kotsen maar in plaats daarvan erin donderde.
Dit vertel ik hier niet om de pret te bederven, want heb me doodgelachen om alle blunders hier, maar om de andere kant te laten zien.

Lynn_Nikita schreef:met bedrijfsfeestje met salsa thema heel veel coctails proeven, en dan salsadansen met de donker gekleurde dansleraar, een paar keer ronddraaien en de leraar ineens een stuk verder op zien staan, erheen lopen, vastpakken en verder dansen
2 dagen later vertelden mijn collegaas dat er dus 2 donker gekleurde mannen op dat feest waren, een dansleraar en een gast en ik dus wegliep van de dansleraar en naar de wildvreemde liep en met hem verder ging dansen
Op datzelfde feest aaan het eind, ik had alle jassen van collegaas in mijn auto gelegd en toen 2 ervan naar huis wilden gaan, probeerden we de auto open te krijgen
iedereen aan het proberen, totdat we erachter kwamen dat dit niet mijn auto was..... had niet eens dezelfde kleur