Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JuliaaahX schreef:@Samir: je kan Wolford proberen, wel een stuk duurder, maar ik denk dat ze die wel in verschillende maten hebben.
@danieke: Ja, ik heb bij de Zara gekeken, maar dat vond ik net te chique en te zakelijk voor mij
Ik zet hier een paar linkjes neer, met wat ik leuk vind
Het zijn vooral zomerjurkjes, maar het geeft iig een beeld. Mijn Tumblr geeft ook wel een beetje dat beeld
__denise schreef:Hmmm, denk dat ik mijn winterjas voor dit jaar gevonden heb, wat denken jullie?
http://i2.ztat.net/detail/V/E/VE121G00Z ... ult__1.jpg
Dressuurgek schreef:_mexx_lady_ schreef:veel blazers deze winter?
Nu maak je mijn dag goed hoor!
Ben nog altijd op zoek maar ik hoef de hoop dus niet op te geven..
Ow en de uitlopende pijpen zijn weer terug, dus de skinny's kunnen in de kast en de uitlopende broeken kan je weer van zolder halen
Samir schreef:Vraagje voor de panty-kenners onder ons:
Waar kan ik goede panty's vinden voor enorm lange benen?Ben ongeveer 1.85 en het kruis zit altijd tot halvewege mijn benen..
Optiwolk schreef:Samir schreef:Vraagje voor de panty-kenners onder ons:
Waar kan ik goede panty's vinden voor enorm lange benen?Ben ongeveer 1.85 en het kruis zit altijd tot halvewege mijn benen..
Maatje groter nemen?
Of als ik iets speciaals/ een basic nodig heb die lang moet blijven dan ga ik langs een lingeriewinkel.
AliesMeijer schreef:Uiteindelijk ben ik vanmiddag voor deze enkellaarsjes gegaan:
Weer heel anders dan die ik eerst wilde, maar wel heel leuk. (ook wat duurder helaas..)
Marilla, eigen outfits bedoel je? Of foto's van internet? Er was eerst altijd een 'show je outfit' topic, maar dat is nu een HK geworden. Vond het altijd wel leuk, maar ik kan een HK topic nooit bijhouden.
GaitMonster schreef:__denise schreef:Hmmm, denk dat ik mijn winterjas voor dit jaar gevonden heb, wat denken jullie?
http://i2.ztat.net/detail/V/E/VE121G00Z ... ult__1.jpg
Waarvan komt deze jas?
mikster schreef:Hallo Dames, ik heb een vraagje voor jullie waarbij ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Ik heb binnenkort een feest, met de dresscode: feestelijk. Nu dacht ik aan een zwart jurkje, die tot boven die knie komt. Ik draag nooit jurkjes maar ik heb dus niet echt een idee wat ik eronder moet. Panty? Mat of glazend? Huidskleur? Zwart? Wel of niet doorschijnend?
Er komt in ieder geval een zwart schoentje onder met een kleine sleehak, ik draag ook nooit hakken, en op deze kan ik redelijk lopen en staan.
Maar help wat doe ik er onder?? Ik moet er misschien even bijzeggen dat ik niet de slankste ben. Blote benen geen optie, ik mag niet in de zon en ze zijn dus vrij wit en ik stoot m'n eigen nog al eens, niet charmant dus.
Alvast bedankt.