Haha dat is niet handig, heb ik ook paar keer meegemaakt. Ik heb inmiddels mijn S&T binnen en onderlegtrens zal er inmiddels ook wel zijn, nu nog op zoek naar een goede stang heb er al een paar op het oog maar die moeten nog 1/2 dagen.
Verder zojuist een nieuw jacht/hunter hoofdstel gekocht Wilde ik al heel lang, maar nog niks fantsoenlijks en goedkoops gezien nu wel 17excl . Nu nog een D trens van KK (wat zijn die belachelijk duur op de duitse ebay?? terwijl de watertrensen ooit voor 15,- weggaan)
Idd Weet iemand toevallig in engeland zie je heelvaak Cob maat, valt deze groter dan onze cob maat ? (Op ebay staat namelijk veeel meer met cobmaat, en op foto lijkt het een full).
Dat valt bij elk merk anders. Mij sommige merken is cob net iets te groot voor mijn paard en soms net te klein dus geen idee. Hunterhoofdstellen zijn inderdaad erg mooi, maar me kast hangt al vol met te veel hoofdstellen.
Hmmm heb net een heeeeel mooie hunter gezien, (mooier dan die ik zojuist gekocht heb qua kleur) maar staat cob bij, heb haar gemailt maar duurt nog 20min dus weet niet of ik op tijd iets terug hoor.... Bod staat op 12pond... Dus misschien gokje wel waard (A)
haha ok zal kijken of ik er leuk prijsje voor kan krijgen.
minouesmee
Geplaatst: 23-07-11 20:20
Heeft je paardje altijd cob? Dan zal het denk ik wel passen of het moet heel anders passen. De hoofdstellen uit Zweden vallen ook hetzelfde als die uit Nederland dus dan zullen die van Duitsland ook wel hetzelfde zijn.
Ik heb altijd full aan. Maar die staat niet op losts. meestal 2e of 3e gaatje (van strakst). (Van stubben hoofdstellen/nederlandse hoofdstellen). Alleen met engelse (met name jacht) hoofdstellen, is het zo dat jachtpaarden enorme hoofden hebben, dus full vaak op grootst staat, en de gemiddelde 'cob' een 'klein' hoofd voor hun is. Agja we zien wel haha. Ik bied gewoon (mits het niet te gek word)
Jetske
Geplaatst: 23-07-11 20:28
Mijn hoofdstel kwam ook uit Engeland, dat was full, viel als een gewone full. Enkel de frontriem was belachelijk klein. Die was gelijk aan een cob/pony frontriem die ik hier had hangen. Dat was dus een beetje krom, maar het hoofdstel zelf viel wel gewoon als een echte full.
Ik vind mijn hoofdstel veel te duur om er nog een andere bij te nemen Ik heb er eentje van 20 euro op stal hangen omdat ik 'm te duur vind om in de kast te leggen
Ik heb ook alles aan huis in stal met slot ed erop dus alles kan gelukkig worden weggehangen.
minouesmee
Geplaatst: 24-07-11 12:25
Ik heb niet echt iets heel duurs in me kast hangen op me Stubben zadel en lipica laarzen na. Naja me zadel mag ook wel gestolen worden, want ik wil een nieuwe.
Haha nou mijn zadels zijn al eens gestolen en dat was echt hel (en de rest van mn spullen), ben blij dat ik zga alles weer terug had haha.
Damn ik had 2 leuke mini's opt oog, is er al 1 verkocht... en mn andere mini word pas over 2 wkn opgehaalt ivm vakantie koper. Maar ik wil eigs risico niet nemen dat die ander straks ook weg is..lastig! Misschien maar gewoon kijken/kopen en bambi maar weer zoals eerder bij bon zetten haha. *offtopic*
Wat een poedersuiker, helpt niet goed tegen mn ebay verslaving..
Ik kan toch niet rijden nu dus voor mij maakt het niet echt uit. U got a whatsapp.
Kaula
Geplaatst: 24-07-11 12:42
Ik heb gister op schoenen geboden, zie ik vandaag dat de verkoper zijn hele advertentie gewijzigd heeft . Kan nu alleen nog maar bieden i.p.v ook direct kopen en de verzendkosten zijn van 9,99 naar 26,75 gegaan, lekker dan..