Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ik denk dat dat best wel een goed idee is..
Ook vind ik dat we het uiteindelijk aan TS-meisje over moeten laten..
Er wordt nu wel door meerdere mensen heel impulsief (en ook héél goed bedoeld) gereageerd, zoals het niet-oké'en via Hyves, maar ik denk dat we het op die manier misschien juist nog erger maken dan het al is.
Wij zijn buitenstaanders en net als met bijvoorbeeld relaties, is het heel anders om op een afstandje naar de dingen te kijken dan wanneer je er zelf midden in zit.
Ik denk dat we de beslissingen aan haar over moeten laten en haar de keuze laten maken of iets doet of juist niet doet..![]()
Ik bedoel dit niet verkeerd, maar zelf zou ik het vreselijk vinden om niet meer het overzicht, en daarmee deels de controle, te hebben..
Meis, veel succes op school..
KoudbloedKim schreef:Ik denk dat dat best wel een goed idee is..
Ook vind ik dat we het uiteindelijk aan TS-meisje over moeten laten..
Er wordt nu wel door meerdere mensen heel impulsief (en ook héél goed bedoeld) gereageerd, zoals het niet-oké'en via Hyves, maar ik denk dat we het op die manier misschien juist nog erger maken dan het al is.
Wij zijn buitenstaanders en net als met bijvoorbeeld relaties, is het heel anders om op een afstandje naar de dingen te kijken dan wanneer je er zelf midden in zit.
Ik denk dat we de beslissingen aan haar over moeten laten en haar de keuze laten maken of iets doet of juist niet doet..![]()
Ik bedoel dit niet verkeerd, maar zelf zou ik het vreselijk vinden om niet meer het overzicht, en daarmee deels de controle, te hebben..
Meis, veel succes op school..
shilady schreef:Jolliegirl ik snap je punt maar als ik heel erg gepest werd (wat vroeger ook wellis voorkwam trouwes) en ik zou het kunnen afkappen door andere kleding te gaan dragen ,dan zou ik dat doen ! Als ik ts was zou ik kijken of ik naar een andere school kon en mn kleding veranderen zo houd ze meschien de nog beperkt net als dat mijn vriendin vroeger heeft gedaan. De ts vraagt om een oplossing hoe ze dit ter einde kan brengen en ik geef gewoon mijn antwoord en ervaring door :J en wat ze ermee doet moet ze zelf weten maar ik weet dat naar de leraren gaan vaak weinig tot geen zin heeft want er zitten vaak hele hardnekkige pestkoppen bij
shilady schreef:Dat is zo daks maar we weten allemaal dat dat meesal niet aan de orde vd dag is
en ik vertik het om langdurig gepest te worden als ik de optie heb om mij of aan te passen en naar een andere school kanIk zou het wel welletjes vinden als ik de ts was .