Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:39

_Covergirl_ schreef:
Paar jaar later hadden we met toestemming van mijn moeder een hut gemaakt op de zolder. Matrassen op de grond, kastjes, tekeningen aan de muur... net echt. Toen vonden we bij de post een of andere reclame voor het Cara-fonds. (voor astma-patienten) Toen hebben we een bon ingevuld, met als naam: 'Het grote huis'. Een week later werd er een enorm informatiepakket met een boek bezorgd bij mij thuis. Mijn moeder vroeg of wij er iets van wisten, wat was dat grote huis?? We hebben ontkend en ik heb het nooit verteld. :D Moeder heeft het pakket terug gestuurd overigens.

Dat weet ik ook nog !
Wij kregen toen zo'n mega bonnen boekje in de deur.
Van zo'n 50 bonnen.

en wij alles invullen :')
Adres en postcode endergelijk.
Kregen we op een gegeve moment een vrachtwagen voor de deur.
Die een bank kwam afleveren

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:40

Ik was een keer heel boos op mijn moeder. Ik had me toen achter de bank verstopt en mijn moeder was mij kwijt. Uiteindelijk naar buiten gerent en is mij buiten gaan zoeken. Toen kwam mijn oudere zus thuis en stond ik thuis te huilen.

Ook hadden wij vroeger een club dat heete LP. Van een nummerbord ofzo. We hadden helemaal een boekje met spelletjes. Ons ''clubhuis'' was achter iemands tuin die liever niet wou dat wij daar stonden. Dus als we te veel herrie maakte mocht ik(klein meisje van 6) een straf verzinnen:D:D Er kwamen best vaak slakken in voor ........

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:42

stiekem meehelpen op de zaak en dan naar je ouders gaan en vragen oké ik heb nu 1 heel uur gewerkt mag ik dan 3 euro.
of een van vandaag : je moeder vertellen dat je naar buiten gaat met de paarden tja dan moeten ze gewoon mee kom je dan met 2 paarden aanlopen en tja ik kan ze natuurlijk allebei aan maar 1 was wild :j tja ma pakt heel rustig * en doodsbang * de oudste en dan lekker de jongste los laten en genieten van de wandeling naast je paard terwijl je moeder doodsbang roept hij hinnikt.
stiekem extra lessen pakken tja qua geld kon het maar was de dag erna natuurlijk dood en dood ziek.
boekenwinkel inlopen boek kopen en toevallig je pasje vergeten zijn zo heb ik 50 boeken binnengesleept nu tja gaat dat niet meer.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:51

speed101 schreef:
boekenwinkel inlopen boek kopen en toevallig je pasje vergeten zijn zo heb ik 50 boeken binnengesleept nu tja gaat dat niet meer.

Dat heet gewoon diefstal hoor ;)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:53

Susyb schreef:
ravado schreef:
Ahhh die hamster... Arm beest :') Maarja wisten wij veel? :o
EN Susyb? Hoe ist nog afgelopen? :P

welk verhaal ?:P
Ik heb ook een keer de ramen van de buurvrouw dichtgestikkerd met maandverband :P

_O- hahahaha waarom dat nou :')

StonedRomy

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:00

ooh bedoel boekenwinkel inlopen pasje " vergeten " zijn en dan ma heeeeel lief aankijken en tja van terugstorten komt toch nooit iets pa " vergeet " het

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:04

Ik ging vroeger met mijn vriendinnen 'spinnen temmen'
Dan vingen we spinnen, deden ze in een omgekeerde frisbi. En gingen ze met een stoepkrijtje proberen in het bakje te houden, en ze tam te maken. :+
Wat overigens nooit gelukt is, maar oh wat was dat altijd een leuk spelletje. :o

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:09

Mijn moeder had vroeger van die leuke stoffe plaatjes gekocht die je op je broek
kan naaien als je broek kapot is. Toen heb ik op de bso een gat in broek geknipt
omdat ik die plaatjes zo graag op me broek wilden :o

Ik en mijn broer waren vroeger altijd heel vroeg wakker en dan kregen we van
papa en mama een broodje en gingen hun nog even naar bed. En als ze weg waren
verstopte ik altijd me brood. En dan kwam me moeder dagen later onder de bak achter
de tv en op de meest rare plekken allemaal vieze oude stukken brood tegen,
soms zelfs beschimmeld. En ik altijd zeggen tegen me broer: "niks tegen papa en
mama zeggen he!" :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:10

Roxylovee schreef:
ik maakte ook in potjes waar augurken in hadden een hotel voor pissenbedden :')
inclusief de receptie in het begin van het potje natuurlijk waar ze naar binnen moesten :')

hahahahaha dit herriner ik me nog! Dat deden we altijd bij opa en oma _O-

Of paardje spelen inderdaad. Kreeg ik of jij een hoofdstel om (lees: een springtouw dat zo geknoopt was) en die hele oude zwepen van opa & oma, gewoon geweldig hahaha!

Wat een leuk topic! :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:12

trekpaardluf schreef:
_O- hahahaha waarom dat nou :')

Omdat ik daar zin in had :9

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:13

JuliaMaria schreef:
De overbuurman had een hele grote bult wit zand voor zijn huis omdat hij zijn tuin opnieuw aan het aanleggen was. En ik had een grote zandbak waar nog best wat zand bij in kon! :) Dus ik de kruiwagen en een schep uit de schuur gehaald en een paar keer die kruiwagen vol geschept tot mijn zandbak vol was. Helaas ben ik de laatste keer scheppen op heterdaad betrapt en heb ik flink op m'n donder gekregen, zand moest ik ook terug brengen.. :o

_O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:17

Hhilde schreef:
Over poppen gesproken.. Toen ik mijn Baby Born in bad had gedaan wilde ik hem in de magnetron op laten drogen.. Vloog natuurlijk direct in de fik, moeder was gelukkig thuis. :o Ik had iets met magnetrons want ik had de kat er ook eens ingedaan. Niet aangezet toen overigens, m'n moeder wilde iets in de magnetron doen, komt die kat er ineens uitvliegen :') Die kat is echt zielig, ik heb hem ook vaak genoeg in de schuur gedaan, in de wasmand, in een doos en in het caviahok (zonder cavia's). 't Arme beest leeft nog steeds, geen idee waarom ik hem altijd wilde opsluiten :')

:') Herkenbaar, mijn hondje moest ook altijd alles doen wat ik wilde en overal mee naartoe. Daar kwam nog bij dat ik het liefst naakt rondliep in huis (was toen een jaar of 3) en dan móest de hond mee om hem uit te laten. Maar de hond wilde nooit mee (kan me iets bij voorstellen :+ ) dus hup, aan de riem en ze moest mee. Dan liep ik in m'n blote kont het huis door met een hevig protesterend hondje aan de riem achter me aan sleurend.. :j Hopelijk keek niemand toen toevallig door de ramen _O-

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:31

Toen ik vroeger in groep 2 zat had ik een knutselwerkje gemaakt met lijm. Tijdens het opruimen was ik iets te enthousiast met het schoon- en droogmaken van het lijmkwastje dat ik hem doormidden brak.... schrok me dood en durfde het niet tegen de juf te zeggen. Heb het kwastje toen in van die papieren handdoekjes gewikkeld en onderin de prullenbak verstopt met een heleboel papieren handdoekjes er bovenop. Vervolgens naar de juf gelopen en gezegd dat mijn moeder wilde weten wanneer de vuilnis op school opgehaald zou worden :=

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:36

Ik wilde vroeger altijd modeontwerpster worden, en toen moest ik van mijzelf weten wat andere mensen leuke kleren vonden. Daarom kroop ik wel eens onder de deurtjes van pashokjes door, omdat ik wilde weten wat de persoon daarin wilde kopen. :')
Laatst bijgewerkt door 1906 op 02-06-11 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:38

Ik weet er nog een.
Ik moest vroeger een wormenpilletje nemen. Ik vond ze zo lekker dat ik heel het doosje heb op gegeten.

Overigens was ik vroeger een echt fruitmonster. Alleen kon ik nogn niet zelf mijn fruit klaarmaken. Maar manderijntejs wel. Toen op 1 ochtend 8 manderijntjes op. Daarna buikpijn.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:40

:') :') :')

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 20:12

Ik weet er nog een.

Vroeger at ik tussen de middag op school, en toen ging ik elke middag
stiekem naar de Albert Hein aan de overkant van de school om een worstje te halen bij
de vlees afdeling. Totdat een juf een keer haal lunch ging halen bij de Albert Hein. :=

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 20:32

Toen ik een jaar of 8 was gooide ik onze kat uit het raam, op de trampoline, ik dacht dat die wel terug zou stuiten naar boven. Mijn ouders vroegen later of ik dat had gedaan, want de kat vloog langs het raam naar beneden, ik zei gauw dat hij zelf naar beneden wilde springen.
En ik heb thuis eens een steentje door de voordeur gegooid. Want ik was als kind altijd snel boos.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:02

Jorienn schreef:
Roxylovee schreef:
ik maakte ook in potjes waar augurken in hadden een hotel voor pissenbedden :')
inclusief de receptie in het begin van het potje natuurlijk waar ze naar binnen moesten :')

Of paardje spelen inderdaad. Kreeg ik of jij een hoofdstel om (lees: een springtouw dat zo geknoopt was) en die hele oude zwepen van opa & oma, gewoon geweldig hahaha!

ik deed het ook altijd bij me oma :')
echt stom eigenlijk :')

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:34

Ik had vroeger stiekem aan de baby born van mijn zusje gezeten. (Nog best een dure ook)
En toen was hij vies geworden, dus kwam ik met het geniale idee om hem in de wasmachine te doen.
Aan allemaal knopjes gedraaid etc, en hij kwam er schoon uit. :j
Maar er was wel iets anders, maar ik kon er maar niet achter komen wat.
Tot mijn zusje huilend naar mijn moeder ging, omdat alle wimpers van haar pop weg waren. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:16

Ik heb ooit eens de pop van mijn zus meegenomen naar de stad (was te bang om die van mij kwijt te raken) en toen ben ik hem kwijt geraakt. Overal gezocht,maar nooit meer gevonden. Zus is nog steeds boos,ik heb het pas na 5 jaar op durven te biechten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:17

Ik at vanaf groep 4 altijd met 2 vriendinmnetjes bij mij thuis, ik was alleen thuis, hun ook, ik woonde dichtbij dus keuze was al snel gemaakt. Tot we een keer gebeld werden, of we rode aardbeitjes wilden kopen, maar dan moesten we wel langskomen. Wij zeiden nee hoor meneer, hoorden we 'ik pak je nog wel'. := Dus 1 vriendinnetje wou echt niet meer eten hier :oo, die ging thuis in haar eentje eten. Wij vonden dat dus echt niet leuk, dus gingen we met de huistelefoon haar nummer steeds bellen. :') En dan ophangen, scheitbang was ze. _O- Helaas deden we het ook een x s'avonds toen haar vader thuis was, en nummerherkening is dan erug handig :j

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:32

Ik luste vroeger geen boterham met hagelslag. En zodra ik aan de eet tafel zat en mijn ouders waren een seconde weg dan gooide ik de boterhammen onder het dressoir.
Toen was ik gloeiend bij, toen mijn moeder ging stofzuigen en zich afvroeg waarom er hagelslag onder vandaan komt.

Ik wilde graag een hamster en had geld gepikt om daar een hamster van te kopen. Toen bedacht ik me dat ik er niet mee naar huis kon dus heb ik hem achter gelaten bij mijn vriendin.

Ik en een vriendin hadden ook nachtelijke uit stapjes. We wilden bij mij thuis in de hooi/stro schuur gaan slapen. En dat vonden mijn ouders goed. Tot dat mijn moeder 's morgens kwam kijken en we er niet ware. Tja, midden in de nacht waren we op onze fiets gestapt en naar de boer gegaan en daar in het stro in slaap gevallen.... (gelukkig voor mijn moeder wist ze dat we daar waren).

Een 'briefje' maken op de computer voor een geld inzameling voor een sponsor loop op school en het geld lekker in eigen zak steken! Achteraf gezien vraag ik me af hoe dat gelukt is wat ik had alleen maar een zielig briefje en niks van 'bonnetjes' of dergelijke voor de mensen waar ik aan de deur stond.

Ik had in een kast een munt gevonden en ging daar snoep van kopen..... wist ik veel dat dat een zilveren rijksdaalder was en meer waard was dan fl. 2.50 :+

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:00

Roxylovee schreef:
Jorienn schreef:

ik deed het ook altijd bij me oma :')
echt stom eigenlijk :')

Oké dit was ook aardig dom zie nu pas dat jij het ben joor hahahaha

nichtje :+:

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 10:46

_O- _O- _O-

Lach me echt kapot hier

_O- _O- _O-