_Covergirl_ schreef:Paar jaar later hadden we met toestemming van mijn moeder een hut gemaakt op de zolder. Matrassen op de grond, kastjes, tekeningen aan de muur... net echt. Toen vonden we bij de post een of andere reclame voor het Cara-fonds. (voor astma-patienten) Toen hebben we een bon ingevuld, met als naam: 'Het grote huis'. Een week later werd er een enorm informatiepakket met een boek bezorgd bij mij thuis. Mijn moeder vroeg of wij er iets van wisten, wat was dat grote huis?? We hebben ontkend en ik heb het nooit verteld.Moeder heeft het pakket terug gestuurd overigens.
Dat weet ik ook nog !
Wij kregen toen zo'n mega bonnen boekje in de deur.
Van zo'n 50 bonnen.
en wij alles invullen

Adres en postcode endergelijk.
Kregen we op een gegeve moment een vrachtwagen voor de deur.
Die een bank kwam afleveren
Moeder heeft het pakket terug gestuurd overigens.
tja ma pakt heel rustig * en doodsbang * de oudste en dan lekker de jongste los laten en genieten van de wandeling naast je paard terwijl je moeder doodsbang roept hij hinnikt.

hahahaha waarom dat nou
Dus ik de kruiwagen en een schep uit de schuur gehaald en een paar keer die kruiwagen vol geschept tot mijn zandbak vol was. Helaas ben ik de laatste keer scheppen op heterdaad betrapt en heb ik flink op m'n donder gekregen, zand moest ik ook terug brengen..
, die ging thuis in haar eentje eten. Wij vonden dat dus echt niet leuk, dus gingen we met de huistelefoon haar nummer steeds bellen.